ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ για το βιβλίο της «ΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ, του βιβλίου «ΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ» από τις
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ




Κα ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να γνωρίσουμε το βιβλίο σας, «ΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ»


1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Αρχικά να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συνέντευξη που ετοιμάσατε. Το βιβλίο αυτό- το πρώτο μου- θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Είναι η πρώτη θα έλεγα ενσάρκωση της τεράστιας αγάπης μου για τη συγγραφή. Όταν άρχισα να το γράφω δεν ήξερα καν αν θα εκδοθεί, με αποτέλεσμα να είναι απόλυτα αυθεντικό και γραμμένο από ψυχής. Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποια πράγματα ως «δυνατά σημεία» σίγουρα θα ήταν η νοσταλγική ατμόσφαιρα του νησιού μου με τα μοναδικά καλοκαίρια του, που παίζει
πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς και το ότι σε ένα μεγάλο μέρος του αναφέρεται στις ανθρώπινες σχέσεις- όλων των ειδών- και το πως αυτές εξελίσσονται και επιβιώνουν μέσα από τις μικρές ή μεγάλες δυσκολίες της ζωής.


2)Πείτε μας πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την ιστορία? Ποιος είναι ο δικός σας τρόπος να εμπνέεστε; Από αληθινά γεγονότα; Από ερεθίσματα ή εμπειρίες χρόνων που υποβόσκουν στο συναίσθημά σας ή από κάποια στιγμιαία παρόρμηση;

Εμπνέομαι από όλα όσα αναφέρατε. Όλα ξεκινούν φυσικά από την παρόρμηση. Δεν γράφεις απλά επειδή μια μέρα το αποφάσισες. Βγαίνει από μέσα σου, επιτακτικά. Από εκεί και πέρα μπορεί να ακούσω μια ιστορία που θα μου κινήσει το ενδιαφέρον και μπορεί
να αποτελέσει πηγή έμπνευσης μου, σε συνδυασμό με τις δικές μου εμπειρίες και βιώματα κι έτσι τελικά φαντασία μπλέκεται με την πραγματικότητα. Αυτό συνέβη και με το συγκεκριμένο βιβλίο, το οποίο ξεκίνησε σαν ιδέα αρκετά χρόνια πριν και η πρωταρχική
πηγή έμπνευσης μου ήταν τα καλοκαίρια στη Σύμη.


3)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας?

Δεν μπορώ να πω πως το βιβλίο φέρει αποκλειστικά ένα και μόνο μήνυμα. Νομίζω ότι ακόμα και ένα περιστατικό που απλά αφηγούμαι μέσα, μπορεί σε κάποιους αναγνώστες να περάσει μήνυμα, ανάλογα με τις συνθήκες στις οποίες βρίσκονται όταν το διαβάζουν.
Αλλά σίγουρα, όπως διαφαίνεται και από τον τίτλο, η βασική ιδέα έχει να κάνει με όλα εκείνα τα πράγματα που αντέχουν στις δυσκολίες, κι όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά καταφέρνουν τελικά και να ανθίσουν μέσα από αυτές.


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?


Υπήρχε πράγματι ένας άλλος τίτλος στην αρχή και ήταν το «Όσα ανθίζουν το χειμώνα».
Ωστόσο, έπειτα από συζήτηση με την ομάδα του εκδοτικού οίκου, καταλήξαμε για διάφορους λόγους σε αυτόν που τελικά φέρει σήμερα το βιβλίο.


5) Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Η σχέση μου με τις Εκδόσεις Ψυχογιός υπήρξε άψογη ήδη από την πρώτη στιγμή, από τότε ακόμα που υπέβαλα το έργο μου προς αξιολόγηση. Ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, αν δηλαδή θα δεχτούν να εκδώσουν ένα έργο ή όχι, είναι μια ομάδα που σέβεται το συγγραφέα και την ιδέα του. Σε δεύτερο στάδιο και αφού μου ανακοίνωσαν ότι θα εντάξουν το βιβλίο μου στο εκδοτικό τους πρόγραμμα, συνεργαστήκαμε αρμονικά και όμορφα σε κάθε βήμα. Εγώ άκουγα με προσοχή τις συμβουλές και τις προτάσεις τους κι εκείνοι λάμβαναν πάντα υπόψη τη δική μου γνώμη και την εικόνα που είχα για το έργο μου ως συγγραφέας.
Δεν θα μπορούσα να φανταστώ κάποια καλύτερη συνεργασία από αυτήν.


6)Πως νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας μυθιστόρημα και τι θα συμβουλεύατε σ ένα νέο συγγραφέα που θέλει να εκδώσει το πρώτο του βιβλίο
αλλά το σκέφτεται?

Νιώθω υπέροχα, γατί εκπληρώθηκε ένα μεγάλο μου όνειρο. Νομίζω ότι ο κάθε συγγραφέας είναι ξεχωριστή περίπτωση και έχει άλλα όνειρα και στόχους. Εγώ προσωπικά πάντοτε ήθελα να μοιράζομαι αυτά που γράφω και αυτό το θεωρώ βασικό χαρακτηριστικό της
Τέχνης, οποιουδήποτε είδους. Εφόσον, λοιπόν, κάποιος συγγραφέας θέλει να μοιραστεί το έργο του με το κοινό, δεν έχει να σκεφτεί τίποτα. Το επιμελείται όσο καλύτερα μπορεί και το υποβάλλει προς έκδοση στον/στους εκδοτικούς οίκους που του ταιριάζουν.
Βασική συμβουλή: Δεν πτοούμαστε από τις αποτυχίες!
Αν ένα βιβλίο στην παρούσα φάση δεν γίνει δεκτό, γράφουμε το επόμενο. Αυτό ήταν και το δικό μου Plan B άλλωστε, αν δεν κατάφερνα να εκδώσω το βιβλίο μου.
Όποιος αγαπάει πραγματικά το γράψιμο, δεν το εγκαταλείπει ποτέ! Η έκδοση έρχεται δεύτερη.


7)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός βιβλίου? Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης?

Μιλώντας για εμένα προσωπικά, είναι ικανοποίηση εσωτερικής ανάγκης, που την έχω από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου. Όπως προανέφερα, όταν έγραφα το βιβλίο μου δεν ήξερα καν αν θα εκδοθεί. Από εκεί και έπειτα, νομίζω ότι όταν ένα βιβλίο δεν βγαίνει από την ψυχή και έχει απώτερο σκοπό οποιοδήποτε όφελος, απλώς ο αναγνώστης πιθανόν να μην το θυμάται την επόμενη μέρα. Να μην αποκομίσει κάτι από την ανάγνωσή του. Υπάρχουν πολλών ειδών βιβλία που τα διαβάζουμε για διαφορετικούς λόγους.


8)Εσείς διαβάζετε? Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία?

Εγώ λατρεύω το διάβασμα. Είναι και ψυχαγωγία, αλλά και τόσα άλλα πράγματα παράλληλα. Μέσα από ένα - καλό- βιβλίο μπορείς να γνωρίσεις τον εαυτό σου, τον
κόσμο, να μάθεις ιστορία, να αισθανθείς πράγματα που δεν ήξερες ότι μπορείς να αισθανθείς, να μπεις στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής, να σχηματίσεις/αλλάξεις την εικόνα σου για τη ζωή. Δεν μου αρέσει η λέξη «πρέπει» γιατί δεν αρέσουν σε όλους τα ίδια πράγματα.

Αλλά σίγουρα μπορώ να βρω χίλιους λόγους για να διαβάσει κανείς ένα βιβλίο.


9)Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.

Η αλήθεια είναι πως έχω ξεκινήσει τη συγγραφή του επόμενου βιβλίου μου, το οποίο θα είναι αρκετά διαφορετικό από το προηγούμενο και θα εκτυλίσσεται
στην Κέρκυρα- ένα ακόμα πανέμορφο μέρος. Δεν σκοπεύω να σταματήσω ποτέ να γράφω. Εύχομαι να είμαι καλά για να μπορώ να κάνω αυτό που αγαπώ.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Εγώ σας ευχαριστώ. Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία, αναλόγως τη διαθεσιμότητα. Όσον αφορά εμένα, παραθέτω παρακάτω τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρώ:
Facebook: https://www.facebook.com/maria.stefanoy.1
Instagram:https://instagram.com/mariaa_steff?igshid=
OGQ5ZDc2ODk2ZA==
Tik Tok: http://www.tiktok.com/@mariastefn





ΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ
ΜΑΡΙΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - PSICHOGIOS PUBLICATIONS


Τελικά μετά από τόσες χαρές και τόσες λύπες, τόσα όμορφα και τόσα άσχημα, τόσα σκαμπανεβάσματα στον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο και τις προτεραιότητες που θέτουμε, τι αφήνουμε πίσω μας; Ποια μικρή αλλαγή μπορεί να φέρει το πέρασμά μας από τον μικροσκοπικό μας πλανήτη, που στεγάζει αδιαμαρτύρητα τις ταραχώδεις ζωές μας;
Η Μαρίνα αφηγείται την ιστορία της ένα απομεσήμερο, που μια πρόωρη βροχή έφερε σκοτάδι στην πόλη. Πίσω στο νησί, ένας κύκλος που δε λέει να κλείσει την κρατά δέσμια, ενώ γύρω της χορεύουν ο χώρος και ο χρόνος, γυρίζοντας ξανά και ξανά στο ίδιο σημείο. Η αμυγδαλιά στον κήπο του πατρικού της που μένει στέρεη, σαν να ’ναι το κέντρο εκείνου του κύκλου, το κέντρο ενός δικού της σύμπαντος, ανθίζει τον χειμώνα και μαραίνεται αντιδραστικά το καλοκαίρι.
Από τα παιδικά τραύματα μέχρι τη δύσκολη ενηλικίωση, από τη Χούντα μέχρι την ανατολή της νέας χιλιετίας, από τη Σύμη μέχρι την ελληνική πρωτεύουσα, κάθε σχέση και κάθε συναίσθημα θα δοκιμαστούν υπό αντίξοες συνθήκες. Θα βιώσουν αποστάσεις, απώλειες και βαρυχειμωνιές.
Κι ό,τι καταφέρει ν’ ανθίσει τον Γενάρη ξέρεις ότι θ’ ανθίζει πάντα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard