ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΒΑΝΟΒΑ για το βιβλίο της «ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΝΟΙΑ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε

τη συγγραφέα κ. ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΒΑΝΟΒΑ με το βιβλίο της «ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΝΟΙΑ.


Κα ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΒΑΝΟΒΑ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να

γνωρίσουμε το βιβλίο σας «ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ».


Καλημέρα ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.


Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Πότε ξεκινήσατε να το

γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Το βιβλίο μου το ξεκίνησα Οκτώβριο του 2023 και μου πήρε για να το

ολοκληρώσω οχτώ μήνες περίπου. Είναι ένα λογοτεχνικό βιβλίο και τα

θέματά του είναι για μια χωρισμένη και πληγωμένη μητέρα προσπαθεί να

δώσει τον καλύτερό της εαυτό στον γιο της που τον λατρεύει και θα έρθει

αντιμέτωπη με παλιά μυστικά που θα κάνουν την ψυχή της άνω κάτω όμως

θα βρει παρηγοριά και δύναμη μέσα από το παιδί της. Θα τα αφήσει όλα

στην άκρη για χάρη του.


Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας;


Ο γιος μου ήταν και είναι η έμπνευσή μου κι ήθελα το πρώτο μου βιβλίο να

του το αφιερώσω.


Ποια θεωρείτε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? Ποιο είναι το μήνυμα

που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας;


Το ένα δυνατό στοιχείο πιστεύω ότι είναι η αγάπη της Μαρίνας για τον γιo

της και του το δείχνει από την αρχή μέχρι το τέλος. Το μήνυμα που ήθελα

να δώσω; Θαυμάζω τις μητέρες που μεγαλώνουν μόνες τους τα παιδιά τους.

Για ‘μένα αυτές ΟΙ γυναίκες είναι ηρωίδες. Ήθελα να παρουσιάσω μια

γυναίκα πληγωμένη μόνη που παρά τον πόνο της θα σταθεί στα πόδια της

για χάρη του παιδιού της, θα βρει δύναμη από την αδυναμία της, θα

καταφέρει να συγχωρέσει ένα άτομο που της δημιούργησε τον μεγαλύτερο

πόνο μόνο και μόνο για το χαμόγελο του γιου της, θα σώσει αυτόν τον

άνθρωπο που έχει πέσει ενώ κάποτε ο ίδιος τής τράβηξε το χαλάκι κάτω από

τα πόδια και όχι μόνο μια φορά. Τη δύναμη της γυναίκας, την ανωτερότητα

της γυναίκας όσο πληγωμένη και αδύναμη κι αν είναι, θα σηκωθεί και θα

σταθεί στα πόδια της και θα είναι ακόμη πιο δυνατή από πριν γιατί έτσι

είναι η φύση της γυναίκας. Ο δυναμισμός κι αυτό που ακόμη ήθελα να

καταφέρω είναι να περιγράψω όσο πιο δυνατά μπορώ την αγάπη της για το

παιδί τής όμως όσο και να γράφω για την αγάπη μιας μητέρας προς το παιδί

δεν θα είναι αρκετά. Είναι τόσο δυνατή αυτή η αγάπη που δεν περιγράφεται

με λόγια.


Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε?


Τον τίτλο του βιβλίου το αποφάσισα αφού το είχα ολοκλήρωσει. Η πρώτη

μου σκέψη ήταν να το βάλω Μαρίνα, το όνομα της ηρωίδας, στο τέλος

όμως ήθελα ο τίτλος να αναδεικνύει τη μητρότητα. Η Μαρίνα στο τέλος θα

πρέπει ασυνείδητα να διαλέξει ανάμεσα στον γιο της και σε ένα άλλο μέλος

της οικογένειάς της και εκείνη θα διαλέξει τον ρόλο της μάνας. Από τη

στιγμή που γίνεται μητέρα μια γυναίκα δεν υπάρχει άλλος ρόλος για εκείνη.


Πώς νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας βιβλίο?


Νιώθω πολύ περήφανη και χαρούμενη για τον εαυτό μου που έκανα ένα

παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα. Ακόμη κι όταν ήμουν πολύ μικρή

έλεγα ότι όταν μεγαλώσω η δουλειά που θα κάνω είναι να γράφω στον

υπολογιστή χωρίς να ξέρω τι ακριβώς ήταν αυτό.


Πείτε μας πώς προέκυψε η συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΝΟΙΑ;


Αφού ολοκλήρωσα το βιβλίο μου μπήκα στο Ίντερνετ να ψάξω εκδοτικούς

οίκους. Οι εκδόσεις Διάνοια μού μπήκαν αμέσως στο μάτι, μου άρεσε ο

τίτλος τους πάνω από όλα και το περιεχόμενό τους στην ιστοσελίδα τους,

τους έστειλα στο email το βιβλίο μου και το δέχτηκαν. Είναι ένας

εξαιρετικός εκδοτικός οίκος: ευγενικοί και πολύ εξυπηρετικοί.


Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα.


Δεν ξέρω τι θα ήταν ενδιαφέρον να σας έλεγα για τον εαυτό μου.

Γεννήθηκα 12 Απριλίου το 2001, κατάγομαι από τη Βουλγαρία,

γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ελλάδα συγκεκριμένα στη Λιβαδειά

Βοιωτίας. Την Ελλάδα τη θεωρώ χώρα μου και ας μην γεννήθηκα

εδώ. Είμαι ένας κλειστός άνθρωπος από μικρή, ειδικά στο σχολείο δε

μίλαγα σχεδόν καθόλου, είμαι αρκετά ντροπαλή, δεν κάνω εύκολα

φιλίες, δε δέχομαι εύκολα βοήθεια από οποιονδήποτε μού αρέσει να

τα κάνω όλα μόνη μου. Έχω σχέση πέντε χρόνια με έναν υπέροχο

άνθρωπο, είμαι ευγνώμων που τον έχω στη ζωή μου και καθημερινά

μου επιβεβαιώνει πως δεν έκανα λάθος για την επιλογή μου, έχουμε

απόκτησει και ένα υπέροχο αγόρι, τον Αλέξανδρο, που ανασαίνουμε

και οι δύο μόνο για εκείνον, αυτό είναι και ένα άλλο παιδικό μου

όνειρο που εκπλήρωσα: να κάνω οικογένεια, είμαι σχετικά νέα

μητέρα αυτό όμως δε με φόβισε καθόλου. Κάνω ό,τι πιστεύω

καλύτερο για την ευτυχία του παιδιού μου και ακολουθώ πάντα το

ένστικτό μού. Έχω αδυναμία από μικρή στη μικρότερη αδελφή μου

πάντα ήμουν και είμαι προστατευτική μαζί της. Εκτός από αδελφή

μου είναι και η κολλητή μου, το στήριγμά μου, ένα μεγάλο κομμάτι

της παιδικής μας ηλικίας το ζήσαμε με την αγαπημένη μας γιαγιά που

δυστυχώς δε βρίσκεται στη ζωή. Ο θάνατός της ήταν το μεγαλύτερο

χαστούκι που βίωσα στη ζωή μου, θέλω κάποια στιγμή στο μέλλον να

γράψω για εκείνη ένα βιβλίο. Από εκείνη πήρα το όνομά μου. Ο

πατέρας μου ήταν που με ενθάρρυνε να εκδώσω το πρώτο μου βιβλίο

διότι είχα άγχος μήπως και δεν αρέσει. Λατρεύω να διαβάζω, όπως

όλοι οι συγγραφείς, κάθε βιβλίο που τελειώνω το αποχαιρετάω πριν

το βάλω στο ράφι, το ξεφυλλίζω, κάνω έναν μικρό απολογισμό την

όλη ιστορία του, το χαϊδεύω, το μυρίζω και το βάζω στο ράφι.


Όσον αφορά στα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Έχω αρχίσει το δεύτερό μου βιβλίο είμαι κάπου στη μέση. Στο μυαλό μου

έχω ιδέες ακόμη και για το τρίτο βιβλίο, όποτε βρω ευκαιρία και χρόνο

γράφω όσο περισσότερο μπορώ όμως φροντίζω πρώτα να καλύπτω τη

φροντίδα μου στο παιδί, θέλω να δημιουργήσω όμορφες αναμνήσεις, με το

παιδί μου δίνω όλον μου τον χρόνο σε εκείνο.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να σας ευχαριστήσω ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και

το βιβλίο σας.


Εγώ ευχαριστώ. Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε στις εκδόσεις Διάνοια

και στα περισσότερα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας. Εμένα μπορείτε να με

βρείτε στο Facebook όπως και στο Instagram θα χαρώ να διαβάσω τα

σχόλια των αναγνωστών μου σε σχέση με το βιβλίο είτε είναι θετικά είτε

αρνητικά, τα δέχομαι όλα.



Πάνω απ’ όλα ο ρόλος της μάνας
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΙΒΑΝΟΒΑ
Μια γυναίκα μεγαλώνει τον γιό της στη σκιά ενός χωρισμού που διέλυσε την ψυχή της. Ένας άντρας έρχεται να κολλήσει τα “σπασμένα” κομμάτια μιας ραγισμένης καρδιάς. Ένα καλά κρυμμένο μυστικό που, όταν βγει στην επιφάνεια, θα ταράξει τις ζωές όλων. Ως πού μπορεί να φτάσει μια μάνα για να προστατέψει τον γιο της; Πόσα μπορεί ν’ αντέξει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard