Xινκάλι το γεμιστό ζυμαρικό της Γεωργίας που θα σε ενθουσιάσει

Πέρασε καιρός από το τελευταίο ταξίδι μου στην Γεωργία όμως κάποιες φαγητά και κάποιες γεύσεις επανέρχονται στην μνήμη από το πουθενά. 


Σήμερα και ενώ σκεφτόμουν τι ζυμαρικό θα βάλω για το σημερινό μας τραπέζι μου πέρασαν από μπροστά μου τα  χινκάλι στα γεωργιανό γράφονται ხინკალი khink'ali), είναι ένα πολύ δημοφιλές ζυμαρικό στη γεωργιανή κουζίνα που αν πας σίγουρα πρέπει να δοκιμάσεις. Είναι φτιαγμένα από τυλιγμένα κομμάτια ζύμης και τα  γεμίζουν με κρέας και μπαχαρικά ή με τυρί. Σε κάποια εστιατόρια θα βρεις χινκαλι με μανιτάρια, χόρτα αλλά και με πατάτα. Περιέχουν στην γέμιση επίσης αλάτι, πιπέρι, κύμινο, μαϊντανό.. Τα βράζουν σε αλατισμένο όπως τα ζυμαρικά. 

Πολλοί παρομοιαζουν τα khinkali με τα πολωνικά pierogi - pierozki, τα ρώσικα pelmeni   αλλά εμένα η ζύμη τους ως προς το σχήμα μου φάνηκε εμφανιακα πιο όμορφη. 

Σαν γεύση λάτρεψα αυτά με το κρέας,  όχι όμως αυτά με το τυρί, ίσως έτυχε να μην είναι τα συγκεκριμένα που δοκίμασα με τυρί εύγευστα, γιατί η Γεωργία εκτός από τα χινκαλι, τα Χατσαπούρι Khachapuri, τα καλά κρασιά της έχει και υπέροχα τυριά που φυσικά δοκίμασα και ενθουσιάστηκα.

Τα χινκαλι  πρέπει να τρώγονται με τα χέρια ρουφοντας το υγρό  που βρίσκεται μέσα στην  ζύμη από το βρασμένο κρέας όπως μας είπε ο Γεωργιανός φίλος μας και όχι ανοίγουντας τα με πηρουνι, αλλά δεν ξέρω ποιος θα τολμούσε να το κάνει αυτό σε δημόσιο χώρο. 

Όπως και να τα δοκιμασετε απλά απολαύστε τα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard