ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΝΙΚΟ ΒΑΡΔΑΚΑ για το βιβλίο του "ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΦΩΣ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ

Οι Εκδόσεις ΕΛΚΥΣΤΗΣ παρουσίασαν την ποιητική συλλογή «ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΦΩΣ» και εμείς κάναμε μια μίνι συνέντευξη με το συγγραφέα κ. ΝΙΚΟ ΒΑΡΔΑΚΑ, την οποία σας παρουσιάζουμε.



 Σύστησέ μας με λίγα λόγια τον ΝΙΚΟ ΒΑΡΔΑΚΑ, για να σας
γνωρίσουμε.

Γεννήθηκα και ζω στην πόλη της Θεσσαλονίκης με σπουδές οικονομικές.
Από μικρή ηλικία ασχολούμαι με τη συγγραφή κειμένων και ποιημάτων. Η
συγγραφή όλων αυτών έχει συνοδευθεί με την έκδοση και βράβευση
αρκετών από αυτά.

Το  βιβλίο σας «ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΦΩΣ» είναι μια ποιητική
συλλογή. Μιλήστε μας για το βιβλίο σας και πείτε μας πως προέκυψε ο
τίτλος του;

Το τελευταίο μου βιβλίο έχει αρκετές ιδιαιτερότητες και αρκετή εσωτερική
περιδίνηση στους στίχους γιατί συνδέεται μια σοβαρότατη περιπέτεια της
υγείας μου, που παρά την επικινδυνότητα αντιμετώπισα αξιοπρεπώς .
Εκφράζει ελπίδα ότι οι δύσκολες στιγμές στη ζωή αναπληρώνονται από τις
αισιόδοξες.
Αναφορικά με τον τίτλο ερμηνεύει την πορεία που κάνει ο άνθρωπος στο να
βγει από το τούνελ με οδηγό το φως στο βάθος.

 Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες που θα
το διαβάσουν;

Παρα τη διάχυτη απαισιοδοξία στην καθημερινότητα που ζούμε, οφείλουμε
να αγωνιζόμαστε και να ελπίζουμε για τις φωτεινότερες μέρες που θα
έρθουν.

Τι σημαίνει για σας ποίηση;

Ποίηση είναι μια εσωτερική δυναμική διαδικασία στην ψυχή μας που
αναμιγνύει συναισθήματα. Ο τρόπος αυτός προκαλεί πίστη στον εαυτό μας
και καλεί τους αναγνώστες να ταυτιστούν.

Η ποίηση στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που κατείχε παλαιότερα. Για
ποιο λόγο πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό και πως θεωρείτε ότι θα είναι το
μέλλον της;

Η ζωή είναι μια δυναμική πορεία που στηρίζεται στους κύκλους που
πραγματοποιεί. Θεωρώ ότι είναι θέμα χρόνου οι δύσκολες περίοδοι της
ποίησης να αντικαθίστανται από τις εύκολες
6)Μιλήστε μας για το λογοτεχνικό σας έργο μέχρι τώρα και για τα
μελλοντικά σας σχέδια.

Η συγγραφική μου δραστηριότητα περιλαμβάνει εκδόσεις προσωπικές
καθώς και πολλές συμμετοχές σε συλλογές που κατά καιρούς έχουν εκδοθεί
και βραβευτεί. Έχω συμμετάσχει με 2 μου ποιητικές συλλογές στα ετήσια
βραβεία Public και τα τελευταία χρόνια είχα παρουσία με τα έργα μου στις
Διεθνείς εκθέσεις βιβλίου Θεσσαλονίκης και σε εκθέσεις του εξωτερικού.
Τελευταία μου εκδοθείσα ποιητική συλλογή είναι το ‘’Μέχρι που γίναμε
φως’’, ενώ ενδεικτικοί τίτλοι προηγουμένων είναι ¨Τεταμένη ηρεμία",
‘’Ταξίδεψα για να σε βρω’’& ‘’Νιώθω’’.
Αυτή τη στιγμή απολαμβάνω και παρατηρώ τις αντιδράσεις και το ρεύμα
της τελευταίας μου δουλειάς, αφήνοντας στην άκρη του μυαλού μου το
επόμενο βήμα.

Ποια είδη λογοτεχνίας διαβάζετε, πείτε μας δύο Έλληνες και δύο ξένους
συγγραφείς?

Είμαι πολυσυλλεκτικός στην ανάγνωση. Από Έλληνες ξεχωρίζω τον Νίκο
Καζαντζάκη & τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη. Ενώ αγαπημένοι ξένοι
δημιουργοί είναι οι ο Τομ Ρόμπινς & ο Τζακ Κέρουακ

Αφιερώστε στους αναγνώστες μας, τους αγαπημένους σας στίχους από
το  νέο βιβλίο ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΓΙΝΑΜΕ ΦΩΣ  σας.

‘’Λάμψη
Ξεκίνησε από τη λάμψη στα βάθη του ουρανού,
ένα διαμάντι χαμογελάει στην άκρη του γκρεμού.
Ξεκίνησε από τη διαδρομή που οδηγεί στο τέλος.
Μοιάζει φωνή που γεννάει το έρεβος, γιατί πρόλαβες τη θλιβερή γιορτή.’’

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια
φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και
το βιβλίο σας.

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Χαρά μου να επικοινωνώ με τους
αναγνώστες έστω και με αυτόν τον τρόπο.
Κανάλι γνωριμίας του έργου μου με το κοινό είναι το blog μου:
και τα social media μου.
Τα βιβλία μου θα τα βρείτε στα μεγάλα βιβλιοπωλεία και e-shops


1


Μέχρι που γίναμε φως
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ

Διψάσαμε από την προσμονή για αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard