ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΤΑΚΤΙΚΟ για την ποιητική συλλογή του «ΜΙΚΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΑΡΣΙΣ

Οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΑΡΣΙΣ παρουσίασαν την ποιητική συλλογή «ΜΙΚΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ» και εμείς κάναμε μια μίνι συνέντευξη με το συγγραφέα κ. ΑΝΤΩΝΗ ΤΑΚΤΙΚΟ, την οποία σας παρουσιάζουμε.


1)Σύστησέ μας με λίγα λόγια τον ΑΝΤΩΝΗ ΤΑΚΤΙΚΟ, για να σας γνωρίσουμε.



Ειμαι ήδη 10 χρονια στον καλλιτεχνικο χώρο ως ηθοποιος και τα μικρα
σημαντικα ειναι η πρωτη μου ποιητικη συλλογη. μιλαμε για μοντερνα ποιηση
χωρις ομοιοκαταληξία στις περισσότερες φορες και με λεξεις καθημερινες και
αρκετή λεξιπλασία από μεριάς μου. τα υπολοιπα θα τα αφησω στο google
γιατί δε μου αρέσει να μιλάω για το τι εχω κανει.

2)Το βιβλίο «
ΜΙΚΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ» που κρατάω στα χέρια μου είναι μια ποιητική συλλογή. Μιλήστε μας για το βιβλίο σας, πως προέκυψε ο τίτλος του;

Τα μικρα σημαντικα ειναι το ομοτιτλο ποιημα που ειναι ενα μανιφεστο οπως
εχω πει στον ερωτα. μια “ to do list” για πραγματα που καποιος επιθυμει
αναπολει η προσδοκει απο εναν ερωτα.


3) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες που θα το διαβάσουν;

Οτι ολα περνανε ολα γιατρευονται και πως ο χρονος λειτουργει θεραπευτικα
και μονο . ολοι εχουμε τη δυναμη να ξεπερασουμε πραγματα και να
καταφερουμε μεσα απο την αποδυναμωση και την απολυτη θλιψη να
αναδυθουμε να δημιουργησουμε και να λαμψουμε ξανα.

4) Γιατί αποφασίσατε να μας συστηθείτε με μια ποιητική συλλογή και όχι ένα μυθιστόρημα? Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια.

Την λατρευω την ποιηση. με παει μονη της. ειμαι θαυμαστης απο παντα και
ειναι ο τροπος μου να εκφραζομαι γιατι δεν εχει παντοτε τα στεγανα της
ρεαλιστικης γραφης. στα επομενα σχεδια μου ειναι αλλη μια ποιητικη
συλλογη που αργει ακομη και η πρεμιερα μας στο νετφλιξ με την τριλογια
“bachelor” που συμμετεχω. Επισης θα θελα να εργαστω ξανα φετος σε
θεατρο γιατι μου λειπει ηδη.

5)Η ποίηση στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που κατείχε παλαιότερα. Για ποιο λόγο πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό και πως θεωρείτε ότι θα είναι το μέλλον της;

Δυστηχως ζουμε εκπτωσεις στα παντα.κυριω στα αισθηματα στην τεχνη .
ζουμε την εποψη της απολυτης απομακρυνσης και για αυτο η ποιηση εχει
υποτιμηθει τοσο. χανει ο κοσμος την αντιληψη του να μπορει να εκτιμα την
τεχνη οποτε μοιραια ερχεται και η υποβαθμιση. πιστευω οτι θα ανακαμψει .
υπαρχουν εξαιρετικοι νεοι ποιητες με μοντερνα γραφη. το παν ειναι να
μπορεις να μιλας τη γλωσσα του σημερα και να κανεις εικονες μεσα απο τις
λεξεις κατα τη γνωμη μου.


6) Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας ποιητές, πείτε μας δύο Έλληνες και δύο ξένους και αν σας επηρέασαν να γράψετε την δικιά σας ποιητική συλλογή.

Θα σας πω δυο ελληνες. Τιτος Πατρικιος και Κικη Δημουλα. Δε γνωριζω αν με
επιρρεασαν αλλα σιγουρα θαυμαζω τον τροπο που δινουν σχημα στις λεξεις
αυτοι οι δυο.

7) Αφιερώστε στους αναγνώστες μας, τους αγαπημένους σας στίχους από το νέο βιβλίο σας ΜΙΚΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.

Ας αφιερωσω ενα αποσπασμα απο τον “κομητη του χαλευ”
....κι ημασταν μονοι εμεις μεσα στην πολη , ατοφιοι καθαροι συγκεκριμενοι.
και να πω να ειναι ατοφιοι καθαροι και συγκεκριμενοι στα θελω τους.
Σας ευχαριστω πολυ.



ΜΙΚΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ
Αντώνης Τακτικός
Εκδόσεις "Άπαρσις"

[...]Για το μοίρασμα, το δόσιμο, τα χαζά ψευδώνυμα.
Για εκείνη τη χαμένη παιδικότητα
που επιστρέφει πάντα.
Για όλα εκείνα τα μικρά σημαντικά
αξίζει να περιμένεις.
Γιατί με τον καιρό λιγοστεύουν
κι η αξία τους μεγαλώνει.

Επιμέλεια κειμένων: Συρράκος Ιωάννης Κεσέν-Δανάλης
Σχεδιασμός εξωφύλλου: Γεωργία Αλεβιζάκη
Ηλεκτρονική επεξεργασία: Νικολέττα Γεωργιάδου
Τεχνική επιμέλεια - παραγωγή: Ernesto N. Bauman

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard