ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΝΑΤΑΣΑ ΓΚΟΥΤΖΙΚΙΔΟΥ για το βιβλίο της "ΙΑΝΟΣ' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΥΓΕΡΗ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΝΑΤΑΣΑ ΓΚΟΥΤΖΙΚΙΔΟΥ με

το βιβλίο της ΙΑΝΟΣ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΥΓΕΡΗ


Σας ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία και το βήμα.




Κα ΓΚΟΥΤΖΙΚΙΔΟΥ, συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο

σας. Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε να

το τελειώσετε;


Ο Ιανός είναι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με στοιχεία ψυχολογικού

θρίλερ, το οποίο αφορά στην ύπαρξη ενός δολοφόνου κατ’ εξακολούθηση.

Όλα τα θύματα έχουν τα ίδια κοινωνικά χαρακτηριστικά. Την υπόθεση

αναλαμβάνει η έμπειρη αστυνόμος Έλενα Μαυρίδου μαζί με τον συνεργάτη

της και το κυνήγι ξεκινά.

Η ιδέα για το συγκεκριμένο στριφογύριζε στο μυαλό μου για χρόνια αλλά,

τελικά, πήρε σάρκα και οστά πριν από ένα χρόνο. Νομίζω ότι είναι από τα

πιο… γρήγορα βιβλία που έχω γράψει και ίσως το πιο αγαπημένο μου,

οπότε η πλοκή καθοδηγούσε και την ταχύτητα της γραφής μου.


 Ποια θεωρείτε ότι είναι τα δυνατά στοιχεία του βιβλίου σας;


Δεν νομίζω πως πρέπει να μιλήσω εγώ για τα δυνατά στοιχεία του

βιβλίου, άλλωστε θεωρώ πως είναι κάτι υποκειμενικό για τον

καθένα. Μπορώ όμως να ΠΩ τι αγαπώ περισσότερο στον «Ιανό».

Αγαπώ το πάθος της ηρωίδας μου για τους αριθμούς και την

πρωτοπρόσωπη αφήγηση, την οποία εφάρμοσα πρώτη φορά σε

κείμενό μου και με ενθουσίασε.


Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου σας; Υπήρξε κάποιος

άλλος που απορρίφθηκε;


Από τη στιγμή που συνέλαβα την ιδέα αυτού του βιβλίου

αποφάσισα και τον τίτλο του. Ιανός. Ο διπρόσωπος θεός των

Ρωμαίων, ο θεός που φυλάει τις διόδους. Απλώς, μου ταίριαξε

ιδανικά και δεν υπήρχε περίπτωση να τον αποχωριστώ για όλους

τους συμβολισμούς που κρύβει ή αποκαλύπτει. Θα τους

ανακαλύψετε διαβάζοντας το βιβλίο.


 Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα βιβλίο, με

αστυνομική ιστορία για να κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του

αναγνώστη μέχρι την τελευταία του σελίδα;


Γρήγορη πλοκή, έξυπνη πλοκή, όχι λάθη στην πλοκή και κυρίως

αληθοφάνεια.


Τι είναι αυτό που γοητεύει τους αναγνώστες και τα τελευταία

χρόνια αναζητούν όλο και περισσότερο βιβλία αστυνομικής

λογοτεχνίας;


Πάντοτε ό,τι αφορούσε στην ανθρώπινη φύση παρουσίαζε

ενδιαφέρον. Το ίδιο και το έγκλημα. Γι’ αυτό και η επιστήμη της

Εγκληματολογίας είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες.


Τι θα συμβουλεύατε σ ένα νέο συγγραφέα που «σκέφτεται» την

έκδοση του βιβλίου του και όλο το αναβάλλει.


Να πιάσει το κύμα. Δεν υπάρχει κατάλληλη στιγμή.


Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΑΥΓΕΡΗ και τον ρόλο σας, σε αυτόν;


Είμαι το μισό πρόσωπο των εκδόσεων μαζί με τη συνεκδρότριά

μου Ηώ Αυγέρη. Αυτό σημαίνει πως πλέον κάνουμε τα πάντα μαζί.

Αποφασίζουμε για τις νέες εκδόσεις, επιλέγουμε νέους τίτλους και

γενικότερα ασχολούμαστε με το μέλλον αυτού του εκδοτικού. Αν

είμαι ευτυχισμένη; Απόλυτα! Ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα.

Στις εκδόσεις Αυγέρη πιστεύουμε πως το βιβλίο είναι το μέλλον και

αξίζει να παλέψει κανείς γι’ αυτό.


 Εσείς διαβάζετε; Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και

συγγραφείς.


Εννοείται πως διαβάζω. Δεν μπορείς να γράψεις αν δεν διαβάζεις,

ούτε αν ζεις έξω από αυτόν τον κόσμο. Θεωρώ ότι υπάρχουν

εξαιρετικές πένες τόσο στην Ελλάδα μας όσο και το εξωτερικό,

όπως και πολλά αξιόλογα βιβλία. Αυτήν την εποχή διάβασα

αρκετά βιβλία, κάποια για πολλοστή φορά ομολογώ όπως το «Εκεί

που τραγουδούν οι καραβίδες» και τους «Άθλιους» του Ουγκώ.

Αγάπησα επίσης την πένα του πρωτοεμφανιζόμενου Φίλιππου

Δανέζη, που με έκανε να δω την ερωτική λογοτεχνία αλλιώς.


Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα.


Είμαι ένας άνθρωπος που αγαπώ και υποστηρίζω έμπρακτα το

βιβλίο. Μου αρέσει να γράφω, να ταξιδεύω και κυρίως να περνάω

χρόνο με τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Γράφω κυρίως τη

νύχτα, γιατί μου αρέσει η ησυχία της. Με ανησυχεί το μέλλον και

όσα θα φέρει η κλιματική αλλαγή αλλά πάντα ελπίζω πως το Καλό

στον κόσμο θα κυριαρχήσει. Έστω και στο τέλος.


Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο

ετοιμάζετε;


Αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται το νέο μου βιβλίο, το οποίο θα

κυκλοφορήσει πριν τα Χριστούγεννα. Παράλληλα, ασχολούμαι

πολύ με τους νέους τίτλους που πρόκειται να εκδοθούν από τις

εκδόσεις Αυγέρη και απολαμβάνω τις καλές μου συνεργασίες με

ανθρώπους που με τιμούν σε επίπεδο επιμελειών αλλά και

copywriting γενικότερα.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε

να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Μπορείτε πάντα να με βρείτε στα προσωπικά μου social media. To

βιβλίο υπάρχει στο eshop των εκδόσεων Αυγέρη και σε όλα τα

βιβλιοπωλεία. Σας ευχαριστώ για άλλη μία φορά για τη φιλοξενία

αλλά και που αγαπάτε και στηρίζετε το βιβλίο και τους

δημιουργούς έμπρακτα.

 




ΙΑΝΟΣ
Κατηγορία: Μυθιστόρημα
Νατάσα Γκουτζικίδου https://www.facebook.com/natasa.goutzikidoua
Εκδόσεις Αυγέρη


06:23 Κοιτάζω το ρολόι μου. Το τρένο φτάνει σε τρία λεπτά.
06:26 Μπαίνω στο τελευταίο βαγόνι και κάθομαι στη θέση 9Α.
06:39 Μου απομένουν τέσσερα λεπτά για να προσεγγίσω τον τόπο του εγκλήματος.
06:43 Σε λιγότερο από ένα λεπτό ανασηκώνω την πορτοκαλί κορδέλα.
Το θύμα κείτεται με τα μάτια ορθάνοιχτα σε στάση απόλυτης προσοχής. Ένα κλαδί από γιασεμί είναι ακουμπισμένο στο στέρνο του. Είμαι η Έλενα Μαυρίδου,
αστυνόμος Α’ στο τμήμα Εγκλημάτων Κατά Ζωής και οι αριθμοί είναι το πάθος μου.
Όταν η νύχτα απλώνεται στην πόλη, ένας δολοφόνος κυκλοφορεί ανενόχλητος.
Σύντομα ο θάνατος θα σκορπίσει ανασφάλεια και θα διδάξει πως τα κρυμμένα μυστικά είναι προτιμότερο να θάβονται μαζί με τους νεκρούς…

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία! Εύχομαι να συνεχίσετε να στηρίζετε το βιβλίο όπως κάνετε τόσα χρόνια τώρα. Είστε μια όαση στον χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard