ΝΕΟ UNBOXING ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟΝ ΦΛΕΒΑΡΗ

 Ένα καινούργιο πακέτο έφτασε πριν λίγες ημέρες στα χέρια μου. Τα παρήγγειλα πριν λίγο καιρό, από το αγαπημένο e-shop parfimo.gr έφτασε πολύ γρήγορα και σήμερα μπορώ να σας τα δείξω, τι αγόρασα. 



Το πρώτο προϊόν,  είναι ένα κουτί  με 4 προϊόντα, σχεδιασμένο για γυναίκες από την εταιρεία Ziaja Cosmetics . Το κουτί περιέχει ένα σαμπουάν Jeju 300 ml, ένα αφρόλουτρο Jeju 300 ml, ένα σπρέι προσώπου και σώματος Jeju 200 ml και τέλος ένα βάλσαμο σε σπρέι Jeju 125 ml. Έχουν υπέροχο άρωμα, με μεθυστικές νότες από  μάνγκο, καρύδα και παπάγια, σε ταξιδεύουν σε εξωτικά μέρη και προσφέρουν για γλυκιά αίσθηση νοσταλγίας, φρεσκάδα και ενέργεια. Είναι η πρώτη φορά που τα χρησιμοποίησα και πραγματικά τα λάτρεψα από τη μυρωδιά τους.

Για όσους δεν γνωρίζεται η εταιρία Ζiaja ιδρύθηκε από τον Πολωνό φαρμακοποιό Zenoe πριν από 25 χρόνια. Το πρώτο προϊόν της εταιρίας ήταν μια κρέμα  προσώπου με φυσικό ελαιόλαδο. Σιγά σιγά η εταιρία δημιούργησε πολλά προϊόντα και σήμερα διαθέτει πάνω από 800 προϊόντα, καθημερινές και νυχτερινές κρέμες προσώπου, κρέμες ματιών, προϊόντα καθαρισμού, μάσκες, λοσιόν σώματος και πολλά ακόμη. Η Ziaja Cosmetics βασίζεται εξ ολοκλήρου σε φυσικά συστατικά- λάδι κακάο, άνθος πορτοκαλιού, γάλα κατσίκας, τριαντάφυλλο, γιασεμί, χαμομήλι και πολλά άλλα. Όλα αυτά τα χρόνια, ο στόχος της μάρκας είναι να δημιουργήσει καινοτόμα προϊόντα με βάση τη φυσική δύναμη της φύσης σε προσιτές τιμές.



Πήρα και ένα αφρόλουτρο ADIDAS FRESH FOR WOMEN σε μικρό μέγεθος των 250ml για να το παίρνω μαζί μου στις αποδράσεις του σαββατοκύριακου, μόλις επιστέψουμε στη κανονικότητα, λόγω της καραντίνας. 'Εχει υπέροχο απαλό άρωμα φρεσκάδας, προσφέρει με την χρήση του καθαριότητα στο δέρμα, ενέργεια στο σώμα και καλή διάθεση.



Αγόρασα επίσης δύο καινούργια ΠΙΝΕΛΑ της εταιρίας GABRIELLA SALVETE ένα CONTOUR BRUSH και ένα MAKE-UP BRUSH για το μακιγιάζ μου, γιατί τα παλιά μου τα ξέχασα στο ξενοδοχείο στην τελευταία μου εκδρομή εδώ και καιρό. Για την εταιρία GABRIELLA SALVETE  σας έχω ξαναμιλήσει και μπορείτε να δείτε εδώ τα προϊόντα που χρησιμοποιώ.

CONTOUR BRUSH

Ένα πινέλο περιγράμματος για εύκολη εφαρμογή προϊόντων περιγράμματος σε μεμονωμένα μέρη του προσώπου. Οπτικά βοηθά στην ανάδειξη και ρύθμιση του προσώπου. Το πινέλο έχει λεπτή υφή για εύκολο χειρισμό και άψογη εμφάνιση. 

MAKE-UP BRUSH

Ένα πινέλο με λεπτή υφή για εύκολη εφαρμογή του αγαπημένου σας μακιγιάζ. Τέλειο μείγμα προϊόντων και ενοποίηση δέρματος όλη την ημέρα. Απλώστε μια μικρή ποσότητα μακιγιάζ στη βούρτσα ή στο πίσω μέρος του χεριού και σύρετε τη βούρτσα σε κυκλικές κινήσεις πάνω από το δέρμα σας για ανάμειξη. 

TIP 
Καλό είναι να βουρτσίζετε το τριχωτό μέρος των πινέλων τακτικά με τα ειδικά  καθαριστικά που κυκλοφορούν.

Αυτές ήταν οι αγορές του μήνα από το e-shop parfimo.gr και μου στοιχήσανε περίπου 20 ευρώ και τώρα είμαι έτοιμη να ψάξω για τις καινούργιες προσφορές και την νέα παραγγελία μου. Πιάνω το εαυτό μου, να ετοιμάζεται για καινούργια παραγγελία αυτή την φορά θέλω ΜΑΣΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ που μου τέλειωσαν.  Έχετε να μου προτείνετε κάποιες, εσείς ποιες μάσκες χρησιμοποιείται? 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard