ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΣΟΦΙΑ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΟΥ για το βιβλίο της «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα του βιβλίου «Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ» την κύρια ΣΟΦΙΑ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΟΥ .


Κα ΣΟΦΙΑ ΓΟΥΔΕΤΣΙΔΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας.

1)Πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας, πώς σας ήρθε η έμπνευση για αυτό το βιβλίο.

Και εγώ σας ευχαριστώ για την όμορφη πρόταση σας να μιλήσω για το βιβλίο μου. Η έμπνευση για το παραμύθι αυτό και τα προηγούμενα και τα επόμενα ήρθε κάποια στιγμή συναισθηματικής φόρτισης και έχει να κάνει καθαρά με τα δικά μου συναισθήματα και τους προβληματισμούς μου. Έτσι ως κάθαρση ψυχής ήρθαν οι ιστορίες και οι εικόνες στο μυαλό μου.

2) Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Αν ήμουν ένας απλός αναγνώστης θα έδινα βάση στα συναισθήματα του ήρωα μας, πώς βιώνει την κατάσταση του, πώς αισθάνεται αρχικά και πώς καταφέρνεις στην πορεία με την βοήθεια κάποιων άλλων χαρακτήρων της ιστορίας μας να αλλάξει ολοκληρωτικά.

3)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης?

Το μήνυμα που θέλω να αποκομίσει ο αναγνώστης είναι ότι παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε στη ζωή πάντα υπάρχει στην άκρη το φως η ελπίδα και η αλλαγή για μία καλύτερη ζωή. Αρκεί να το τολμήσουμε.!

4)Το βιβλίο σας έχει μια υπέροχη εικονογράφηση. Πείτε μας τι ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους μικρούς αναγνώστες.

Η εικονογράφηση πάντα ολοκληρώνει τις ιστορίες μου είναι αναπόσπαστο κομμάτι. Έτσι δίνει μία ολοκληρωμένη εικόνα στον  αναγνώστη και βιώνει μαζί με τον ήρωα την περιπέτεια του και ταξιδεύει μαζί του στον κόσμο των παραμυθιών.

5) Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα παιδικά βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους;

Τα  βιβλία μου απευθύνονται σε παιδιά, αλλά το έχω ξαναπεί, όλοι είμαστε παιδιά άρα είναι για όλες τις ηλικίες. Είναι τροφή για σκέψη για μικρούς και μεγάλους.


6)Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΚΥΣΤΗΣ.

Είμαι πολύ χαρούμενη που συνεργάζομαι με τις εκδόσεις ελκυστής μπήκα σε μία όμορφη οικογένεια που με αγκάλιασε με αγάπη και χαρά. Αγάπησε το βιβλίο μου, τις εικόνες μου και βγήκε ένα υπέροχο αποτέλεσμα. Τους Ευχαριστώ πολύ που με δέχτηκαν στην οικογένειά τους

7) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλυτέρα.

Από  μικρή μου άρεσε να ζωγραφίζω και να γράφω ιστορίες ήταν το μικρό μου καταφύγιο στις δύσκολες στιγμές στην πορεία της ζωής μου. Όταν μεγάλωσα πήγα σε σχολή φωτογραφίας είχα την τύχη να συμμετέχω σε πολλές εκθέσεις ομαδικές  Ελλάδα και εξωτερικό, ήταν μία υπέροχη εμπειρία. Συνεχίζω να είμαι φωτογράφος και αγαπώ πάρα πολύ τη δουλειά μου. Επίσης μου αρέσει πολύ η ταξιδιωτική φωτογραφία είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω και να αποτυπώσω εικόνες από όμορφα μέρη του κόσμου. Η συλλογή μου βρίσκεται στο instagram και στο facebook. Στην πορεία έκανα μαθήματα ζωγραφικής με τον ζωγράφο Αθανάσιο Διγενή είναι μεγάλη μου τιμή που τον είχα δάσκαλο. Πήρα μαθήματα πορτραίτο, τοπίο, και σκίτσο. Έτσι μπόρεσα ναι εικονογραφήσω και τα παραμύθια μου.

8)Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά;

Δεν  ήταν απόφαση ήταν έμπνευση δεν μπορώ να το εξηγήσω είναι κάτι για μένα θεόσταλτο ίσως η ψυχή μου είναι παιδική και βγήκαν ιστορίες που τελικά απευθύνονται σε παιδιά.

9) Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;

Όταν ήμουνα μικρή η μητέρα μου μου διάβαζε τους μύθους του Αισώπου μου άρεσαν πολύ και μου τα διάβαζε και μου τα ξανά διάβαζε, όλες οι ιστορίες ήταν πολύ διδακτικές. Η ιστορία που μου είχε αποτυπωθεί πολύ ήταν ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας θυμάμαι στο τέλος ότι πάντα λυπόμουν τον τζίτζικα.

10) Σκέψεις για επόμενο βιβλίο; Θα δούμε σύντομα κάτι διαφορετικό από εσάς ή ακόμη μια ιστορία για παιδιά; Τι ετοιμάζετε;

Υπάρχει επόμενο βιβλίο υπάρχουν επόμενες ιστορίες που στην πορεία θα ολοκληρωθούν και οι εικονογραφήσεις τους. Και ναι είναι πάλι παιδικές ιστορίες.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Και εγώ σας ευχαριστώ για αυτή την όμορφη συνέντευξη! Το βιβλίο μου θα το βρείτε στις εκδόσεις ελκυστής και σε διάφορα διαδικτυακά βιβλιοπωλεία. Επίσης έχω μία σελίδα στο facebook :Παιδικά βιβλία συγγραφέας Σοφία Γουδετσίδου το προφίλ μου στο facebook είναι sofiagood και το προφίλ μου το φωτογραφικό στο instagram είναι sofiagood_photo weprojectgrbw.


Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ


Ο δάσκαλος ο Κακομοίρης είναι ένας δάσκαλος με όνειρα πολλά…

Η επιθυμία του είναι
να μεταφέρει τις γνώσεις του στα παιδιά
και έτσι με πολύ χαρά και ενθουσιασμό
βρίσκεται σε ένα χωριό με λιγοστούς κατοίκους
για να διδάξει στα λιγοστά παιδιά
και να τους δώσει εφόδια για τη ζωή τους.
Αλλά ο κακομοίρης
πού να ήξερε τι τον περιμένει…

 #εκδόσειςΕλκυστής #νέεςκυκλοφορίες #ο 
ΔάσκαλοςοΚακομοίρης #παραμύθι #ΣοφίαΓουδετσίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard