UNBOXING!!!!ΜΟΛΙΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ MINERAL 89 DAILY BOOSTER

Το τελευταίο διάστημα αισθανόμουν το δέρμα του προσώπου μου αφυδατωμένο και θαμπό, ψάχνοντας στα ράφια του μπάνιου για ένα προϊόν που θα μου προσφέρει ενυδάτωση και θρέψη ξαναθυμήθηκα το προϊόν που είχα χρησιμοποιήσει και πέρσι το MINERAL 89 DAILY BOOSTER της VICHY  διαπίστωσα όμως ότι είχε απομένει ελάχιστη ποσότητα στο μπουκαλάκι και έτσι έκανα την παραγγελία μου εύκολα και γρήγορα στο αγαπημένο μου e-shop PARFIMO.GR.





MINERAL 89 DAILY BOOSTER


Το MINERAL 89 DAILY BOOSTER είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει τον τελευταίο χρόνο, αφού βοήθησε την αφυδατωμένη επιδερμίδα του προσώπου μου (το βάζω και στον λαιμό), με την καθημερινή χρήση του, να είναι απόλυτα ενυδατωμένη χάρη στο μείγμα που περιέχει 89% Vichy Valcanic Water (ηφαιστειακό νεράκι, γνωστό για 15 μέταλλα που περιέχει με αποτελέσματα επιδιόρθωσης) αλλά και  το Ηyalurinic Acid.


Από τις πρώτες μέρες των δοκιμών κατάλαβα ότι κάτι άρχισε να αλλάζει στην επιδερμίδα  μου. Μετά από ένα μήνα καθημερινής χρήσης σε καθαρό πρόσωπο, διαπίστωσα ότι το δέρμα μου είχε αλλάξει όψη, ήταν απόλυτα ενυδατωμένο και λαμπερό. Για αυτό το αγάπησα αυτό το προϊόν και το παρήγγειλα πάλι και  γιατί δεν έβλεπα μόνο εγώ την διαφορά στο προσωπό μου, αλλά και οι φίλες μου στα πρωινά μας καφεδάκια.  


Το MINERAL 89 DAILY BOOSTER είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος ακόμη και για τα πιο ευαίσθητα, είναι δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένο. 


Μαζί με το Booster παρήγγειλα και ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά της αγαπημένης εταιρίας GABRIELLA SALVETE (έχει υπέροχα προϊόντα μακιγιάζ και πινέλα),  για να τα μαζεύω και να μην πέφτουν στο πρόσωπο μου, ειδικά τώρα που είμαστε σε lockdown εποχή και μένουμε περισσότερο σπίτι.

 

Θα κλείσω με μια συμβουλή, ας περιποιηθούμε το δέρμα μας όσο μπορούμε περισσότερο με προϊόντα που του αξίζουν, για να λάμπουμε όταν θα συναντήσουμε και πάλι  τους φίλους μας από κοντά.

 

Αλήθεια εσύ γνωρίζεις ότι το MINERAL 89 DAILY BOOSTER της VICHY είναι ο νούμερο 1 ενυδατικός ορός στην Ευρώπη? Καλά και να μην το ξέρατε δεν πειράζει,  για αυτό είμαι εδώ για να σας τα θυμίζω.


Εσείς έχετε δοκιμάσει το MINERAL 89 DAILY BOOSTER? Αν το δοκιμάσατε πείτε μου τις εντυπώσεις σας.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard