ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ για το βιβλίο της «ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ! ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ » από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ I WRITE

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε
τη συγγραφέα ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ για το βιβλίο της «ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ I WRITE




1) Κα ΑΚΡΙΒΗ ΧΡΗΣΤΑΚΗ, πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο σας «ΤΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ! ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΞΕΚΙΝΑ» και πώς σας ήρθε η
έμπνευση για αυτό το βιβλίο.

Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία, είναι τιμή μου . Το δημοτικό είναι
το πρώτο μου παραμύθι κι είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για την εξέλιξη που
είχε αυτή η ιδέα. Πρόκειται λοιπόν για ένα παραμύθι μετάβασης από το
νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο. Μια δηλαδή πολύ σημαντική αλλαγή
στη ζωή του παιδιού. Το παραμύθι αυτό είναι η κατάλληλη αφορμή ώστε
γονείς και νηπιαγωγοί να ξεκινήσουν μια κουβέντα και να προετοιμάσουν
τα παιδιά γι αυτή τη μετάβαση. Μια ομάδα λοιπόν παιδιών που μόλις
έχουν αποφοιτήσει από το νηπιαγωγείο βρίσκονται ξαφνικά μπροστά από
ένα άγνωστο κτίριο κι αναρωτιούνται τι κτήριο είναι αυτό ; Εκεί βρίσκετε ο
οικοδεσπότης του σπιτιού ο κύριος Κούνελος που καλωσορίζει και ξεναγεί
τα παιδιά στο νέο τους περιβάλλον . Ο ρόλος του κύριου Κούνελου είναι να
κάνει τα παιδιά να νιώσουν σαν το σπίτι τους . Έμπνευση μου ήταν το δικό
μου πρωτάκι ο Σταύρος , όταν ετοιμαζόταν γι αυτή την αλλαγή βαθμίδας
δημιούργησα αυτή την ιστορία σαν αφορμή για να ξεκινήσουμε μια
συζήτηση μεταξύ μας και να καταφέρω ο Σταυρος να μοιραστεί μαζί μου
τις απορίες και τα συναισθήματά του . Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω
θερμά τις εκδόσεις iwrite που έκαναν όλη αυτή την ιδέα κανονικό βιβλίο.


2) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης που θα
διαβάσει το βιβλίο?

Τα μηνύματα του συγκεκριμένου βιβλίου αν καθίσουμε να τα αναλύσουμε
είναι πραγματικά πολλά. Συνοπτικά θα αναφέρω μερικά από αυτά. Αρχικά
είναι ένα βιβλίο που σκοπό έχει να ξυπνήσει όλα τα συναισθήματα των
παιδιών που θα βιώσουν κατά τη μετάβαση αυτή. Ένα γενικό μήνυμα που
θα ήθελα να αποκομίσει ο αναγνώστης είναι και μια φράση από το βιβλίο.
« να θυμάστε το νηπιαγωγείο με χαρά, μα μη λυπάστε η ζωή προχωρά» …
Γιατί έτσι είναι η ζωή όλη τελικά... ακόμα κι εμείς οι μεγάλοι όταν
χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε αλλαγές στη ζωή μας , καλούμαστε να
διαχειριστούμε τα συναισθήματα μας, να τα αντιμετωπίσουμε και να
προχωρήσουμε. Επίσης άλλο ένα δυνατό μήνυμα κρύβεται και στη φράση
« κυνηγήστε τα όνειρά σας και απολαύστε τη διαδρομή»… Πριν λοιπόν
τελειώσει μια διαδρομή και κλείσει ένα κεφάλαιο ακόμα στη ζωή μας είναι
σημαντικό πρώτα να το έχουμε απολαύσει. Οπότε καλή σχολική χρονιά
πρωτάκια μοναδικά και μη ξεχάσετε να απολαύσετε αυτό το ταξίδι που
ξεκινά…


3)Πείτε μας δυο λόγια για την εικονογράφηση του βιβλίου σας. Πείτε μας τι
ρόλο παίζουν οι εικόνες στα βιβλία για τους μικρούς αναγνώστες ;

Η εικόνα σ’ ένα παραμύθι θεωρώ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Το δημοτικό
έχει τόσο παραστατικές εικόνες που ακόμα κ ένα παιδί προσχολικής ηλικίας
που δεν ξέρει να διαβάζει, αν το ξεφυλλίσει μπορεί να κατανοήσει και να
αποκομίσει όλα τα μηνύματα της ιστορίας. Την εικονογράφηση του βιβλίου
την ανέλαβε το ατελιέ του Iwrite κι ειλικρινά τους ευχαριστώ γι αυτό το
αποτέλεσμα.


4)Σε παιδιά τι ηλικίας απευθύνεται το βιβλίο σας; Πιστεύετε ότι τα παιδικά
βιβλία πρέπει να διαβάζονται και από τους μεγάλους;

Εδώ να σας πω πως τα παραμύθια για τα δικά μου παιδιά τα αγοράζω
κυρίως για μένα χαχαχ, αγαπώ πολύ το παιδικό παραμύθι και φυσικά
πιστεύω ότι τα παραμύθια είναι για μικρούς και μεγάλους .. Το βιβλίο μου
αφορά τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο
Δημοτικό, θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε ότι είναι για παιδιά
προσχολικής ηλικίας. Παρ όλα αυτά δεν θα ήθελα να δεσμεύσω την ηλικία.
Έχουν προτιμήσει το βιβλίο μου και γονείς για τα παιδάκια τους τα οποία
τελειώνουν το δημοτικό σαν ένα ενθύμιο που θα τους θυμίζει όλο αυτό το
μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή τους που λέγεται δημοτικό και τωρα κλείνει κι
εμένα αυτό μ έχει συγκινήσει πολύ….


5) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

Εγώ λοιπόν ονομάζομαι Χρηστάκη Ακριβή και με φωνάζουν Βούλα οι
κοντινοί μου άνθρωποι. Γεννήθηκα 31 Μαρτίου του 1990. Κατάγομαι από
ένα χωριό του Ν. Πέλλας , το Λιποχώρι ένα ιστορικό χωριό καθώς το 1979
έζησε μια καταστροφική πλημμύρα. Τα τελευταία χρόνια ο τόπος διαμονής
μου είναι τα Γιαννιτσά. Έχω σπουδάσει δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία
στην όμορφη Καστοριά. Μου αρέσουν οι εκδρομές , αγαπώ τις
φωτογραφίες και νιώθω τυχερή για την οικογένεια και τους φίλους που έχω
στη ζωή μου . Η πιο σημαντική μου ιδιότητα είναι αυτή της μαμάς … Είμαι
λοιπόν μαμά 2 αγοριών του Σταύρου & του Γιάννη και τα όνειρά μου πια
έχουν τη δική τους μορφή…


6) Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το
παραμύθι που θυμάστε και για ποιο λόγο;

Στα παιδικά μου χρόνια δεν θυμάμαι να διάβαζα παραμύθια και λυπάμαι για
τον χρόνο που έχασα… Άλλες εποχές βέβαια, η δική μας γενιά βλέπω να
δίνει στα παιδιά του πολύ σημαντική κληρονομιά , δεν μπορώ να
χαρακτηρίσω αλλιώς τα βιβλία… Θυμάμαι ότι το πρώτο μου βιβλίο μου το
είχε χαρίσει στα γενέθλια μου η νηπιαγωγός μου, ήταν τα ψηλά βουνά του
Ζαχαρία Παπαντωνίου. Το έχω ακόμα φυσικά στην βιβλιοθήκη μου και
είναι κάτι σαν τον μικρό μου θησαυρό από τα παιδικά μου χρόνια..


7) Αρκετοί από εμάς συνηθίζουμε να κάνουμε δώρο στα παιδιά βιβλία.
Ποια νομίζεται ότι είναι τα κριτήρια για να επιλέξουμε ένα καλό παιδικό
βιβλίο.

Εμένα μου αρέσει τα παραμύθια που χαρίζονται να συμβολίζουν και κάτι
τη δεδομένη στιγμή στη ζωή του παιδιού. Ένα παραμύθι δηλαδή συμβολικό
για την γέννηση. Ένα παραμύθι χριστουγεννιάτικο για να ζήσει λίγο
παραπάνω τη μαγεία των Χριστουγέννων, ένα παραμύθι όπως το δημοτικό
που θα συμβολίζει το καινούριο ταξίδι του παιδιού στη μάθηση. Το
κριτήριο να είναι δηλαδή το ίδιο το παιδί και η περίοδος που διανύει ώστε
να έχει συντροφιά του το κατάλληλο βιβλίο-φίλο.
Επίσης δώστε βάση στην εικονογράφηση. Ένα παιδικό βιβλίο με απλό,
κατανοητό κείμενο και την κατάλληλη εικονογράφηση μπορεί να γίνει το
πιο ξεχωριστό δώρο για ένα παιδί.
Σκέψεις για επόμενο βιβλίο; Τι ετοιμάζετε;
Φυσικά και κάνω Σκέψεις για επόμενο βιβλίο, η συγγραφή είναι κάτι που
αγαπώ πολύ. Τη δεδομένη όμως στιγμή έχω προσηλωθεί και απολαμβάνω
την διαδρομή από το δημοτικό μου .


Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση μας, πείτε
μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς μπορούν οι
αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Εγώ σας ευχαριστώ για την τόσο όμορφη κουβέντα. Το βιβλίο μπορείτε να
το βρείτε στην ιστοσελίδα του iwrite, εύχομαι το δημοτικό να ταξιδέψει
μακριά… Facebook και Instagram εκεί μπορείτε να με βρείτε στο προφίλ
Voula Christaki, θα χαρώ να επικοινωνούμε και να μοιραζόμαστε
φωτογραφίες και στιγμές από το δημοτικό.


,

Το Δημοτικό!
Το ταξίδι στη μάθηση ξεκινά...
Συγγραφέας: Ακριβή Χρηστάκη,
εκδόσεις I WRITE

Ένα νέο σχολείο, ένας νέος κόσμος! Ένα παραμύθι για τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό!

Ο Σταύρος και οι φίλοι του, που έχουν μόλις αποφοιτήσει από το νηπιαγωγείο, βρίσκονται ξαφνικά σε ένα καινούριο κτήριο. Τρομαγμένα και απορημένα από το άγνωστο περιβάλλον, τα παιδιά αναρωτιούνται τι κτήριο είναι αυτό. Είναι το δημοτικό σχολείο, το σπίτι όπου ζει ο κύριος Κούνελος. Αυτός θα τους καλωσορίσει στο νέο τους περιβάλλον και θα τους ξεναγήσει στους χώρους του νέου σχολείου.

Θα καταφέρει να κάνει τα παιδιά να νιώσουν σαν το σπίτι τους;

Το ιδανικό καλωσόρισμα όλων των παιδιών στο σχολείο και τον λαμπερό κόσμο της γνώσης!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard