ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΝΤΑΛΗ για το βιβλίο της ΕΙΜΑΙ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε την

συγγραφέα κα ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΡΑΝΤΑΛΗ για το βιβλίο της ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ από τις

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ

 

Κα ΚΑΡΑΝΤΑΛΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να γνωρίσουμε το

βιβλίο σας με τίτλο, ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ.


Καλημέρα σας! 

Εγώ σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε! 



Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ’ αυτό;

Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά

του στοιχεία;


Ωραία ερώτηση! Αίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να σταθώ μπροστά στο βιβλίο

μου ως ένας απλός αναγνώστης! 

Πριν όμως, να σας συστήσω το «ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ»

Το βιβλίο μου είναι μια εξερεύνηση των ανθρώπινων συναισθημάτων και των

σχέσεων που διαμορφώνουν τη ζωή μας. Μέσα από τις σελίδες του, οι χαρακτήρες

αντιμετωπίζουν προκλήσεις που αντικατοπτρίζουν τα διλήμματα της σύγχρονης

εποχής, αλλά και τα αιώνια ερωτήματα για τον έρωτα, την αγάπη, την απώλεια και

την αναζήτηση της ταυτότητας. Μέσα  από τις αφηγήσεις, και τις περιγραφές των

ηρώων, εκφράζονται (άτυπα) θέματα ψυχολογικών συμπεριφορών χωρίς όμως να

θίγονται ορολογίες! Και κατά πόσο αυτές οι συμπεριφορές, τα απωθημένα αν

θέλετε, που «κουβαλάμε» μέσα μας, επηρεάζουν τις σχέσεις μας! 

Αν ήμουν απλός αναγνώστης, θα ξεχώριζα τη ζωντάνια των χαρακτήρων και την

αυθεντικότητα των διαλόγων. Οι ήρωες δεν είναι απλώς «χαρακτήρες». Είναι

 άνθρωποι με βάθος, αντιφάσεις και πολύπλοκα κίνητρα, που κάνουν τον

αναγνώστη να ταυτιστεί συναισθηματικά μαζί τους. Επίσης, η γραφή έχει έναν

ρυθμό που ρέει φυσικά, με εικόνες που δημιουργούν έντονα συναισθήματα και

σκέψεις. Το ιδιαίτερο στοιχείο του βιβλίου είναι ο τρόπος που καταφέρνει να

συνδυάσει την αφήγηση μιας προσωπικής ιστορίας που εξελίσσεται σε μια

μυθοπλασία με ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα, προκαλώντας τον αναγνώστη να

σκεφτεί και να νιώσει βαθιά. Ψυχολογικά κατάλοιπα, διαταραχές, συμπλέγματα,

είναι ικανά να καταστρέψουν ανθρώπινες διαδρομές. Δικές μας και άλλων.


Ποιος είναι ο δικός σας τρόπος να εμπνέεστε  και να μεταφέρετε τις ιδέες σας στο

χαρτί ώστε να γίνουν βιβλίο; Από αληθινά γεγονότα που έχετε ακούσει ή ζήσει ο

ίδια; Από ερεθίσματα ή εμπειρίες χρόνων που υποβόσκουν στο συναίσθημά σας ή

από κάποια στιγμιαία παρόρμηση;


Αχ! Κι αυτή πολύ ωραία ερώτηση! 

Ξέρετε γιατί; Επειδή, αγγίζετε τις ευαίσθητες χορδές μου! 

Η έμπνευση για να μεταφέρω ιδέες στο «χαρτί» μπορεί να προέρχεται από

διάφορες καταστάσεις, και συχνά είναι ένα μείγμα από όλα όσα αναφέρατε.

Αληθινά γεγονότα, είτε αυτά που έχω ζήσει είτε ιστορίες που έχω ακούσει, μπορούν

να γίνουν έναυσμα για τη δημιουργία μιας μυθοπλασίας. Αυτά τα γεγονότα

προσφέρουν μια αυθεντικότητα και ένα αίσθημα συνδεσιμότητας με τον

αναγνώστη. Αποτυπώνω εμπειρίες και συναισθήματα από τους διάφορους τρόπους

που επικοινωνούν οι άνθρωποι μαζί μου. Οι εμπειρίες αυτές γίνονται αφετηρία για

βαθύτερες σκέψεις ή προβληματισμούς, οι οποίες στη συνέχεια μετατρέπονται σε

αφηγήσεις με νόημα και βάθος. Στιγμιαίες παρορμήσεις! Μερικές φορές, μια ιδέα

μπορεί να αναδυθεί ξαφνικά, ίσως από μια τυχαία λέξη, μια εικόνα ή μια σκέψη.

Αυτές οι στιγμιαίες παρορμήσεις συχνά λειτουργούν ως σπίθα που ανάβει την

φλόγα της δημιουργίας. Έτσι όπως συνέβη με το ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ! Το στοιχείο

που μου έδωσε το έναυσμα ήταν μια φωτογραφία, μια παλιά ξεθωριασμένη

φωτογραφία! Έτσι, μου ήρθαν στο μυαλό θύμησες, η φαντασία έμπλεξε την

αλήθεια με παραμυθένια γεγονότα και το χέρι πήρε φωτιά κι άρχισε να γράφει!

Φαντασία! Αυτή η λέξη με χαρακτηρίζει απόλυτα! Σε κάθε περίπτωση, το ταξίδι από

την ιδέα μέχρι τη μεταφορά της σε γραπτό κείμενο είναι ένα μείγμα φαντασίας,

ανάλυσης και συναισθηματικής διερεύνησης. Κάθε στοιχείο παίζει τον ρόλο του στη

δημιουργία μιας ιστορίας που όχι μόνο αφηγείται ένα γεγονός, αλλά και συνδέεται

με τον αναγνώστη σε πιο βαθύ επίπεδο.

 

Τι είναι αυτό που θέλετε να κρατήσει ο αναγνώστης που θα διαβάσει το βιβλίο

σας;


Αυτό που θα ήθελα να κρατήσει ο αναγνώστης είναι μια βαθύτερη κατανόηση και

σκέψη γύρω από το θέμα που πραγματεύεται το έργο. Επίσης, θα ήθελα να τον

παρακινήσω να δει τον κόσμο με μια νέα προοπτική, να τον εμπνεύσω να σκεφτεί

κριτικά και να ανακαλύψει νέες ιδέες ή συναισθήματα που ίσως δεν είχε σκεφτεί

πριν. Τελικά, θα ήθελα να μείνει μαζί του μια αίσθηση σύνδεσης με τους

χαρακτήρες ή τα μηνύματα του βιβλίου, κάτι που θα τον συνοδεύει και μετά το

τέλος της ανάγνωσης.


Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε;


Ο τίτλος του βιβλίου προέκυψε μέσα από μια διαδικασία σκέψης και δοκιμής,

καθώς ήθελα να αποτυπώσει με ακρίβεια την ουσία της ιστορίας. Αναζητούσα κάτι

που να αιχμαλωτίζει τόσο το κεντρικό θέμα όσο και την αίσθηση που θα αφήσει το

βιβλίο στον αναγνώστη. Υπήρξαν αρκετοί τίτλοι που τελικά απέρριψα. Κάποιοι από

αυτούς ήταν πολύ κυριολεκτικοί, ενώ άλλοι υπερβολικά ποιητικοί, κάτι που θα

μπορούσε να προκαλέσει σύγχυση ως προς το περιεχόμενο του βιβλίου. Τελικά, ο

επιλεγμένος τίτλος ήταν αυτός που ισορροπούσε καλύτερα ανάμεσα στο νόημα της

ιστορίας και την αίσθηση που ήθελα να περάσω, χωρίς να αποκαλύπτει υπερβολικά

πολλά, διατηρώντας έτσι ένα στοιχείο μυστηρίου.

 

Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ


Η συνεργασία μου με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ ήταν μια εξαιρετικά θετική

εμπειρία. Από την αρχή, ένιωσα ότι υπήρχε αμοιβαίος σεβασμός και κατανόηση για

το έργο μου. Η ομάδα των εκδόσεων έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό

για το βιβλίο, κάτι που με έκανε να νιώσω σιγουριά για την επιλογή μου να

συνεργαστώ μαζί τους. Αυτό που με εντυπωσίασε ιδιαίτερα ήταν η προσοχή τους

στη λεπτομέρεια. Είχαν μια σαφή διαδικασία για την επιμέλεια και την παραγωγή

του βιβλίου, και ήταν ανοιχτοί σε διάλογο για οποιαδήποτε ιδέα ή ανησυχία είχα.

Αυτό δημιούργησε ένα κλίμα συνεργασίας, όπου οι απόψεις μου λαμβάνονταν

σοβαρά υπόψη, αλλά παράλληλα υπήρχε και η καθοδήγηση από την έμπειρη

ομάδα τους. Επίσης, οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ είναι γνωστές για την ποιότητα των

εκδόσεών τους, κάτι που αποτυπώθηκε και στο τελικό αποτέλεσμα. Το βιβλίο

εκδόθηκε με εξαιρετική ποιότητα, τόσο από άποψη αισθητικής όσο και από άποψη

κατασκευής, κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό για την εμπειρία του αναγνώστη.

Συνολικά, η συνεργασία μου με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ ήταν δημιουργική και

παραγωγική, και είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.


 Εσείς διαβάζετε; Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;


 Ναι, μου αρέσει να διαβάζω, και το θεωρώ σημαντικό για διάφορους λόγους. Το

διάβασμα βιβλίων είναι μια από τις πιο ισχυρές πηγές γνώσης και καλλιέργειας της

σκέψης. Μέσα από τα βιβλία μπορούμε να ταξιδέψουμε σε διαφορετικούς

κόσμους, να γνωρίσουμε νέες ιδέες και κουλτούρες, και να κατανοήσουμε

καλύτερα τον εαυτό μας και τους άλλους. Το διάβασμα προάγει τη φαντασία και

την κριτική σκέψη, μας επιτρέπει να δούμε την πραγματικότητα από πολλές οπτικές

γωνίες, και συχνά μας βοηθά να αντιμετωπίσουμε τις δικές μας προκλήσεις και

προβληματισμούς. Επιπλέον, η ανάγνωση βελτιώνει τη συγκέντρωση, την

ενσυναίσθηση και τη γραφή, ενώ συμβάλλει στη διατήρηση της πνευματικής

ευεξίας. Τέλος, πιστεύω ότι το διάβασμα βιβλίων είναι ένας τρόπος να

εξελισσόμαστε διαρκώς, καθώς μας ανοίγει δρόμους προς τη γνώση και την

κατανόηση που δεν θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε με άλλους τρόπους.


Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα σχέδια σας στο χώρο του βιβλίου και όχι

μόνο.


Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπά τη γραφή και τη δημιουργία ιστοριών, οι οποίες

εξερευνούν τις ανθρώπινες σχέσεις και τις συναισθηματικές διακυμάνσεις που

συνοδεύουν τη ζωή μας. Η συγγραφή για μένα είναι ένας τρόπος να εκφράσω

σκέψεις και συναισθήματα, αλλά και να επικοινωνήσω με τους αναγνώστες σε ένα

βαθύτερο επίπεδο.

Όσον αφορά τα επόμενα σχέδιά μου στο χώρο του βιβλίου, ήδη εργάζομαι πάνω σε

ένα νέο μυθιστόρημα, αστυνομικό αυτή την φορά, το οποίο θα εξερευνά μέσα από

την πλοκή του, πτυχές της ανθρώπινης ψυχολογίας και των πολύπλοκων σχέσεων

που διαμορφώνουν τη ζωή μας. Το θέμα αυτού του βιβλίου είναι εντελώς

διαφορετικού ύφους, πιο έντονο σε σύγκριση με το προηγούμενο έργο μου,

«γεμάτο ίντριγκα», μια ιστορία που είναι πλούσια σε σασπένς, δολοπλοκίες, κρυφά

σχέδια και μυστικά.  Και είμαι ενθουσιασμένη να δω πώς θα εξελιχθεί.

Εκτός από τη συγγραφή, ενδιαφέρομαι να επεκταθώ και σε άλλες μορφές

αφήγησης, όπως το σενάριο για ταινίες ή για θεατρικές παραστάσεις καθώς με

γοητεύει η δύναμη του οπτικού μέσου να αφηγείται ιστορίες. Πέρα από τα

συγγραφικά μου σχέδια, προσπαθώ να παραμένω ανοιχτή  σε νέες εμπειρίες και

προκλήσεις, καθώς πιστεύω ότι η συνεχής μάθηση και η εξερεύνηση νέων ιδεών

είναι απαραίτητα στοιχεία για τη δημιουργικότητα και την προσωπική εξέλιξη.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και

θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


 Σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να μιλήσω για το έργο μου και τις σκέψεις

μου! Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε στα περισσότερα βιβλιοπωλεία, τόσο στα

φυσικά καταστήματα όσο και online. Είναι διαθέσιμο και στην επίσημη ιστοσελίδα

των ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ, όπου μπορείτε να το παραγγείλετε απευθείας.

Όσο για μένα, μπορείτε να με βρείτε στα κοινωνικά δίκτυα, όπου μοιράζομαι νέα

σχετικά με τη συγγραφή, εκδηλώσεις και γενικότερα θέματα που με ενδιαφέρουν. 

FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100006784081810

Insta: ioanna_kanan

Καθώς και στο email μου ioannakara@gmail.com

Είναι μεγάλη μου χαρά να έρχομαι σε επαφή με τους αναγνώστες και να ακούω τις

σκέψεις τους για τα βιβλία μου, οπότε μη διστάσετε να με προσεγγίσετε! Σας

ευχαριστώ ξανά για την ενδιαφέρουσα συζήτηση και την υποστήριξή σας!




Είμαι ό,τι θυμάμαι
Σελίδες: 242
Ημερ. κυκλοφορίας: 6/2024
Συγγραφέας: Ιωάννα Καράνταλη
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ



Η Τζόυς Σμυρναίου είναι μια γυναίκα όμορφη, καλλιεργημένη και μόνη. Έχει στιγματιστεί από τις εμπειρίες των παιδικών και εφηβικών χρόνων της, από τις ιστορίες του αγαπημένου πατέρα της για τον πόλεμο του ’40, από τον πρώτο της μεγάλο έρωτα, τον Μάνο. Η ζωή τής επιφυλάσσει εκπλήξεις που θα την οδηγήσουν στα πρόθυρα της κατάθλιψης. Η καλύτερη φίλη της χάνεται απρόσμενα και ο πρώτος έρωτας επιστρέφει έπειτα από χρόνια. Η Δανάη, η κόρη της φίλης της που έφυγε από τη ζωή, γίνεται η δική της κόρη. Και η μοίρα παίζει πάντοτε τα παράξενα παιχνίδια της…

Η Ικαρία είναι το καταφύγιό της, απ’ όπου παίρνει δύναμη για να συνεχίσει. Το νησί αυτό θα σταθεί η αφορμή για να γνωρίσει τον Άλεξ. Θα μπορέσει άραγε ν’ απαγκιστρωθεί από το παρελθόν και όσα την πληγώνουν ακόμα; Γιατί το παρελθόν είναι ικανό να καταστρέψει ανθρώπινες διαδρομές. Η Τζόυς Σμυρναίου όμως ποτέ δεν ξέχασε· είναι ό,τι θυμάται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard