ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΑΧΑΤΑΚΗ για το βιβλίο της «ΜΕ ΚΟΜΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε

τη συγγραφέα κ. ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΑΧΑΤΑΚΗ, του βιβλίου «ΜΕ ΚΟΜΜΕΝΑ

ΦΤΕΡΑ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.



Κα ΤΑΧΑΤΑΚΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να

γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή

να γίνετε συγγραφέας; Πότε και πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;


Εγώ ευχαριστώ πολύ για την τιμή και για την πρόσκληση. Το πανέμορφο ταξίδι

της συγγραφής για εμένα ξεκίνησε μόλις πριν από πέντε χρόνια. Μέχρι τότε

έγραφα στίχους, μουσική, αλλά δεν είχα σκεφτεί ποτέ να γράψω ένα

μυθιστόρημα. Ήμουν ανέκαθεν φανατική αναγνώστρια και ένα από τα μεγάλα

μου όνειρα ήταν κάποια στιγμή να αποκτήσω το δικό μου βιβλιοπωλείο.

Όνειρο που παραμένει ακόμα ζωντανό. Η συγγραφή ήρθε αναπάντεχα με μια

ιστορία που γεννήθηκε στο μυαλό μου και δίχως δεύτερη σκέψη ξεκίνησα να

την αποτυπώνω στο χαρτί. Η υπέρθερμη αντίδραση και η άμεση στήριξη από

τον σύζυγό μου, ήταν και το έναυσμα να ολοκληρώσω αυτό που η ψυχή μου

αποζητούσε να καταθέσει.


Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΜΕ ΚΟΜΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ».

Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος;


Είναι ένα κοινωνικό – αισθηματικό μυθιστόρημα και αναφέρεται στα διάφορα

εμπόδια, στις πολλές δυσκολίες που πιθανόν θα τύχουν στη ζωή ενός

ανθρώπου, οι οποίες θα ήταν πολύ εύκολο να του κόψουν τα φτερά, να τον

γονατίσουν και εν συνεχεία... πώς αυτός ο άνθρωπος θα βρει κουράγιο, από

πού θα αντλήσει τη δύναμη να θεραπεύσει τα κομμένα του φτερά και να

προχωρήσει, ώσπου να βρει ξανά την ευτυχία.

Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η ματαίωση ενός γάμου που σαν είδηση έφτασε

στα αυτιά μου και ο λόγος της ματαίωσης αυτής με τάραξε, δίχως καν να

γνωρίζω τα πρόσωπα αυτής της τραγωδίας.


Ποια θεωρείτε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία;


Καθώς δε θα ήθελα να αποκαλύψω πολλά, ώστε ο αναγνώστης να ανακαλύψει

μόνος του τι θα είναι αυτό που θα τον συγκινήσει, θα τον σοκάρει ή θα τον

εκπλήξει, θα δανειστώ τα λόγια του οπισθόφυλλου.

Ο γάμος που δεν έγινε ποτέ… Ένα ζηλόφθονο φεγγάρι… Ο Θάνατος, που

στέρησε την ευτυχία πίσω από έναν ματωμένο ουρανό… Η ανιδιοτελής αγάπη,

που μπορεί να μαραζώσει έναν άνθρωπο όταν δε βρίσκει ανταπόκριση… Ο

έρωτας… Θα ‘ρθουν καλύτερες μέρες, εντέλει; Ο έρωτας… Θα επέλθει άραγε

ποτέ η λύτρωση; Και δυο κομμένα φτερά, που κανείς δεν ξέρει αν θα

γιατρευτούν ξανά στο μέλλον.


Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου; Υπήρχε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε;


Εκτός από όσα προείπα, ο τίτλος σε αυτό το βιβλίο κρύβει ακόμα ένα

μυστικό. Δεν αναφέρεται μόνο στα φτερά, με τη μεταφορική έννοια, της

ηρωίδας μου, αλλά και στα ατσάλινα φτερά των μαχητικών

αεροσκαφών. Ζω σχετικά κοντά στην Τανάγρα και σχεδόν καθημερινά

πετούν πάνω από το σπίτι μου αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας

καθώς κάνουν τις ασκήσεις τους. Και τότε νιώθω δέος και θαυμασμό

για τους αφανής αυτούς ήρωές μας που πολεμούν εκεί ψηλά, αθόρυβα,

εν καιρώ ειρήνης. Αισθάνθηκα λοιπόν την ανάγκη να εκφράσω αυτή

μου την ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπό τους, γράφοντας κάτι σχετικό.

Όχι δεν υπήρχε κάποιος άλλος. Πολύ πριν ολοκληρώσω το βιβλίο μου,

αυτός ο τίτλος είχε ήδη δεθεί με το περιεχόμενό του.


Πείτε μας πώς προέκυψε η συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


Στην αναζήτηση νέας εκδοτικής στέγης, βρέθηκε στον δρόμο μου η

Αναστασία Κορινθίου, η υπεύθυνη των Εκδόσεων Υδροπλάνο. Θαύμαζα

τη γραφή της, αγαπούσα τα βιβλία της μα δεν τη γνώριζα προσωπικά.

Έστειλα το έργο μου προς αξιολόγηση και ανταποκρίθηκε αμέσως

θετικά. Η άψογη συνεργασία μας μετράει δύο χρόνια, δύο βιβλία και

έπεται συνέχεια.


Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς

μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το

πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας συγγραφέας για να μας αφήσει

τις καλύτερες εντυπώσεις;


Θα πρέπει σίγουρα να διαθέτει ισχυρή φαντασία, ιδιαίτερο ταλέντο και

υπέρμετρη αγάπη για αυτό που κάνει.


Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να

περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα.


Η συγγραφή πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς

μου, τρόπος ζωής για εμένα. Το τελευταίο μου μυθιστόρημα μετράει

μόλις έναν μήνα κυκλοφορίας και προς το παρόν απολαμβάνω την

πορεία του.


Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, «πηγή

ιδεών» για έναν συγγραφέα;


Την ίδια τη ζωή, ασφαλώς. Τις χαρές και τα βάσανά της.


Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη

συγγραφή ενός βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η

ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης;


Η ανάγκη για κατάθεση ψυχής, η επιβολή του να εξωτερικεύσεις όσα σε

πνίγουν. Να μοιραστείς προβληματισμούς κι αμφιβολίες.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε

να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ, από καρδιάς, για την όμορφη κουβέντα μας. Το βιβλίο

μου κυκλοφορεί σε Ελλάδα και Κύπρο, και καθένας μπορεί να το προμηθευτεί

από τον εκδοτικό οίκο, από ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία, είτε από οποιοδήποτε

φυσικό βιβλιοπωλείο της πόλης του. Όσο για εμένα, αρκεί μια απλή αναζήτηση

του ονόματός μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σας ευχαριστώ θερμά.


Με κομμένα φτερά
ΦΩΤΕΙΝΗ ΤΑΧΑΚΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

Ο γάμος που δεν έγινε ποτέ… Ένα ζηλόφθονο φεγγάρι… Ο Θάνατος, που στέρησε την ευτυχία πίσω από έναν ματωμένο ουρανό… Η ανιδιοτελής αγάπη, που μπορεί να μαραζώσει έναν άνθρωπο όταν δε βρίσκει ανταπόκριση… Ο έρωτας… Θα ’ρθουν καλύτερες μέρες, εντέλει; Ο έρωτας… Θα επέλθει άραγε ποτέ η λύτρωση; Και δυο κομμένα φτερά, που κανείς δεν ξέρει αν θα γιατρευτούν ξανά στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard