FULVICA - Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ - PREMIUM BLACK WATER



Αν μου ζητούσατε νερό και σας έφερνα σε ενα ποτήρι νερού, ένα μαύρο υγρό και σας έλεγα στην υγεία σας θα με κοιτούσατε περιεργα?

Θα πιστεύατε ότι σας κοροϊδεύω και προσπαθώ να δώσω να πιείτε κάτι άλλο?

Θα μου λέγατε "εγώ νερό σου ζήτησα" τι είναι αυτό το μαύρο ?

Για να σας λύσω την απορία θα σας πω ότι παγωμένο νεράκι, σας έφερα και μάλιστα ΜΑΥΡΟ ΝΕΡΟ!!!!

ΜΑΥΡΟ ΝΕΡΟ? πρώτη φορά το ακούω μου είπαμε στο γκάλοπ που κάναμε πριν λίγες ημέρες στο instagram. 

Για αυτό είμαι εδώ, για να το συστήσω και να σας αναφέρω και τα οφέλη του PREMIUM BLACK WATER της FULVICA στη υγεία μας.



Το PREMIUM BLACK WATER της FULVICA λοιπόν είναι η καινούργια μου ανακάλυψη που μπήκε κανονικά στην καθημερινότητα μου!
Πρόκειται για φυσικό νερό, με γεύση φρέσκου νερού αλλά με μαύρο χρώμα. Το χρώμα του οφείλει στα φουλβικά μέταλλα.


Και τι είναι τα φουλβικά μέταλλα θα με ρωτήσετε?


Είναι ορυκτά μέταλλα σε ιονική μορφή, την πλέον απορροφήσιμη μορφή από τον οργανισμό μας, τα όποια συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας φυσικής ουσίας που λέγεται φουλβικό οξύ. Έτσι λοιπόν χάρη στην καινοτόμο μέθοδο εξόρυξης κοιτασμάτων οργανικής μάζας πλούσιας σε φουλβικό οξύ και φουλβικά μέταλλα (ενσωμάτωση +80 εκατομμυρίων ετών) αποκτήθηκε το φυσικό μαύρο χρώμα του προϊόντος. Τα φουλβικά μέταλλα έχουν πολλές ευεργετικές ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό.



ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΙΩ PREMIUM BLACK WATER


1) ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ
-Συμβάλλει στην θωράκιση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.
-Το PREMIUM BLACK WATER της FULVICA δρα ως αντιοξειδωτικό και βοηθά την αντιγήρανση.


2)ΑΛΚΑΚΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ PH ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
-Αλκαλοποιεί το PH του σώματος από όξινο σας αλκαλικό ph
-Βοηθά στην ισορροπία του ph του σώματος, το οποίο τείνει να είναι όξινο, λόγω της διατροφής μας, ψηλή σε όξινα τρόφιμα και το άγχος.
-Το PREMIUM BLACK WATER της FULVICA δρα ως αντιοξειδωτικό, σαρώνει και εξουδετερώνει τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες.


3)ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΦΟΥΛΒΙΚΑ ΚΑΙ ΧΟΥΜΙΚΑ ΟΞΕΑ
-Ενισχύει τον μεταβολισμό και την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, αυξάνει την βιοδιαθεσιμότητα των θρεπτικών συστατικών.
-Προστατεύει την γνωστική λειτουργία και προάγει την νοητική ευεξία.
-Συμβάλλει στη δημιουργία δυνατών οστών και αρθρώσεων, επιταχύνει την ανάκαμψη μετά από τραυματισμούς ή έντονη σωματική άσκηση
-Συμβάλλει στην προστασία και την αποκατάσταση του δέρματος

Το δοκίμασα και μου άρεσε έχει μαύρο φυσικό χρώμα, κανονική γεύση νερού, πίνεται παγωμένο και ευχάριστα, έχει μηδέν θερμίδες και μηδέν λιπαρά, δεν περιέχει ζάχαρη και γλυκαντικά, έχει αντιοξειδωτική δράση, βοηθάει στην πέψη, δεν έχει ανθρακικό. Το παίρνω μαζί μου, χάρη στην συσκευασία του, στην φιάλη των 500 ml στην τσάντα μου, στο γραφείο, στο περπάτημα και το γυμναστήριο και μόλις ανοίξει ο καιρός και οι δραστηριότητες μας θα το έχω πάντα μαζί μου σε βουνά και θάλασσες.

Συστατικά:
νερό πηγής και σύμπλεγμα από φυσικά χουμικά οξέα με ιχνοστοιχεία. Διατροφική Αξία ανά 100gr: Ενέργεια: 0 Kcal, Υδατάνθρακες 0%, Πρωτεΐνες 0%, Λιπαρά 0%, Φυτικές Ίνες 0%, Αλάτι 0%.

Οργανικά συστατικά:
180mg/l εκ των οποίων χουμικά και υματομελανικά οξέα 170mg/l εκ των οποίων φουλβικά οξέα

Φιάλη 500 ml κατάλληλη για ροφήματα και χωρίς δισφαινόλη-Α (BPA Free).
Διατηρείται εκτός ψυγείου. Όταν ανοιχτεί, διατηρείται στο ψυγείο και συνιστάται η κατανάλωση του εντός 24 ωρών.

Το λάτρεψα για όλα τα οφέλη του και μαζί την FULVICAgreece θα κάνουμε ενα giveaway ώστε ένας τυχερός να κερδίσει ένα πακέτο PREMIUM BLACK WATER για να το δοκιμάσει και να μας πει την γνώμη του.


1 σχόλιο:

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard