ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΙΡΙΝΑ ΧΑΡΑΚΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ «ΜΙΜΟ ΚΑΙ ΝΤΟ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε

τη συγγραφέα του βιβλίου «MIMO KAI NTO»  την κύρια ΙΡΙΝΑ

ΧΑΡΑΚΟΓΛΟΥ.



1)Κα  ΧΑΡΑΚΟΓΛΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να

γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο

σας, το οποίο εκδόθηκε το Νοέμβριο του 2020 και αφηγείται ένα

υπέροχο ταξίδι και τις περιπέτειες της ΜΙΜΟ και του ΝΤΟ, των 2

πιγκουΐνων που αποφάσισαν να εξερευνήσουν τον κόσμο ξεκινώντας

από την Αρκτική. Πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το βιβλίο και ποιο

είναι το μήνυμα που θέλετε να στείλετε στους μικρούς σας φίλους. 


Καλημέρα και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Η έμπνευση του

βιβλίου ήρθε από μία σχολική εργασία που είχε να κάνει ο γιος μου για

την Αρκτική. ‘Ήταν μικρός και τον κούραζε να πρέπει να ψάχνει

στοιχεία. ‘Οπότε θεώρησα ότι αν είχε τα στοιχεία σε ένα χαρούμενο

παιδικό βιβλίο θα ήταν πιο εύκολο και ευχάριστο να εξοικειωθεί με ένα

μέρος του κόσμου που του ήταν τότε ακόμα πολύ άγνωστο.

Το μήνυμα που θα ήθελα να περάσει στου μικρούς μας φίλους είναι ότι

είναι πολύ ωραίο να ταξιδεύει κανείς (είτε πραγματικά είτε μέσω

βιβλίων) και να εξερευνάει και να μαθαίνει καινούργια πράγματα. Με

όρεξη και καλή διάθεση η ευτυχία και η πληροφορία που μπορεί να

αντλήσει κανείς από τη μάθηση είναι ατελείωτη.



2) Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα

παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους;  


Το βιβλίο αυτό απευθύνεται πιο πολύ σε παιδιά προδημοτικού και

δημοτικού. Επειδή θεωρώ όμως ότι πάντα μπορούμε να ανατρέχουμε

πίσω στις βάσεις μας, ευχάριστα μπορεί να διαβαστεί και από τους

μεγάλους.


3)Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις Εκδόσεις Υδροπλάνο.


Η συνεργασία μου με το Υδροπλάνο ξεκίνησε πρόσφατα, σχετικά

συγκυριακά. Είναι όμως μία πολύ ωραία συνεργασία που εύχομαι να

ενδυναμωθεί με τα χρόνια.



4)Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς. Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με

τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά; 


‘Εχω δύο μικρά παιδιά που τρελαίνονται για τα βιβλία και την

πληροφόρηση. Είναι ακόμα στην ηλικία που τους αρέσει να

εξερευνούμε και μαθαίνουμε μαζί, και είναι κάτι το οποίο και εγώ

απολαμβάνω. ‘Όταν ήμουν μικρή μου άρεσε να γράφω και

εικονογραφώ βιβλία για τον μικρότερό μου αδελφό και να προσπαθώ

να του εξηγήσω μέσω αυτών κάποια τότε δυσνόητα για εκείνον

πράγματα (π.χ. πως παράγεται ο ηλεκτρισμός, πως δουλεύει ο

λαμπτήρας). Τώρα, με έμπνευση από τα δικά μου παιδιά, θέλησα να το

κάνω ευρύτερα για άλλα παιδιά και να ταξιδέψουμε παρέα σε νέους

προορισμούς και να μάθουμε πράγματα παρέα. Είναι κάτι που κάνω

στον ελεύθερο χρόνο μου και μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση.



5) Πως αισθάνεστε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο παιδικό σας βιβλίο?


Αισθάνομαι πολύ χαρούμενη και εύχομαι να το απολαύσουν και οι

μικροί (και μεγάλοι) αναγνώστες.



6) Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το

παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;  


Διάβαζα αρκετά όταν ήμουν μικρή. Το παραμύθι που μου άρεσε πολύ

ήταν το Railway Children γιατί μου άρεσε πολύ η σύνεση που είχαν τα

παιδιά, η απλότητα και δημιουργικότητα που είχαν στο παιχνίδι τους

(κοιτώντας τα τρένα κάθε μέρα), και η ευρηματικότητα και ωριμότητα

που είχαν στο να στηρίξουν τη μητέρα τους όταν δεν ήταν καλά. Η

ευτυχία έρχεται από τα μικρά και απλά πράγματα και αυτό μου άρεσε

πολύ στο παραμύθι.



7) Αρκετοί από εμάς συνηθίζουμε να κάνουμε δώρο στα παιδιά βιβλία.

Ποια νομίζεται ότι είναι τα κριτήρια για να επιλέξουμε ένα καλό

παιδικό βιβλίο.


Θεωρώ τα βιβλία από το ωραιότερο δώρο που μπορεί να κάνει κανείς

στα παιδιά, γιατί μπορεί να τα ταξιδέψει νοητά και να τους ανοίξει

νέους κόσμους. Το κριτήριο επιλογής διαφέρει ανάλογα την ηλικία,

αλλά θεωρώ ότι το βασικό είναι να το απολαμβάνει το παιδί, να μη

θέλει να το αφήσει, και τελειώνοντάς το να έχει μάθει κάτι που να

μπορεί να το εξελίξει να γίνει λίγο καλύτερο σε κάτι (στη θετικότητα,

στην όρεξη για μάθηση, στην συναίσθηση για τους άλλους ή το

περιβάλλον, στην καλοσύνη ή οτιδήποτε άλλο θετικό στοιχείο).



8) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο; Θα δούμε σύντομα κάτι διαφορετικό

από εσάς ή ακόμη μια ταξιδιωτική ιστορία για παιδιά, με

πρωταγωνιστές τους 2 Πιγκουίνους; 


Φυσικά. Αυτές υπήρχαν από την πρώτη στιγμή και εύχομαι σύντομα να

κάνουμε πολλά ταξίδια ακόμη, τόσο με τη Μίμο και τον Ντο, όσο και με

άλλους πρωταγωνιστές εν καιρώ.



9)Πείτε μας όμως  πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς

μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;  


 Το βιβλίο ‘Μίμο και Ντο’ διατίθεται σε διάφορα βιβλιοπωλεία όπως

στο Public και θα ήταν χαρά μου οποιοσδήποτε αναγνώστης να

επικοινωνήσει μαζί μου μέσω e-mail στο irina.haracoglou@gmail.com







«Μίμο και Ντο»

Της Ιρίνας Χαρακόγλου
Έτος έκδοσης: 2020

H Μίμο και ο Ντο είναι δύο συναρπαστικά πιγκουινάκια, γεμάτα καλοσύνη και περιέργεια να γνωρίσουν τον κόσμο και όλα τα συναρπαστικά πράγματα που έχει να προσφέρει. Στο πρώτο τους ταξίδι αποφασίζουν να
αναζητήσουν τον Άγιο Βασίλη.
Έτσι, ξεκινάνε για την Αρκτική!
Στον δρόμο γνωρίζουν τα ζωάκια της Αρκτικής από τα οποία και αντλούν μαθήματα ζωής... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard