ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΕΡΙΟΥ για το βιβλίο της ΣΑΝ ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΡΟΥΜΠΙΚ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ.

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα

κ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΕΡΙΟΥ, με το  βιβλίο της «ΣΑΝ ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΡΟΥΜΠΙΚ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ.


.

Κα ΛΕΡΙΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να γνωρίσουμε εσάς

και το βιβλίο σας «ΣΑΝ ΚΥΒΟΣ ΤΟΥ ΡΟΥΜΠΙΚ».

 Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ’ αυτό;

Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα

δυνατά του στοιχεία;


Το νέο μου βιβλίο με τίτλο, «Σαν Κύβος του Ρούμπικ», είναι ένα μυστήριο γεμάτο

αινίγματα, προφητείες και οράματα, που οδηγούν τους πρωταγωνιστές σε μια

περιπετειώδη αναζήτηση. Καλούνται να εξιχνιάσουν ένα έγκλημα που δεν έχει

ακόμη συμβεί αλλά πρόκειται να συμβεί στο μέλλον. Ο τίτλος συμβολίζει τη

πολύπλοκη και πολυδιάστατη φύση της ιστορίας, όπως ένας κύβος του Ρούμπικ

που απαιτεί σκέψη και στρατηγική για να λυθεί.

Ως αναγνώστης, θα θεωρούσα ότι τα δυνατά σημεία του βιβλίου είναι:


 Η πρωτότυπη πλοκή: Ο συνδυασμός μυστηρίου, προφητειών και

προσωπικών αναζητήσεων δημιουργεί ένα συναρπαστικό και

απρόβλεπτο μυθιστόρημα.

 Η ατμόσφαιρα: Η αίσθηση του επείγοντος και η μυστηριώδης

ατμόσφαιρα που διατρέχει όλη την ιστορία κρατούν τον αναγνώστη σε

αγωνία από την αρχή μέχρι το τέλος.

 Η βαθιά διερεύνηση: Το βιβλίο διερευνά βαθύτερα ερωτήματα σχετικά

με τη μοίρα, την ελεύθερη βούληση και το αν μπορούμε να αλλάξουμε

το προδιαγεγραμμένο.


Εν κατακλείδι, το βιβλίο «Σαν Κύβος του Ρούμπικ» προσφέρει μια αναγνωστική

εμπειρία γεμάτη ανατροπές και προβληματισμούς, που θα κρατήσει τον αναγνώστη

καθηλωμένο μέχρι την τελευταία σελίδα.


 Πείτε μας πώς σας ήρθε η έμπνευση γι’ αυτή την ιστορία;


Η έμπνευση για την ιστορία «Σαν Κύβος του Ρούμπικ» προήλθε από τη σκέψη πόσο

συναρπαστικό και ταυτόχρονα τρομακτικό θα ήταν να γνωρίζουμε το μέλλον μας,

ειδικά τον τρόπο και τον χρόνο του θανάτου μας. Αυτό το θεμελιώδες ερώτημα με

οδήγησε στο να φανταστώ έναν κόσμο όπου μια μικρή ομάδα ανθρώπων έχουν μία

γνώση τέτοιου είδους και πώς επηρεάστηκε η ζωή και οι αποφάσεις τους από αυτή

την πληροφορία.

Επιπλέον, ο κύβος του Ρούμπικ, και οι πολύπλοκες κινήσεις που απαιτούνται για τη

λύση του, αποτέλεσε μια ιδανική μεταφορά για την πλοκή του βιβλίου. Όπως ο

κύβος, έτσι και η ιστορία απαιτεί λύσεις μέσα από σκέψη, στρατηγική και επιμονή.

Ταυτόχρονα, ήθελα να δημιουργήσω χαρακτήρες με τις δικές τους ανασφάλειες και

φόβους, αλλά και με τη δύναμη να αντιμετωπίσουν τα πιο δύσκολα ερωτήματα της

ζωής. Η Κάλλη, ο Σπύρος και ο Νικόλας είναι τρεις τέτοιοι χαρακτήρες που

μπλέκονται σε αυτή την απρόβλεπτη περιπέτεια και η αναζήτησή τους για την

αλήθεια γίνεται μια διαδρομή αυτογνωσίας.

Η ιστορία προέκυψε από την επιθυμία μου να διερευνήσω θέματα όπως η μοίρα, η

ελεύθερη βούληση και η δύναμη της ανθρώπινης ψυχής να παλέψει ενάντια στο

αναπόφευκτο. Ελπίζω ότι οι αναγνώστες θα βρουν την ιστορία τόσο συναρπαστική

όσο ήταν και για μένα η διαδικασία της συγγραφής της.


Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας;


Το κύριο μήνυμα που θέλω να αποκομίσει ο αναγνώστης είναι η δύναμη της

ανθρώπινης θέλησης και η ικανότητά μας να αντιμετωπίζουμε τις μεγαλύτερες

προκλήσεις, ακόμα και όταν όλα φαίνονται προδιαγεγραμμένα.

Η ιστορία εξερευνά την ιδέα ότι, παρά τις προφητείες και τα οράματα που δείχνουν

ένα καθορισμένο μέλλον, οι ήρωές μας προσπαθούν να αλλάξουν την πορεία τους.

Αυτό υπογραμμίζει την πίστη στην ελεύθερη βούληση και στην ικανότητα του

ανθρώπου να διαμορφώνει τη μοίρα του.

Επιπλέον, το βιβλίο θέλει να περάσει το μήνυμα ότι η αναζήτηση της αλήθειας, όσο

δύσκολη και επικίνδυνη κι αν είναι, αξίζει τον κόπο. Οι χαρακτήρες μας

αντιμετωπίζουν τα δικά τους σκοτάδια και φόβους και προσπαθούν με επιμονή και

τη μεταξύ τους συνεργασία να ξετυλίξουν ένα περίπλοκο νήμα…

Τέλος, θέλω να τονίσω την αξία της αλληλεγγύης και της φιλίας. Η Κάλλη, ο Σπύρος

και ο Νικόλας αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες τους μαζί, υποστηρίζοντας ο ένας τον

άλλον σε κάθε βήμα της διαδρομής τους. Η δύναμη της ομάδας και η αμοιβαία

υποστήριξη είναι καθοριστικά στοιχεία για την πορεία τους.


Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε;


Ο τίτλος «Σαν Κύβος του Ρούμπικ» αποφασίστηκε μετά από αρκετή σκέψη. Ήθελα

κάτι που να αντικατοπτρίζει την πρωτότυπη και πολυδιάστατη φύση της ιστορίας,

καθώς και τη διαδικασία επίλυσης ενός μυστηρίου που απαιτεί στρατηγική και

επιμονή, ακριβώς όπως ένας κύβος του Ρούμπικ.

Αρχικά, είχα σκεφτεί διάφορους τίτλους που επίσης αντικατόπτριζαν την κεντρική

ιδέα της ιστορίας όπως «Το Έγκλημα του Μέλλοντος» & «Αναζητώντας την

Αλήθεια», αλλά αισθανόμουν ότι ήταν κάπως γενικοί και συνηθισμένοι και πως δεν

έδιναν έμφαση στην ιδέα της λύσης ενός πολύπλοκου γρίφου.

Τελικά, αποφάσισα τον τίτλο «Σαν Κύβος του Ρούμπικ» γιατί όχι μόνο αποδίδει την

πολύπλοκη φύση της ιστορίας, αλλά τραβάει και την προσοχή και προκαλεί

περιέργεια. Ο κύβος του Ρούμπικ είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο που όλοι

αναγνωρίζουν και που αντιπροσωπεύει την πρόκληση και την επίλυση γρίφων,

ακριβώς όπως και η πλοκή του βιβλίου.


Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ.


Η συνεργασία μου με τις Εκδόσεις Ανεμολόγιο ξεκίνησε το 2021, όταν εγκρίθηκε και

εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο «Μέχρι το Τέρμα». Η ομάδα τους με

υποστήριξε σε κάθε βήμα της διαδικασίας, από την επιμέλεια του κειμένου μέχρι

την προώθηση του βιβλίου. Έτσι, όταν ολοκλήρωσα το δεύτερο βιβλίο μου, «Σαν

κύβος του Ρούμπικ», αποφάσισα να συνεχίσω τη συνεργασία με τον ίδιο εκδοτικό.

Εκτιμώ ιδιαίτερα την προσωπική προσέγγιση και το ενδιαφέρον που δείχνουν για

τους συγγραφείς τους. Η συνεργασία μας βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και

τον σεβασμό.


 Τι θα συμβουλεύατε σ’ ένα νέο συγγραφέα που θέλει να εκδώσει το πρώτο του

βιβλίο αλλά το «σκέφτεται»;


Η συγγραφή και η έκδοση ενός βιβλίου είναι μια μακροχρόνια διαδικασία που

απαιτεί υπομονή και επιμονή. Η συμβουλή μου σε έναν νέο συγγραφέα που

σκέφτεται να εκδώσει το πρώτο του βιβλίο είναι να τολμήσει και να προχωρήσει με

θάρρος και πάθος. Η διαδικασία της έκδοσης μπορεί να φαίνεται τρομακτικά

δύσκολη, αλλά είναι μια εμπειρία που αξίζει να ζήσεις. Είναι απόλυτα φυσιολογικό

ένας νέος συγγραφέας να έχει αμφιβολίες και φόβους. Είναι πιθανό να λάβει

αρκετές απορρίψεις πριν βρει τον κατάλληλο εκδότη. Να μην απογοητευτεί και να

έχει στο νου του πως η επιμονή είναι το κλειδί! Κάθε απόρριψη είναι ένα βήμα πιο

κοντά στην επιτυχία. Όλοι οι μεγάλοι συγγραφείς από κάπου ξεκίνησαν. Αν

πιστέψεις στη δύναμη της γραφής σου και την αξία του έργου σου, θα καταφέρεις

να κάνεις το πρώτο βήμα για το ξεκίνημα μιας υπέροχης συγγραφικής καριέρας.


Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός

βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής

ανάγκης;


Πιστεύω ότι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός βιβλίου θα πρέπει να είναι η

ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης και η έκφραση της δημιουργικότητας και των

ιδεών του συγγραφέα. Το γράψιμο είναι μια μορφή τέχνης και, όπως κάθε τέχνη,

ξεκινά από μια βαθιά ανάγκη για έκφραση.

Γράφεις για να εκφράσεις την εσωτερική σου ανάγκη, κάτι που σε συγκινεί, ή για να

μοιραστείς μια ιστορία που σε παθιάζει. Από την άλλη είναι φυσικό κάθε

συγγραφέας να επιθυμεί την επιτυχία, τη φήμη και την αναγνώριση αλλά για να

επιτευχθούν αυτά απαιτούν πολύ κόπο, επιμονή και αφοσίωση στη συγγραφή.


Εσείς διαβάζετε; Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;


Ναι, διαβάζω βιβλία και πιστεύω ότι η ανάγνωση είναι μια από τις πιο ουσιαστικές

δραστηριότητες που μπορούμε να κάνουμε. Κάθε βιβλίο αποτελεί μία πηγή γνώσης

και πληροφοριών. Μετά την ολοκλήρωση ενός βιβλίου δεν είμαστε ποτέ οι ίδιοι

που ήμασταν όταν το ξεκινήσαμε. Αγοράζω συνεχώς βιβλία και δεν βάζω φρένο.

Έχω πολλά αδιάβαστα στη βιβλιοθήκη μου και συνεχώς αγοράζω κι άλλα. Είναι μία

μορφή μανίας για μένα και μια επένδυση για την οποία σίγουρα δεν θα μετανιώσω

στο μέλλον.


 Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.


Είμαι ένα πολύ ανήσυχο πνεύμα. Αρχικά είμαι εργασιομανής σε μεγάλο βαθμό.

Εκτός αυτού μέσα στην καθημερινότητά μου φροντίζω να ασχολούμαι με πολλά και

διάφορα πράγματα για να εκτονώνω την υπερκινητικότητά μου και να

πραγματοποιώ τις ιδέες που συνεχώς γεννά το μυαλό μου. Το πιο σημαντικό όμως

για μένα και αυτό που ποτέ δεν παραλείπω μέσα στην καθημερινότητά μου είναι η

έντονη φιλοζωική μου δράση και η καθημερινή σίτιση αδέσποτων ζώων.

Από μικρή ηλικία, ήμουν παθιασμένη με την αφήγηση ιστοριών και την αναζήτηση

του αγνώστου. Η αγάπη μου για το διάβασμα και η φαντασία μου με οδήγησαν στη

συγγραφή και έτσι ξεκίνησα να δημιουργώ τις δικές μου ιστορίες.

Το πρώτο μου βιβλίο, «Μέχρι το Τέρμα», που βρίσκεται στη δεύτερη ανατύπωση,

εκδόθηκε το 2021. Ήταν μια εμπειρία που με γέμισε χαρά και ικανοποίηση και κάτι

που με βοήθησε να εκφράσω προς τα έξω το μεγάλο μου πάθος για το τρέξιμο,

ειδικά για την Κλασική Μαραθώνια Διαδρομή την οποία έχω ολοκληρώσει οχτώ

φορές μέχρι σήμερα.

Η υποδοχή του αναγνωστικού κοινού με ενθάρρυνε να συνεχίσω τη συγγραφική

μου πορεία και να γράψω το δεύτερο βιβλίο μου, «Σαν Κύβος του Ρούμπικ», ένα

μυστήριο γεμάτο ανατροπές, προφητείες και προσωπικές αναζητήσεις. Η συγγραφή

αυτού του βιβλίου ήταν μια δημιουργική και συναρπαστική διαδικασία και

ανυπομονώ να δω πώς θα το υποδεχτεί το κοινό. Είναι στα πρώτα του βήματα

καθώς δεν έχει πολύ καιρό που κυκλοφόρησε αλλά ήδη έχω λάβει πολύ καλές

κριτικές και αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Όσο για τα επόμενα

συγγραφικά μου σχέδια, βρίσκομαι στο κλείσιμο του τρίτου μου βιβλίου και

δουλεύω ακατάπαυστα τα τελευταία κεφάλαια…!

Η συγγραφή είναι για μένα ένας τρόπος έκφρασης και επικοινωνίας και κάθε νέο

βιβλίο είναι μια ευκαιρία να εξερευνήσω νέους κόσμους και να μοιραστώ ιστορίες

που συγκινούν και εμπνέουν. Ελπίζω οι αναγνώστες να απολαύσουν τα βιβλία μου

όσο απολαμβάνω εγώ να τα γράφω και ανυπομονώ να συνεχίσω αυτή την υπέροχη

διαδρομή.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και

θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Σας ευχαριστώ θερμά για τη συνέντευξη και για την ευκαιρία να μιλήσω για το νέο

μου βιβλίο και την αγάπη μου για τη συγγραφή. Είναι χαρά μου να μοιράζομαι τις

σκέψεις και τις ιστορίες μου με τους αναγνώστες.

Μπορείτε να βρείτε τα βιβλία μου «Μέχρι το τέρμα» & «Σαν Κύβος του Ρούμπικ»

στην σελίδα των Εκδόσεων Πνοή καθώς και σε όλα τα ενημερωμένα ηλεκτρονικά

καταστήματα, επίσης μπορείτε να το παραγγείλετε σε οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο

και να το βρείτε σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία.

Για να με βρείτε και να παρακολουθήσετε τα νέα μου, μπορείτε να επισκεφτείτε τη

σελίδα μου στο Instagram https://www.instagram.com/angelinaleriou/

και στο Facebook https://www.facebook.com/angelina.leriou.7

Εύχομαι να απολαύσετε τα έργα μου εφόσον τα επιλέξετε και να συνεχίσουμε να

μοιραζόμαστε την αγάπη μας για τα βιβλία!




.

Σαν κύβος του Ρούμπικ
Συγγραφέας: Αγγελική Λερίου
Σελίδες: 242
Ημερ. κυκλοφορίας: 6/2024
Τι θα έκανες αν αντίκριζες τον νεκρό εαυτό σου; Πώς θα αντιδρούσες αν ήξερες πότε θα πεθάνεις και με ποιον τρόπο; Μυστήρια οράματα, αινίγματα, προφητείες και μια περιπετειώδης αναζήτηση βαμμένη με τα χρώματα ενός κύβου του Ρούμπικ. Κάλλη, Σπύρος, Νικόλας. Θα καταφέρουν ν’ ανακαλύψουν την αλήθεια προτού να είναι πολύ αργά και να εξιχνιάσουν ένα… μελλοντικό έγκλημα;

Μπορείς ν’ αλλάξεις αυτό που σίγουρα θα συμβεί;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard