ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΥΦΤΑΚΗ για το βιβλίο της «ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΚΥΜΑΤΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK
φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΥΦΤΑΚΗ με το νέο
βιβλίο της, ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΚΥΜΑΤΑ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΤΙΝΗ
ΠΟΛΗ


1) Κα ΓΥΦΤΑΚΗ, ένα ακόμη βιβλίο σας κυκλοφόρησε πριν λίγο
καιρό και το κρατάμε τώρα στα χέρια μας. Συστήστε μας με λίγα
λόγια το νέο σας βιβλίο σας.

1. Πρόκειται για τη συνέχεια του μυθιστορήματος, «Το Σπασμένο
Φυλαχτό». Και τα δυο βιβλία μιλούν για μια παθιασμένη ιστορία
αγάπης ανάμεσα σε έναν Σέρβο λοχαγό και μια νεαρή Αγγλίδα
νοσοκόμα που περνούν μέσα από τη λαίλαπα του πολέμου,
αντιμετωπίζοντας πολλές δοκιμασίες, χωρίς ποτέ να χάσουν την
πίστη τους ο ένας στον άλλον. Το «Φλόγες στα κύματα» είναι μια
ιστορία που εκτυλίσσεται στο Λονδίνο στη Θεσσαλονίκη και στην
κατεχόμενη Σερβία, και μιλά για εκείνους οι οποίοι κατάφεραν να
κρατήσουν άσβεστη την ελπίδα τους, το σθένος τους και τα ιδανικά
τους σε μια εποχή όπου ο κόσμος γύρω τους φλεγόταν. ο κόσμος
κατέρρεε ( φλεγόταν ) γύρω τους.

2) Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης της νέας σας ιστορίας? Πότε ξεκινήσατε
να γράφετε το βιβλίο και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

2. Ο Ράζκο και η Τζόζεφιν παρέμειναν ζωντανοί μέσα μου πολύ καιρό
μετά το Σπασμένο Φυλαχτό. Ένιωσα λοιπόν πως μου ζητούσαν τη
συνέχεια της ιστορίας τους και εγώ τους τη έδωσα. Δεν μπορούσα να
κάνω διαφορετικά. Δεν θα με άφηναν να κοιμάμαι τις νύχτες! Άλλωστε
είχαν και δίκιο, τους είχα αφήσει στην αναζήτηση. Έπρεπε να
ξανασυναντηθούν. Έτσι ήρθε η έμπνευση του «Φλόγες στα κύματα».
Πράγματι βυθίστηκα στο αγαπημένο μου κομμάτι που είναι το ταξίδι
στο χρόνο, για να καταφέρω να αναπαραστήσω μια εποχή που μου
ήταν άγνωστη. Μου πήρε περίπου δυο χρόνια.

3) Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας
απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του
στοιχεία?

3. Ίσως ένα ιδιαίτερο κομμάτι του βιβλίου να είναι η αναπαράσταση
μιας πραγματικά σαγηνευτικής πόλης, της Σαλόνικα όπως την έλεγαν
τότε. Υπήρχε τόσο μυστήριο τόση ένταση τέτοιο ξεφάντωμα και τόσος
κίνδυνος που δεν είναι τυχαίο πως η πόλη αυτή συζητήθηκε σε
ολόκληρη τη γη τότε. Όσο για το δυνατό του στοιχείο θα έλεγα πως
είναι το φως μέσα στο σκοτάδι. Η παθιασμένη αγάπη του Ράζκο και της
Τζόζεφιν που εις πείσμα όλων των εμποδίων παραμένει ζωντανή και
συνεχίζει να ανθίζει.

4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε ?

4. Μέσα από ένα όνειρο! Την εποχή που έγραφα το βιβλίο, παράλληλα
διάβαζα τον Κόμη Μοντεχρίστο του Αλέξανδρου Δουμά. Ονειρεύτηκα
μια νύχτα τον κόμη Μοντεχρίστο να μου μιλά για το πως δραπέτευσε
πέφτοντας στην άγρια θάλασσα. Μου περιέγραφε πώς μια φλόγα
ανάμεσα στα κύματα του έδωσε τη δύναμη να παλέψει και τον κράτησε
ζωντανό. Καθώς στη δική μου ιστορία ο Ράζκο ήταν φυλακισμένος του
έδωσα αυτό το όνειρο. Η φλόγα στα κύματα είναι σύμβολο πίστης
δύναμης ελευθερίας και ελπίδας.

5) Θέλετε να πείτε κάτι για τους ανθρώπους που σας στηρίζουν για να
έχει ένα τόσο καλό αποτέλεσμα το έργο σας?

5. Έχω την τύχη να βρίσκομαι ανάμεσα σε πολύ ξεχωριστούς
ανθρώπους, συγγενείς αλλά και αγαπημένους φίλους και νιώθω πως με
εμπιστεύονται. Οι άνθρωποι που με στηρίζουν περισσότερο είναι η
μητέρα μου, τα παιδιά μου αλλά πάνω από όλα ο άντρας μου ο οποίος
κάθε φορά που μπαίνω σε ένα καινούργιο ταξίδι ενώ γράφω, ταξιδεύει
μαζί μου. Με εμπνέει η ύπαρξη του στη ζωή μου και είναι τρομερά
υπομονετικός. Αφού άντεξε τρία χρόνια την κατάδυση στα πολεμικά
γεγονότα μετά άντεξε και όλες τις σειρές εποχής που του ζήτησα να
δούμε καθώς το νέο μου βιβλίο εκτυλίσσεται στην ατμόσφαιρα της
belle epoque. Επίσης έχουν σωθεί άνθρωποι και ζώα μέσα στις σελίδες
των βιβλίων μου γιατί ο Τζον δεν συμφωνούσε πως έπρεπε να
πεθάνουν. Όχι πάντα βέβαια.

6) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας
γνωρίσουμε καλύτερα.

6. Ζω σε ένα όμορφο σπίτι ανάμεσα σε δέντρα και πλάι στη θάλασσα
μαζί με τον άντρα μου τον John Forrow, που είναι μουσικός, δυο
τσοπανόσκυλα και μια ξεχωριστή γάτα. Αγαπώ πολύ τη μουσική, το
διάβασμα, τη γιόγκα, τις μεγάλες βόλτες στη φύση, τη διακόσμηση, το
μαγείρεμα και αυτή την εποχή της ζωής μου χορεύω swing και
τσάρλεστον. Πηγαίνουμε συχνά με τον John για χορό και το
λατρεύουμε.

7) Ποιο είδος μουσικής σας αρέσει να ακούτε? Πείτε μου το αγαπημένο
σας τραγούδι αυτή την περίοδο,

7. Ακούω πολύ τζαζ, σόουλ και τα πρωινά κλασσική. Το αγαπημένο μου
τραγούδι αυτή την περίοδο είναι το «Feel» του Robbie Williams.

8 )Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό
βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;

8. Το έντυπο!!


9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

9. Έχω μόλις τελειώσει ένα μεγάλο μυθιστόρημα μυστηρίου που έχει
σχέση με το μυστικό ενός κρυφού πίνακα. Εκτυλίσσεται σε τρεις
διαφορετικές εποχές και τρεις διαφορετικές χώρες. Είμαι τώρα έτοιμη
να ξεκινήσω την έρευνα για την επόμενη ιστορία μου που δεν ξέρω
ακόμα τι θα είναι.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια
φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε
εσάς και το βιβλίο σας.

Μπορείτε να με βρείτε στις σελίδες μου στο Facebook,
Katerina Giftaki Βeck ή Κατερίνα Γυφτάκη συγγραφέας. Τα βιβλία μου
κυκλοφορούν σε όλα τα βιβλιοπωλεία. Σας ευχαριστώ πολύ για το
ενδιαφέρον σας!
insta acc  @kat_gyftaki


Τη συνέντευξη για το προηγούμενο βιβλίο της ΤΟ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΦΥΛΑΚΤΟ μπορείτε να την διαβάσετε https://beautydaysbymary.blogspot.com/2023/07/blog-post_27.html






Φλόγες στα Κύματα
Συγγραφέας: Κατερίνα Γυφτάκη
Eκδόσεις ΧΑΡΤΙΝΗ ΠΟΛΗ

1916. Ενώ η Ευρώπη βρίσκεται στη λαίλαπα του Μεγάλου Πολέμου, η Τζόζεφιν Τσέστερ, μετά από ένα περιπετειώδες και επικίνδυνο ταξίδι στα βουνά της Γαλλίας, φτάνει στη Σαλόνικα, αναζητώντας τον άντρα της, Ράζκο Μάρκοβιτς, λοχαγό του σερβικού στρατού. Μέσα σε εκείνο το γοητευτικό και μυστηριώδες μωσαϊκό εθνών, η Τζόζεφιν προσπαθεί να ανακαλύψει την αλήθεια γύρω από την εξαφάνιση του Ράζκο. Ποια είναι η αινιγματική Ιρίνα Κούγιοβιτς και τι ρόλο έχει παίξει στη ζωή του Σέρβου λοχαγού; Τι είναι εκείνο που θα αλλάξει την απόφαση της Τζόζεφιν και θα τη φέρει αντιμέτωπη με το πεπρωμένο της; Ενάντια σε μια θυελλώδη και ανατρεπτική εποχή, η Τζόζεφιν μάχεται να σταθεί όρθια, έχοντας πάντα ακλόνητη μέσα της την πίστη της στη δύναμη της αγάπης. Θα καταφέρει άραγε να ενώσει τα κομμάτια του σπασμένου φυλαχτού;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard