ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΣΟΦΙΑ ΓΑΤΣΗ για το βιβλίο της «ΜΑΜΑ ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΥΛΑΤΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK

φιλοξενούμε τη συγγραφέα ΣΟΦΙΑ ΓΑΤΣΗ για το βιβλίο της «ΜΑΜΑ

ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ » από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΥΛΑΤΟΣ




1) Κα ΣΟΦΙΑ ΓΑΤΣΗ, πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας ΜΑΜΑ

ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ και πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το βιβλίο.


 Το «Μαμά κάνε διάλειμμα» είναι το δεύτερο παιδικό βιβλίο μου

μετά το πρώτο που ήταν «Η πιπερίτσα Φλώρα και η ιστορία με τις

ροδιές». Ήθελα πάντα να γράψω ένα βιβλίο για τις μαμάδες. Μιλά

για την ανεκτίμητη αξία της μητέρας. Στο πίσω μέρος του μυαλού

μου, έχω τη δική μου μαμά που είναι πάντα δίπλα μου σε ότι

χρειαστώ. Ίσως, υποσυνείδητα το αφιερώνω στη μητέρα μου.

Αρκετές φορές στη καθημερινότητα, παρατηρώ γύρω μου

δυναμικές μαμάδες που προσπαθούν και δίνουν τον δικό τους

αγώνα για να προσφέρουν το καλύτερο στα παιδιά τους. Ειλικρινά,

τις θαυμάζω πολύ. Δεν είναι εύκολο να είσαι μαμά ούτε όμως και

μπαμπάς. Κάποια στιγμή, θα ήθελα να γράψω και για τους

μπαμπάδες. Δε τους διαχωρίζω, είναι εξίσου σημαντικοί και

πολύτιμοι.


2) Τι είναι αυτό που θέλετε να αποκομίσει ο μικρός αναγνώστης που θα

διαβάσει το βιβλίο αλλά θα ασχοληθεί και με τις δραστηριότητες που

υπάρχουν στις τελευταίες του σελίδες


 Από την αρχή, ήθελα το δεύτερο βιβλίο μου να είναι πιο

ολοκληρωμένο από το πρώτο. Επομένως, οι δραστηριότητες θα

κρατήσουν ζωντανό και δημιουργικό το παιδί, προσδίδοντας μια

χαλαρή και διασκεδαστική διάθεση. Ο μικρός αναγνώστης που θα

κρατήσει στα χέρια του το βιβλίο, θέλω να προβληματιστεί και να

αναρωτηθεί γιατί η μαμά χρειάζεται που και που ένα διάλειμμα για

εκείνη αλλά και να μιλήσει μαζί της μετά το τέλος της ανάγνωσης.


3)Πείτε μας δυο λόγια για την εικονογράφο κ. ΒΑΣΙΑ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ που έδωσε τόσο ωραίες εικόνες στο βιβλίο σας.

Μιλήστε μας για την συνεργασία σας μέχρι να φτάσετε σ αυτό το

υπέροχο αποτέλεσμα.  Πείτε μας τι ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία

για τους μικρούς αναγνώστες.


 α) Με τη Βάσια Παπαδοπούλου, είχαμε μια πολύ όμορφη και

αρμονική συνεργασία. Εξάλλου, ήταν εκείνη που εικονογράφησε

και το πρώτο παιδικό μου παραμύθι «Η πιπερίτσα Φλώρα και η

ιστορία με τις ροδιές» και το αποτέλεσμα των εικόνων τότε ήταν

μαγικό, σύμφωνα με τους αναγνώστες που το διάβασαν. Είναι

επαγγελματίας, εξαιρετική στη δουλειά της και πάντα συνεπής.

Της έχω εμπιστοσύνη, οπότε δε χρειάστηκε να επέμβω ιδιαίτερα

στο δεύτερο βιβλίο μου «Μαμά, κάνε διάλειμμα». Αυτό που ξέρει

για μένα, είναι ότι δεν επιθυμώ σκούρα χρώματα, όπως (π.χ.

σκούρο μπλε ή μαύρο) στις εικόνες των βιβλίων μου.


β) Πρωτίστως, οι εικόνες αποτελούν ένα αισθητικό κίνητρο για

τα παιδιά ώστε να διαβάσουν ένα βιβλίο. Επίσης, τα βοηθούν να

καλλιεργήσουν τη φαντασία τους αλλά και τη σκέψη τους,

δημιουργώντας τους ερωτήσεις. Κατά τη γνώμη μου, οι εικόνες

πρέπει να είναι απλές, ελκυστικές και να προσαρμόζονται

ανάλογα με την ηλικία που βρίσκεται το κάθε παιδί.


4)Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα

παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους;


 Το «Μαμά κάνε διάλειμμα» απευθύνεται σε παιδιά

προσχολικής και σχολικής ηλικίας από 5 εως 8 ετών. Ναι, φυσικά

πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους. Πολλές φορές,

μάλιστα οι γονείς χρησιμοποιούν τα παιδικά βιβλία ως

βοηθητικά, για να προσεγγίσουν ένα θέμα που τους απασχολεί

(π.χ. διαζύγιο, ερχομός παιδιού, σχολικός εκφοβισμός) και να

μιλήσουν στα παιδιά πιο άνετα γι’ αυτά.


5) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.


 Γεννήθηκα στην Αθήνα. Ολοκλήρωσα τις προπτυχιακές

σπουδές μου πριν 1,5 χρόνο στο Τμήμα Αρχειονομίας,

Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του

Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Έκανα τη πρακτική μου

άσκηση ως Βιβλιοθηκονόμος στη βιβλιοθήκη του Δικηγορικού

Συλλόγου Αθηνών. Αυτή τη περίοδο κάνω έρευνα για

μεταπτυχιακό.


6) Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το

παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;


 Από την παιδική μου ηλικία, διάβαζα πολλά παιδικά

παραμύθια. Μέχρι και σήμερα έχω κρατήσει τα αγαπημένα μου

στην βιβλιοθήκη μου και τα υπόλοιπα τα έχω δωρίσει. Έχω

ξεχωρίσει, τη σειρά με τα μυθολογικά βιβλία της Σοφίας

Ζαραμπούκα, ενώ από τη ξένη παιδική λογοτεχνία λατρεύω το

«Έλα στο σπίτι Ρούμπυ» της συγγραφέας Λίντα Τζένινγκς σε

καταπληκτική εικονογράφηση της Κάθριν Γουόλτερς!!


7) Σε ποιους αφιερώνετε το βιβλίο σας και σε ποιους θα θέλατε να πείτε

ένα ευχαριστώ επειδή σας στήριξαν κατά την διάρκεια της συγγραφής

και της έκδοσής του.


 Πέρα από τις μαμάδες που το γράφω και στη σελίδα

αφιέρωσης. Σίγουρα, στην οικογένειά μου που με στηρίζει

διακριτικά, με εμπιστεύεται και δε με κρίνει. Ένα μεγάλο

ευχαριστώ θέλω να πω σε έναν καλό φίλο που αν και δεν

επικοινωνούμε σε καθημερινή βάση, όποτε μαθαίνει ότι

επρόκειτο να εκδοθεί βιβλίο μου, γίνεται ο πιο υποστηρικτικός

άνθρωπος στη ζωή μου.


8) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο; Τι ετοιμάζετε;


 Αυτή τη στιγμή, δεν ετοιμάζω κάποιο επόμενο βιβλίο. Θα ήθελα

να ασχοληθώ με ιστορίες που οι πρωταγωνιστές τους, είναι

ζωάκια. Ίδωμεν…


Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση

μας, πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο

σας; Πώς μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;


 Σας ευχαριστώ πολύ για την ενδιαφέρουσα συζήτηση καθώς και

για τον χρόνο που μου αφιερώσατε και εύχομαι ότι καλύτερο για

τη σελίδα σας. Το δεύτερο παιδικό βιβλίο μου με τίτλο «Μαμά

κάνε διάλειμμα» κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Φυλάτος. Οι

αναγνώστες μπορούν να το βρουν στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα

www.fylatos.com και σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και της

Κύπρου, με παραγγελία.


Οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μαζί

μου, είτε μέσω email : sofi.gatsi@gmail.com, είτε με προσωπικό

μήνυμα στις ομάδες των βιβλίων στο Facebook ή ακόμη και στο

προσωπικό προφίλ μου στο Instagram:

FB: «Σοφία Γατσή – Τα βιβλία μου»

FB: «Σοφία Γατσή – Η πιπερίτσα Φλώρα και η ιστορία με τις

ροδιές»

Insta : @sofiagatsi



Μαμά κάνε διάλειμμα
Σοφία Γατσή

Μια παρέα σχολικών φίλων παρατηρεί τον ατελείωτο χρόνο που ξοδεύουν οι μητέρες τους, είτε στην εργασία είτε στο σπίτι και αποφασίζουν να δράσουν. Οι φίλοι Αντώνης και Σωτήρης είναι αποφασισμένοι να δημιουργήσουν την «Ημέρα Διαλείμματος» για εκείνες.
Με συνοδοιπόρους τους συμμαθητές τους, τον Ηλία, την Ελεάνα, αλλά και τον Γιώργο και τον Τοτό τον κλόουν θα προσπαθήσουν να τις προσκαλέσουν σ’ ένα κτήμα κοντά στη φύση. Αλλά πώς θα πείσουν τις μητέρες τους να παραμερίσουν τις καθημερινές τους ασχολίες και να συμμετάσχουν σ’ αυτήν την περίεργη εκδρομή;
Θα καταφέρουν να δώσουν στις μητέρες τους την ημέρα χαλάρωσης που τόσο πολύ αξίζουν;
Και τελικά, πόσο σημαντικό είναι να παραμερίζουμε τις καθημερινές μας υποχρεώσεις και να αφιερώνουμε χρόνο στον εαυτό μας;
Καθώς προετοιμάζονται για αυτήν την εκδρομή, τα παιδιά θα πρέπει να επινοήσουν δημιουργικές λύσεις, να συνεργαστούν και να εκδηλώσουν την ανιδιοτελή αγάπη για τις μητέρες τους. Θα ανακαλύψουν πολλά για την αξία της αφοσίωσης, της οικογένειας και της φιλίας, καθώς και την ικανοποίηση που προκύπτει από την προσφορά στους άλλους.
Σε αυτό το παιδικό παραμύθι γεμάτο χαρά και περιπέτεια προσκαλείστε να ακολουθήσετε την παρέα, καθώς προσπαθούν να πραγματοποιήσουν το σχέδιο τους
και να γιορτάσουν την ανεκτίμητη αξία της μητέρας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard