Pure Living   ""γνωρίστε τη φύση με τον καλύτερο τρόπο""


Σήμερα θα σας γνωρίσω   μια νεοσύστατη εταιρεία λιανικής πώλησης βιολογικών προϊόντων περιποίησης και καλλωπισμού την  Pure Living - Natural Care Products που άρχισε την λειτουργία της,τον Οκτώβριο του  2017 στην Θεσσαλονίκη.
Τα προϊόντα της Pure Living,τα γνώρισα  τα Χριστούγεννα ,όταν η ξαδέλφη μου ,που μένει στην Θεσσαλονίκη μου τα έφερε σαν δώρο για τις γιορτές ,για να τα γνωρίσω και εγώ ,αφού ξέρει την τρέλα μου με τα φυσικά  καλλυντικά .

Τα προϊόντα της εταιρίας είναι αποτέλεσμα καινοτόμων διαδικασιών παραγωγής και πολύ υψηλής ποιότητας πρώτων υλών που παρέχονται από τη φύση. Στοχεύουν στα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, όντας αποδεδειγμένα από τα πιο ποιοτικά και βιολογικά-φυτικά προϊόντα του είδους τους!
Όλα τα ενεργά συστατικά συνδυάζονται με μοναδικό τρόπο και παρέχουν στο μέγιστο όλη τη φροντίδα και την αγνότητα που μπορεί να μας προσφέρει η φύση. Ευρωπαϊκά πιστοποιημένα προϊόντα, χωρίς καμία χρήση χημικών, με εξαιρετικά φυσικά αρώματα και τέλεια υφή χαρίζουν στον καταναλωτή τέλεια αίσθηση σε κάθε χρήση και εγγυημένα αποτελέσματα από τις πρώτες κιόλας εφαρμογές.

Motto της εταιρίας  🍃 Pure Living  🍃 """γνωρίστε τη φύση με τον καλύτερο τρόπο""""!
Και πραγματικά έβαλα την φύση στα ράφια  μου και κατά την διάρκεια της ημέρας τα προϊόντα ,μου έγιναν απαραίτητα για την περιποίηση του δέρματος του προσώπου αλλά και του σώματος.  Από τότε που τα γνώρισα ,έκανα ξανά παραγγελία μέσω του fb Pure Living - Natural Care Products με  μήνυμα ,συνεννοήθηκα τέλεια με τον εκπρόσωπό τους και τα προϊόντα μου ήρθαν σε 2 ημέρες, με αντικαταβολή  Πολύ καλή εξυπηρέτηση!!!
H διάθεση των προϊόντων  γίνεται μέσω e-shop .

Τα προϊόντα περιποίησης προσώπου έχουν τέλεια υφή,πολύ διακριτικό άρωμα και απορροφούνται αμέσως. Τα συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!!και τις επόμενες μέρες θα σας κάνω και σχετικό review για αυτά που χρησιμοποίησα.

Εσείς τα γνωρίζετε ,τα έχετε χρησιμοποιήσει? Αν ναι περιμένω να ακούσω και τις δικές σας απόψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard