ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΕΛΕΝΑ ΚΟΡΔΕΛΑ για το βιβλίο της «Ο ΘΕΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τη

συγγραφέα κ. Έλενα Κορδέλλα, του βιβλίου Ο ΘΕΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ, από τις

Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ.


1) Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας Ο θεριστής της Κυψέλης. Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου και πόσο

καιρό σας πήρε να το τελειώσετε;


Πρόκειται για ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που ακολουθεί έναν κατά συρροή

δολοφόνο, ο οποίος, όχι μόνο σπέρνει θύματα σε όλη την Αθήνα με συγκεκριμένο

τελετουργικό, αλλά έχει στοχοποιήσει και τον αστυνόμο που καλείται να αναλάβει

την υπόθεση. Έτσι, ο αστυνόμος πρέπει όχι μόνο να βρει τρόπο να σταματήσει τα

φονικά αλλά και να ανακαλύψει γιατί έχει στοχοποιηθεί ο ίδιος. Τα πράγματα

περιπλέκονται ακόμα περισσότερο όταν ο Θεριστής απαγάγει τη γυναίκα του

αστυνόμου…

Ξεκίνησα να το γράφω πριν από την πρώτη καραντίνα. Μου πήρε περίπου έξι

μήνες, χωρίς να υπολογίζω τα διαστήματα που, λόγω της νομικής μου εργασίας, δεν

μπορούσα να αφοσιωθώ σε αυτό. Έμπνευση αποτέλεσε η επιθυμία να αποτυπώσω

κάποιους συγκεκριμένους προβληματισμούς σχετικά με την κριτική που ασκούμε

καθημερινά, σαν άλλοι δικαστές, στους ανθρώπους γύρω μας, χωρίς να έχουμε όλα

τα στοιχεία ή ακόμα και όταν νομίζουμε πως τα έχουμε. Στην πορεία βγήκαν και

διάφοροι άλλοι προβληματισμοί που έγιναν μέρος του Θεριστή…


2) Ποια θεωρείτε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία; Ποιο είναι το μήνυμα που

θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης;


Όπως ήδη είπα στην προηγούμενη ερώτηση, το βιβλίο έχει αρκετά μηνύματα και

προβληματισμούς, κάτι που επιδιώκω με καθετί που γράφω. Μερικά από αυτά

είναι η δύναμη της συγχώρεσης, τα αποτελέσματα της κριτικής που ασκούμε

καθημερινά στους συνανθρώπους μας, χωρίς να σταθούμε να σκεφτούμε τι μπορεί

να κρύβεται πίσω από τις πράξεις και τις συμπεριφορές τους, τα αποτελέσματα που

μπορεί να φέρει η δίψα και το πάθος για εκδίκηση.


3) Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε;


Ο τίτλος είναι στην ουσία το προσωνύμιο που έδωσαν οι δημοσιογράφοι στον θύτη

του βιβλίου, από την περιοχή όπου δολοφόνησε το πρώτο του θύμα… Ήταν ο πιο

κατάλληλος τίτλος στο μυαλό μου, μιας και γύρω από αυτόν και τους σκοπούς του

χτίστηκε η ιστορία. Δεν υπήρξε άλλος τίτλος που να απορρίφθηκε…


4) Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό βιβλίο για να

κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι την τελευταία σελίδα;


Καταρχήν, πρέπει να προκαλεί αγωνία στον αναγνώστη για το τι θα επακολουθήσει

και να τον προκαλεί να συμμετάσχει στην επίλυση. Να κρατά το ενδιαφέρον, να μην

κάνει κοιλιά και να μην κουράζει με υπερβολικές περιγραφές ή ανούσιες

λεπτομέρειες που δεν βοηθούν στην πρόοδο της πλοκής. Πρέπει να έχει άμεση

γραφή, αληθινούς χαρακτήρες και όχι καρικατούρες και, το κυριότερο,

σφιχτοδεμένη, χωρίς τρύπες, πλοκή. Επιπλέον, οι ανατροπές και το απρόβλεπτο

τέλος θεωρώ ότι είναι σημαντικότατα συστατικά για μια επιτυχημένη συνταγή σε

ό,τι αφορά την αστυνομική λογοτεχνία.


5) Γιατί επιλέξατε να γράψετε αστυνομικό μυθιστόρημα;


Είναι το είδος που προτιμώ και ως αναγνώστης. Είναι το στιλ μου να γράφω δράση,

μυστήριο, σασπένς και ανατροπές. Οπότε με επέλεξε, θα έλεγα, περισσότερο από

ό,τι το επέλεξα εγώ…


6) Τι είναι αυτό που γοητεύει τους αναγνώστες και τα τελευταία χρόνια

αναζητούν όλο και περισσότερο βιβλία αστυνομικής λογοτεχνίας;


Θεωρώ ότι αυτό συμβαίνει επειδή το έγκλημα, εκ φύσεως, προσφέρει περισσότερο

την αγωνία, το σασπένς και την έκπληξη. Ως εκ τούτου, η αστυνομική λογοτεχνία,

που είναι άρρηκτα συνυφασμένη με το έγκλημα, τα περιέχει αυτά σε μεγαλύτερο

βαθμό από κάθε άλλο είδος λογοτεχνίας.


7) Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της

αστυνομικής λογοτεχνίας και πόσο σας επηρέασαν.


Γενικά δεν επηρεάζομαι εύκολα. Διαβάζω πολύ και θαυμάζω πολλούς συγγραφείς,

ανάμεσά τους ο Stieg Larsson, ο Philip Kerr, ο Donato Carrisi, ο Dahl κ.ά. Όλοι μου

αφήνουν κι από κάτι με τα έργα τους, όπως και κάθε βιβλίο που επιλέγω να

διαβάσω γενικότερα. Όταν γράφει κανείς είναι απαραίτητο να διαβάζει, γιατί έτσι

καταλαβαίνει τι λειτουργεί θετικά στον αναγνώστη και τι πρέπει να αποφεύγεται.


8) Πείτε μας πώς προέκυψε η συνεργασία σας με τις Εκδόσεις Μίνωας.


Το πρώτο μου βιβλίο, ο Κλοιός, είχε εκδοθεί σε έναν μικρό εκδοτικό. Αν και ήταν

καλός για να κάνω μια αρχή στον χώρο της λογοτεχνίας, όταν έγραψα τον Θεριστή,

αποφάσισα ότι θέλω ένα πολύ καλύτερο σπίτι για τα συγγραφικά μου παιδιά,

καθώς ο εκδοτικός όπου θα καταλήξει ένα έργο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην

πορεία που θα έχει εντέλει σαν ολοκληρωμένο βιβλίο. Έτσι, το έστειλα για

αξιολόγηση στις Eκδόσεις Μίνωας, από όπου πήρα θετική απάντηση! Ο Μίνωας

είναι ένας από τους καλύτερους και πιο αξιοσέβαστους εκδοτικούς οίκους της

Ελλάδας και είμαι πανευτυχής που με επέλεξε για να συγκαταλέγομαι ανάμεσα

στους συγγραφείς του.


9) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα.


Είμαι ένας άνθρωπος πολύ δυναμικός αλλά και ευαίσθητος συνάμα. Δεν τα

παρατάω ποτέ και κυνηγάω πάντα τους στόχους μου, χωρίς να ησυχάσω μέχρι να

τους πετύχω. Γενικώς είμαι πολύ πεισματάρα! Κατά τα λοιπά, είμαι τελειομανής

(μεγάλο ελάττωμα!), ενώ για τους ανθρώπους που αγαπώ δίνω και τη ζωή μου. Έχω

μάθει να εκτιμώ αυτά που έχω πετύχει στη ζωή μου μέχρι τώρα, αν και πρέπει να

ομολογήσω πως δουλεύω συνεχώς με τον εαυτό μου για να μην τα ξεχνώ ή τα

υποτιμώ ενίοτε.


10) Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούριο ετοιμάζετε;


Τελειώνω ήδη το επόμενό μου μυθιστόρημα, το οποίο είναι πάλι αστυνομικό, με

τον ίδιο πρωταγωνιστή που είχε και ο Θεριστής, σε νέες περιπέτειες!


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για ακόμα μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και το

βιβλίο σας.


Κι εγώ σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία! Το βιβλίο κυκλοφορεί σε όλα τα

βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και στην Κύπρο. Όσο για μένα, μπορείτε να με βρείτε στο

Facebook, στο προφίλ Elena Kordella και στη σελίδα μου: Συγγραφέας Έλενα

Κορδέλλα. Επίσης, μπορείτε να με βρείτε στο Instagram στο προφίλ el_kordella και

στο email: ekordella@gmail.com. Με χαρά μου απαντώ σε όλα τα μηνύματα!




Έλενα Κορδέλλα
Ο θεριστής της Κυψέλης
Ένα αγωνιώδες αστυνομικό μυθιστόρημα που διαβάζεται…απνευστί!
«Το παιχνίδι δεν είναι στα χέρια σου, αστυνόμε…»
Η Έλενα Κορδέλλα στη δεύτερη συγγραφική της προσπάθεια μας χαρίζει ένα σύγχρονο αστυνομικό μυθιστόρημα, με ανατρεπτική πλοκή και ήρωες ανθρώπους της διπλανής πόρτας που ζουν στην Ελλάδα του σήμερα. Τι συμβαίνει όταν στη ζωή των πρωταγωνιστών ανατρέπονται όλα όσα είχαν δεδομένα; Αποκρουστικές δολοφονίες σε ένα μυθιστόρημα όπου τα πάθη, το μίσος και η εκδίκηση έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard