ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΦΙΛΙΠΠΟ ΔΑΝΕΖΗ για το βιβλίο του «ΑΛΦΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ AMOROUS

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τον
συγγραφέα κ. ΦΙΛΙΠΠΟ ΔΑΝΕΖΗ, με το βιβλίο του «ΆΛΦΑ» από τις
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΥΓΕΡΗ.




Κύριε ΔΑΝΕΖΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να γνωρίσουμε
το πρώτο βιβλίο σας με τίτλο ΑΛΦΑ.

Εγώ σας ευχαριστώ για την πρόσκληση και τη φιλοξενία.

Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σε
αυτό; Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα
δυνατά του στοιχεία;

Νομίζω πως δεν είμαι αυτός που θα απαντήσω στο συγκεκριμένο ερώτημα. Βλέπετε,
δεν είμαι ο αναγνώστης του αλλά ο άνθρωπος πίσω από την ιστορία.

Πείτε μας, πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την ιστορία; Ποιος είναι ο δικός
σας τρόπος να εμπνέεστε; Από αληθινά γεγονότα; Από ερεθίσματα ή εμπειρίες
χρόνων που υποβόσκουν στο συναίσθημά σας ή από κάποια στιγμιαία
παρόρμηση;

Η πηγή της έμπνευσής μου είναι η συναναστροφή μου με τους ανθρώπους, οι εμπειρίες
μου με το αντίθετο φύλο, τα πολλά ταξίδια και ο φωτογραφικός μου φακός. Η
συγκεκριμένη ιστορία ήταν μια ευκαιρία να εκφράσω ένα μέρος της πλευράς των
αντρών.

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας;

Το μήνυμα είναι απλό. Το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι δεν εκφράζουν ανοιχτά τα
συναισθήματά τους δεν σημαίνει πως δεν τα νιώθουν. Όπως επίσης, ότι ο καθένας μας
σε κάθε είδους σχέση έχει τον ρόλο του, τον οποίο έχει δικαίωμα και υποχρέωση να
αναλάβει.

Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου; Υπήρξε κάποιος άλλος που
απορρίφθηκε;

Δεν υπήρχε άλλος τίτλος. Το γράμμα Άλφα είναι το αρχικό πολλών λέξεων που έχουν
αξία. Επιπλέον μπορεί να παραπέμψει στο Άλφα αρσενικό, αλλά επίσης υπάρχει σαν
σημαντικό στοιχείο μέσα στην ιστορία. Γενικά, μου αρέσουν οι λέξεις-τίτλοι με δύναμη,
υπονοούμενα και μυστήριο.

Μιλήστε μας για τη συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ AΥΓΕΡΗ

Η συνεργασία μου με τις εκδόσεις Αυγέρη ήταν η κατάλληλη επιλογή που ήρθε την
κατάλληλη στιγμή. Στο παρελθόν, στα σχέδιά μου δεν υπήρχε η έκδοση. Έγραφα,
διάβαζα και ως εκεί. Η αιτία για να προχωρήσω είχε να κάνει με την επαγγελματική
εικόνα και με τους ανθρώπους που κρατάνε το κουπί. Δεν εντυπωσιάζομαι εύκολα.
Είμαι ιδιαίτερα αυστηρός και απαιτητικός, τόσο με τον εαυτό μου όσο και με τους
άλλους. Δεν με ενδιαφέρουν οι χρυσοί τίτλοι και οι επεξεργασμένες «εικόνες». Στις
εκδόσεις Αυγέρη δεν υπάρχουν ψιλά γράμματα και ανάμεσα στη φιλική σχέση και την
επαγγελματική διατηρείται απόλυτη ισορροπία. Άλλωστε, διοικείται από δύο γυναίκες
με ταλέντο και όρεξη, που ξέρουν ακριβώς τον προορισμό τους αλλά και πώς να
φτάσουν ως εκεί. Νιώθω τυχερός που ακολούθησα και είμαι εγώ αυτός που άνοιξε τη
σειρά Amorous.

Πώς νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας μυθιστόρημα και γιατί
προτιμήσατε να μας συστηθείτε με ένα αισθηματικό μυθιστόρημα;

Ερωτικό θα έλεγα. Όχι πως απαρνούμαι το αίσθημα, συμπεριλαμβάνεται στα γραπτά
μου άλλωστε, αλλά θέλω να είμαι ακριβής. Νιώθω όπως ένας προσγειωμένος
άνθρωπος που πρόσθεσε στη λίστα του ακόμα ένα πράγμα που κατάφερε.
Η επιλογή της κατηγορίας δεν είναι θέμα προτίμησης. Είμαι αναγνώστης αρκετά χρόνια
και έχω διαβάσει βιβλία με όλες τις θεματολογίες. Απλώς το δικό μου χέρι «πήγε» εκεί.
Με έλκει το μυστήριο των ανθρώπων και των σχέσεων. Είμαι πεπεισμένος πια πως
κυρίως τα φαινόμενα απατούν. Παντού. Για όλους. Όπως λοιπόν ο φακός μου
καταγράφει την εικόνα των ανθρώπων έτσι ήθελα να καταγράψω και εγώ πιο βαθιές
πτυχές τους. Θα έλεγα τελικά πως δεν γράφω αλλά φωτογραφίζω ιστορίες.

 Τι θα συμβουλεύατε ένα νέο συγγραφέα που θέλει να εκδώσει το πρώτο του
βιβλίο αλλά το «σκέφτεται»;

Δεν είμαι ο κατάλληλος για να δώσω συμβουλές. Το αποφεύγω, γιατί αυτό που πέτυχε
σε εμένα μπορεί στον άλλον να είναι αποτυχία. Όταν κάποιος ξέρει τι θέλει, αποφασίζει
και πράττει. Μόνος του.


 Εσείς διαβάζετε; Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;

Όπως προέγραψα, διάβαζα, διαβάζω και θα συνεχίσω να διαβάζω. Θα μου επιτρέψετε
να πω πως σε αυτή τη ζωή τίποτα δεν «πρέπει». Είμαι της άποψης όμως ότι ο
άνθρωπος οφείλει στον εαυτό του φροντίδα και εξέλιξη. Και τα δύο βοηθάνε τον
πολιτισμό. Ο νους είναι ένα όργανο όπως όλα τα άλλα και είναι καλό να τα κρατά
κανείς εξίσου υγιή.

 Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.

Για εμένα είναι δύσκολο να μιλήσω. Όσο για τα συγγραφικά μου σχέδια, έχω να ‘πω’
πολλά. Το Άλφα ήταν απλώς η αρχή. Συστήθηκα με μια απλή χειραψία και ακόμα δεν
έχω σφίξει το χέρι σε κανέναν.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά
και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο
σας.

Εμένα μπορείτε να με βρείτε διαδικτυακά, κυρίως στο Instagram, ενώ το βιβλίο μου σε
όλα τα βιβλιοπωλεία και στο eshop του εκδοτικού.
Σας ευχαριστώ και πάλι για την κουβέντα.



.

ΆΛΦΑ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΑΝΕΖΗΣ
Εκδόσεις Αυγέρη
Κατηγορία: Μυθιστόρημα


ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ο Ρήγας Καλλιγάς είναι αποφασιστικός, επίμονος και εκνευριστικά ειλικρινής.
Αδιάλλακτος, ασυμβίβαστος κι απότομος. Το τρίπτυχο των σχέσεών του έχει χρόνια να το ανανεώσει. Δεν τα πάει καλά με τον έλεγχο, τις δεσμεύσεις και την πίεση. Είναι δύσκολος και έχει πολλά ελαττώματα.
Το ξέρει;
Ναι.
Τον νοιάζει;
Όχι.
Το πολύ κυριαρχεί σε ό,τι κάνει κι έτσι απαιτεί ν’ αγαπήσει και ν’ αγαπηθεί.
Θα συμβεί;
Δεν ξέρει.
Εσείς;
Όχι, αλλά θα το μάθετε σίγουρα όταν στη ζωή του εισβάλει εκείνη.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΑΝΕΖΗΣ

Τρία πράγματα θέλω να ξέρεις για μένα: Φωτογραφία, βιβλία και μηχανές.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard