ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ για το βιβλίο της «ΝITYA ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΛΕΝΙΚ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ με το

βιβλίο της «ΝITYA ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΛΕΝΙΚ





Ένα νέο βιβλίο που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2024 από τις

Εκδόσεις Χαρλενικ, της συγγραφέως αισθηματικής

λογοτεχνίας, ΕΛΕΝΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ,  το 13ο στην σειρά, έρχεται

και μας παίρνει από το χέρι και μας ταξιδεύει μέχρι τη μυστηριώδη

Ινδία – εκεί όπου θα ξετυλιχτεί μια επική ιστορία αγάπης, ένα

ρεαλιστικό παραμύθι για το αιώνιο του έρωτα!


Κα ΑΝΤΩΝΙΟΥ, συστήστε μας με λίγα λόγια το νέο βιβλίο

σας ΝITYA ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ . Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο

καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Είναι μια παραμυθένια ιστορiα αγάπης, με την οποία ταξιδεύουμε

σ έναν μεγάλο έρωτα, ο οποίος μας μαθαίνει την έννοια της

αιωνιότητας. Μου πήρε έξι μήνες να το γράψω.


Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας? 


Συνηθίζω να λέω ότι γεννήθηκα με την Ινδία μέσα μου και γι αυτό

ήθελα να γράψω μια ιστορία που να εκτυλίσσεται στη χώρα αυτή.

Ίσως με ενέπνευσε και το γεγονός ότι έχω γενέθλια την ίδια ημέρα

με τον Μαχάτμα Γκάντι. Επίσης, η έμπνευση γεννήθηκε από τα

φοιτητικά μου χρόνια όταν ήθελα να μαθω σανσκριτικά.


Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ' αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας

απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά

του στοιχεία?


Είναι μια ξεχωριστή ιστορία, όπου η πραγματικότητα συνδυάζεται

μοναδικά με τη μυθοπλασία. Διπλωματία, πολιτική, ίντριγκα,

Ανάκτορα, μαχαραγιάδες και ένας αιώνιος έρωτας με φόντο τη

μυστηριώδη Ινδία. Δυνατά στοιχεία είναι και αυτήν τη φορά -ίσως

πιο έντονα τώρα- οι περιγραφές, οι εικόνες, η πλοκή, οι αληθινοί

χαρακτήρες, τα ολοκληρωμένα ψυχογραφήματα.


Τελικά τι είναι η αγάπη? θυσιάζεται ο έρωτας στο βωμό του

χρέους? 


Όχι, για εμένα προσωπικά αυτός που αγαπάει πραγματικά δεν

θυσιάζει τον έρωτα του στον βωμό του χρέους. Βρίσκει τρόπο να

το ζήσει. Η αγάπη είναι απόλυτο συναίσθημα, είναι γεύση

αιωνιότητας σ΄ ένα βλέμμα, σ΄ ένα άγγιγμα, είναι ανάσα. Ξεπερνάς

όρια και εμπόδια. Η αγάπη γεννά επαναστάσεις, όχι υποταγή.


Σε ποιους αφιερώνετε αυτό το βιβλίο σας και σε ποιους θα

θέλατε να πείτε ένα ευχαριστώ επειδή σας στήριξαν στην περίοδο

συγγραφής και έκδοσης του βιβλίου σας?


Το βιβλίο το αφιερώνω σε όσους η ζωή χρωστά ένα “για πάντα”.

Μακάρι ο καθένας μας να ζήσει το αιώνιο του έρωτα σ΄ αυτήν την

κοινή θνητή ζωή. Ήταν ελάχιστοι που στάθηκαν δίπλα μου στη

συγγραφή αυτού του βιβλίου οι οποίοι με συγκίνησαν πραγματικά

με τη βοήθειά τους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω αρχικά στον

τέως -πλέον- πρόξενο της Αργεντινής στην Ελλάδα, κ. Νικολάς

Πασαμάν, ο οποίος μου έδωσε πληροφορίες και με έβαλε στον

κόσμο του, βοηθώντας με να πλάσω έναν αληθοφανή και πολύ

αγαπημένο ήρωα. Όσον αφορά στις γεύσεις και τις γαστριμαργικές

συνήθειες, είχα τη βοήθεια της Ντέπυς Βελαέτη και του Στέλιου

Λαϊνά, ιδιοκτητών του ινδικού εστιατορίου Little India στη Ν.

Ερυθραία, προκειμένου να μεταφέρω επακριβώς την

καθημερινότητα στην Ινδία.


Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος

που απορρίφθηκε ?


Η ιστορία είναι για το αιώνιο του έρωτα, οπότε ήθελα να συνδυάσω

το επάγγελμα της ηρωίδας μου με το για πάντα που έζησε. Νίτυα,

είναι αιωνιότητα στα σανσκριτικά.


Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;

Δεν είναι μόνο το ταξίδι που μας προσφέρει ένα βιβλίο, είναι ότι η

ανάγνωση διευρύνει το πνεύμα, ανοίγει τους ορίζοντές μας και

σίγουρα μαλακώνει την ψυχή.


Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό και αν υπάρχουν

αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δεν θα τα δανείζατε σε

κανέναν και γιατί;


Έχω δανείσει πολλές φορές και δεν μου τα επέστρεψαν ποτέ και

γι΄ αυτό δεν δανείζω ούτε αυτά που δεν μου αρέσουν. Αυτό το

διάστημα διαβάζω το “Μικρές Κόκκινες Γυναίκες” της Μάρτα Σανθ

και αμέσως μετά έχω να διαβάσω της Κωνσταντίνας Σιάφη

Διαμάντη, το “Οπως ποτέ δεν ζήσαμε”.


Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα.


Έχω σπουδάσει κλασική φιλολογία, αλλά δεν έχω διδάξει ούτε μία

ημέρα. Είμαι δημοσιογράφος, έχω εργαστεί ως διορθώτρια σε

ημερήσιες εφημερίδες ενώ πλέον εργάζομαι ως news editor σε

ψηφιακά μέσα. Τα βιβλία όπως και η συγγραφή είναι το καταφύγιο

και το πάθος μου.


Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο

ετοιμάζετε;


Ετοιμάζω δύο βιβλία για το 2025 καθώς λόγω προσωπικών

θεμάτων, δεν θα εκδοθεί νέο βιβλίο μου τον Νοέμβριο, ενώ

ολοκληρώνω την ποιητική συλλογή μου στα ισπανικά.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε

να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τη συζήτησή μας. Το βιβλίο

μου υπάρχει σε όλα τα βιβλιοπωλεία. Όποιος δεν το βρίσκει,

μπορεί να το παραγγείλει στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς του και

να του το φέρουν. Επίσης, μπορεί να το παραγγείλει διαδικτυακά

από οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο ή και από την πηγή του, τη

harlenic.gr.





Nitya

Έλενα Αντωνίου,

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΡΛΕΝΙΚ

Ένας όρκος αγάπης που κερδίζει την αιωνιότητα.

Η καθηγήτρια γλωσσολογίας Αλεξάνδρα Δελλή εργάζεται στην Ύπατη Αρμοστεία του Ηνωμένου Βασιλείου στο Δελχί ως καθηγήτρια χίντι και διερμηνέας.
Ο Βρετανός πρόξενος Ντάνιελ Μάθιους μετατίθεται στο Δελχί με ειδική αποστολή την επίλυση της διπλωματικής κρίσης ανάμεσα στη βρετανική και την ινδική κυβέρνηση.
Ο Ντάνιελ έχει μάθει να ζει μέσα στα μυστικά και τα ψέματα, κρύβοντας την αληθινή του ταυτότητα και την καταγωγή του, καθώς κινδυνεύει η ζωή του. Φθάνοντας στην Ινδία, νιώθει έντονη την απειλή. Κι ενώ έχει ορκιστεί να κρατήσει τους πάντες μακριά του, είναι τέτοια η θύελλα που ξεσηκώνει στην καρδιά του η Ελληνίδα καθηγήτρια που δεν μπορεί να αντισταθεί…
Δύο διαφορετικοί άνθρωποι που προέρχονται από εντελώς αντίθετους κόσμους θα ζήσουν μια επική ιστορία αγάπης, ενώ οι εχθροί τους απλώνουν πάνω τους τα θανάσιμα δίχτυα τους. Οι δύο εραστές θα γευτούν την αιωνιότητα προτού κληθούν να πάρουν τη δυσκολότερη απόφαση της ζωής τους.

Ο έρωτας θυσιάζεται στο βωμό του χρέους.

Και ο όρκος για αιώνια αγάπη είναι ο μόνος που θα διαρκέσει για πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard