ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ για το βιβλίο της «ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ με το καινούργιο βιβλίο της , «ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ



1)Κα ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ, συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε; 

Είναι μια αληθινή ιστορία με πρωταγωνίστρια μία νέα γυναίκα 30 ετών που βλέπει ξαφνικά την καθημερινότητα και τη ζωή της να μετατρέπονται σε εφιάλτη, όταν ένας άγνωστος «θαυμαστής» της αρχίζει να την παρακολουθεί παντού. Ξεκίνησα τη συγγραφή του μέσα στη δεύτερη καραντίνα. Γράφω πάντα δυο και τρεις ιστορίες παράλληλα, χωρίς να ξέρω ποια τελικά θα στείλω προς αξιολόγηση στις εκδόσεις Ψυχογιός και φυσικά χωρίς να ξέρω ποια θα εγκριθεί.


2) Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας? 

Δεδομένου ότι γράφω μόνο αληθινές ιστορίες, η πηγή της έμπνευσής μου είναι πάντα η ίδια η ιστορία. Η ηρωίδα με προσέγγισε όταν διάβασε το βιβλίο μου «Ολική έκλειψη καρδιάς», που αναφέρεται σε ένα ακραία χειριστικό σύντροφο της δεκαετίας του ’80 και μου αφηγήθηκε την ιστορία της. Ήξερα πως θέλω να αποτυπώσω την αδιανόητη περιπέτειά της στο χαρτί, από τις πρώτες κιόλας λέξεις της.


3) Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? 

Θα διαβάσετε μια ιστορία για ένα θέμα σχετικά άγνωστο στην Ελλάδα, το stalking. Πρόκειται για την έμμονη, παρενοχλητική παρακολούθηση που προκαλεί φόβο στο θύμα. Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι από το 2019 το stalking αποτελεί ποινικό αδίκημα και διώκεται. Το ενδιαφέρον είναι πως πολλοί αναγνώστες του βιβλίου, αφού το διαβάσουν συνειδητοποιούν ότι έχουν στο άμεσο περιβάλλον τους τέτοιους «διώκτες».


4) Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?

Μέχρι στιγμής οι εκδόσεις Ψυχογιός αποδέχονται αμέσως τους τίτλους που προτείνω στα έργα μου. Ο τίτλος του βιβλίου μου «Οι γυναίκες δεν κλαίνε» είναι εμπνευσμένος από το τατουάζ που έχει η ηρωίδα μου στο χέρι της. Είναι μια φράση που της έλεγε ο πατέρας της και όποιος διαβάζει το βιβλίο καταλαβαίνει το νόημά της.


5)Πιστεύετε ότι το ελληνικό αναγνωστικό κοινό αυξάνεται χρόνο με το χρόνο? Ποιο νομίζετε ότι θα είναι το μέλλον του ελληνικού βιβλίου τα επόμενα χρόνια; 

Δυστυχώς δεν βλέπω να αυξάνεται το αναγνωστικό κοινό αλλά αισιοδοξώ ότι το βιβλίο θα καταφέρει να επιβιώσει. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτό, από τους συγγραφείς και τους εκδότες, μέχρι τους αναγνώστες και τους βιβλιόφιλους, έχουν ένα ρομαντικό πείσμα που μου δίνει ελπίδα.


6)Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;

Γιατί το βιβλίο είναι ταξίδι του μυαλού, βάλσαμο της ψυχής, μάθημα ζωής, παράθυρο στον κόσμο, τρόπος αυτοβελτίωσης και εξέλιξης, διέξοδος και εκτόνωση.


 7)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Η γενιά μου δεν τα πάει πολύ καλά με τα ηλεκτρονικά βιβλία, ωστόσο ο γιος μου που είναι 30 ετών, τα προτιμάει και αυτό το βρίσκω ελπιδοφόρο. Με ενδιαφέρει να συνεχίσουν οι άνθρωποι να έρχονται σε επαφή με τη λογοτεχνία, σε όποια μορφή επιλέγουν ότι τους ταιριάζει.


8) Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό και αν υπάρχουν αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί;

Αυτήν την εποχή διαβάζω το «Όσα ποτέ δεν ξεπεράσαμε» της Lucy Score. Μπορώ να δανείσω όλα τα βιβλία της βιβλιοθήκης μου σε ανθρώπους που νιώθω ότι θα τα σεβαστούν.


9) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα. Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Είμαι περήφανη μαμά του 30χρονου Κωνσταντίνου που είναι Διαιτολόγος και Αντιδήμαρχος Παλαιού Φαλήρου από τα 25 του.

Συνεργάζομαι για δεύτερη χρονιά με την τηλεοπτική εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» που μου προσφέρει τη χαρά να λαμβάνω καθημερινά μαθήματα ζωής, τόσο από τη Ζήνα Κουτσελίνη όσο και από τα θέματα με τα οποία καταπιανόμαστε. Μοιράζομαι τη

ζωή μου, 31 χρόνια τώρα, με τον δημοσιογράφο Κώστα Χαρδαβέλλα και δεν κάνω ποτέ σχέδια για το μέλλον, γιατί θεωρώ ότι το μέλλον είναι τώρα.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Εγώ σας ευχαριστώ. Το βιβλίο μου είναι διαθέσιμο στα βιβλιοπωλεία όλης της χώρας. Αν κάποιος ζει σε περιοχή που δεν υπάρχει βιβλιοπωλείο, τότε μπορεί να το προμηθευτεί από το site των εκδόσεων Ψυχογιός.




ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ
ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ Maria Panagopoulou
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - PSICHOGIOS PUBLICATIONS

Είμαι η Μπιάνκα. Ετών τριάντα. Διαφημίστρια. Μέχρι πριν από δύο εβδομάδες, η ζωή μου πήγαινε από το καλό στο καλύτερο. Δεκατέσσερις ημέρες χρειάστηκαν για να ανατραπούν όλα. Σε κάθε ανάσα μου, έχω πλέον την αίσθηση πως κάποιος με παρακολουθεί. Έπαψα να ενεργοποιώ το τηλέφωνό μου. Έπαψα να μπαίνω στο Διαδίκτυο. Έπαψα να βγαίνω από το σπίτι μου. Δε με έχει αγγίξει. Κι όμως, έχω κακοποιηθεί βάναυσα. Δεν έχει διεισδύσει στο σώμα μου. Κι όμως, έχω βιαστεί άγρια.
Το πήρα πια το μάθημά μου: ζω σε μια κοινωνία όπου η γυναίκα είναι πάντα συνυπεύθυνη. Ό,τι κι αν της συμβαίνει, φταίει και αυτή. Ενίοτε, φταίει μόνο αυτή. Όπως κάθε εγκληματική πράξη, έτσι κι αυτή, της οποίας είμαι θύμα, έχει έναν επιστημονικό ορισμό. Την αποκαλούν stalking και την περιγράφουν ως «έμμονη παρενοχλητική παρακολούθηση, που προκαλεί στρες ή φόβο». Αδημονώ για την ημέρα που θα λήξει το μαρτύριό μου. Όποιο κι αν είναι το φινάλε του…
Μια αληθινή ιστορία stalking και πολύτιμες συμβουλές για να ξεχωρίσετε τον stalker από τον θαυμαστή/ ακόλουθο, να τον αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά και να αξιοποιήσετε τη νομοθεσία για να προστατευτείτε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard