ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΘΕΟΛΟΓΟΥ για το βιβλίο της «Ο ΓΚΙΩΝΗΣ ΚΑΙ ΕΓΩ » από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη

συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΘΕΟΛΟΓΟΥ με το νέο βιβλίο της , «Ο ΓΚΙΩΝΗΣ

ΚΙ ΕΓΩ » από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ.



1) Κα ΜΑΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΘΕΟΛΟΓΟΥ,  πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας «Ο

ΓΚΙΩΝΗΣ ΚΙ ΕΓΩ».

Ένα κορίτσι γνωρίζεται με ένα πουλί και μαζί του κάνει ένα ταξίδι μέχρι την

ενηλικίωση. Είναι ένα ταξίδι αυτογνωσίας και αυτοπραγμάτωσης, μια αλληγορία για

την αγάπη και τον θάνατο, για την κυκλική ροή του χρόνου, για την εμπιστοσύνη.


2) Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε

να αποκομίσει ο  αναγνώστης που θα διαβάσει το βιβλίο;


Έμπνευση ήταν όλα τα ερεθίσματα που είχα από μικρή μέχρι και την ενηλικίωσή

μου. Οι μυρωδιές των ανθών της λεμονιάς στο πατρικό μου, το λάλημα του Γκιώνη

έξω από το παραθύρι μου, η πρώτη φορά που άκουσα το όνομα «Γκιώνης» από το

στόμα της γιαγιάς μου. Όλα τα συναισθήματα που βίωσα σαν παιδί, σαν κορίτσι και

σαν γυναίκα. Η ανέμελη χαρά του παιδιού, η μελαγχολία κατά την εφηβεία, ο έρωτας,

ο θάνατος κατά την ενηλικίωση.

Αυτό που θα ήθελα να αποκομίσει ο αναγνώστης, είναι ότι η αγάπη είναι ένα ταξίδι

μοιράσματος. Κάθε ταξίδι έχει ένα προορισμό. Σε όλα τα ταξίδια μαθαίνεις.


3) Το βιβλίο σας έχει μια ωραία ζωγραφιά στο εξώφυλλο αλλά και στις σελίδες του, 

από την εικονογράφο ΑΣΠΑΣΙΑ ΞΥΔΕΑ. Μιλήστε μας για την συνεργασία μαζί της.

Πείτε μας τι ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους αναγνώστες. 


Όταν συνειδητοποίησα ότι ο Γκιώνης θα λευτερωθεί (θα εκδωθεί), ήταν σαν να

παρέδιδα ένα κομμάτι μου στο σύμπαν και ένιωσα απέραντα μόνη. Όμως ο Γκιώνης,

ακόμα και λεύτερος, συνέχιζε να μου φέρνει δώρα.

Μία φίλη μου σύστησε την Ασπασία πριν χρόνια. Είχα κάνει μια πρώτη επαφή μαζί

της για το βιβλίο και μετά αφήσαμε την έκδοση λόγω της πανδημίας. Όταν ο

εκδοτικός οίκος επικοινώνησε μαζί μου και μου πρότεινε να προχωρήσουμε με την

έκδοση του βιβλίου μιλήσαμε ξανά. Εγώ ένιωθα αμήχανα σχετικά με το όλο θέμα της

έκδοσης, εκείνη ήταν φουλ ενθουσιασμένη με το βιβλίο. Το αγάπησε από την πρώτη

στιγμή. Δεν μου πήρε πολύ να ξεθαρρέψω μαζί της. Παρόλο, που δεν ήξερα τεχνικά

να της εξηγήσω πως ήθελα τις εικόνες, εκείνη πάντα με άκουγε με την υπέροχη

γλύκα και υπομονή της και στο τέλος οι εικόνες έγιναν ακόμα πιο όμορφες απ’ ό,τι

τις φανταζόμουν. Σε όλη την συνεργασία μας, ήταν λες και γνωριζόμασταν από

πάντα και αυτό νιώθουμε μέχρι και σήμερα. Τώρα την λέω φίλη μου και νονά του

Γκιώνη!

Οι εικόνες παίζουν σημαντικό ρόλο σίγουρα. Εγώ θα ήθελα ο κάθε αναγνώστης να

σχηματίζει τις εικόνες με τα μάτια της ψυχής του.


4) Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε;


Το βιβλίο γράφτηκε αυτόματα, το ίδιο και ο τίτλος. Ήταν ο πρώτος που σκέφτηκα και

δεν υπήρξε άλλος.


5) Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;


Εκτός από τις γνωστικές δυνατότητες του βιβλίου και το γεγονός ότι ενδυναμώνει τη

νόηση, τη φαντασία και τη μνήμη, το βιβλίο δίνει κίνητρο για εξέλιξη. Είναι πηγή

έμπνευσης, ενώ άλλες φορές το βιβλίο παρηγορεί και χαλαρώνει.


6) Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο

θα επιλέγατε;


Αγάπησα το χαρτί από μικρή. Δεν το προδίδω.


7) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα. Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Ζω και εργάζομαι στην Κύπρο σαν Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια. Μου αρέσει να

ταξιδεύω και εμπνέομαι από τις τέχνες και τις ιστορίες των ανθρώπων.

Δεν έχω μελλοντικά σχέδια. Ζω τη στιγμή. Στο συρτάρι υπάρχουν αδημοσίευτες

ιστορίες. Ποιος ξέρει;


8) Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτησή μας, πείτε μας

όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς μπορούν οι αναγνώστες

να επικοινωνήσουν μαζί σας;


Εγώ ευχαριστώ για την φιλοξενία. Μπορείτε εύκολα να με βρείτε με το όνομά μου

Χατζηθεολόγου Μαρίνα στο Facebook και Hadjitheologou στο Instagram.

Θα βρίσκομαι στο 51 ο Φεστιβάλ βιβλίου στο Πεδίο του Άρεως την Τρίτη 12

Σεπτεμβρίου 2023 στο περίπτερο 93 για υπογραφές του βιβλίου μου και στη σκηνή

Καλλιρρόη Παρρέν για την παρουσίασή του 21:30-22:30 και σας περιμένω.

Το βιβλίο υπάρχει ή μπορεί να ζητηθεί σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία (στην

Ελλάδα και στην Κύπρο) αλλά και στον εκδοτικό μου οίκο: εκδόσεις Πνοή, τηλ. 210

2230206.

 



Ο γκιώνης κι εγώ
Ημερ. Κυκλοφορίας: 5/2023
Συγγραφέας: Μαρίνα Χατζηθεολόγου
Εκδόσεις Πνοή


Ένα κορίτσι συναντά ένα πουλί, ή ένα πλάσμα με φτερά. Το πουλί γίνεται ο καλύτερός της δάσκαλος, και πάνω στα φτερά του γνωρίζει τα αόρατα νήματα του κόσμου. Μια τρυφερή ιστορία με συγκινητικούς διαλόγους, για την ανακάλυψη της μικρής κουκκίδας του εαυτού μέσα στον μακρόκοσμο. Η πρώτη φορά που ο χρόνος γίνεται χωρισμός, ο θάνατος ένα κανάλι προς την αιωνιότητα, η εμπιστοσύνη αγάπη, και η αγάπη ελευθερία.

«Αγαπώντας με, με έκανες να ψάξω να βρω το σπίτι μου. Γιατί «σπίτι» είναι εκεί που επιστρέφει κανείς όταν έχει αγαπηθεί πολύ. Όταν με ευγνωμοσύνη γυρνά για να πει ευχαριστώ στους θεούς»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard