ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΗΩ ΑΥΓΕΡΗ για το βιβλίο της «ΔΑΙΜΟΝΑΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK  φιλοξενούμε τη κ. ΗΩ ΑΥΓΕΡΗ, συγγραφέα του

βιβλίου «ΔΑΙΜΟΝΑΣ» που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΥΔΡΟΠΛΑΑΝΟ



1)Κα ΗΩ ΑΥΓΕΡΗ ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να

γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Πείτε μας,

είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως

ξεκινήσατε την συγγραφή.


Η χαρά είναι δική μου για την πρόσκλησή σας.

Όσο περίεργο ή ασυνήθιστο και αν σας φανεί, σαν παιδί στις φιλοδοξίες

και τα όνειρά μου δεν κατείχε κάποια θέση η συγγραφή. Δεν υπήρξα το κορίτσι

που έγραφε μικρές ιστορίες σε χρωματιστά παιχνιδιάρικα τετράδια. Κάποιες

καλές εκθέσεις έχω στο μαθητικό μου βιογραφικό και αυτό είναι όλο. Ως

άνθρωπος όμως που αγαπά τη δημιουργία, μοιραία στην ενήλικη ζωή μου

συναντήθηκα με τη γραφή σε τούτη τη μορφή. Πιστεύω ακράδαντα πως μέσα

μας κρύβουμε άγουρα ταλέντα τα οποία αναμένουν την ανακάλυψή τους. Έτσι

και εγώ, μόλις επτά χρόνια πριν, αποφάσισα να μοιραστώ δημόσια μια ιστορία

με τίτλο ΤΟ ΛΑΘΟΣ. Επιλογή που αργότερα αποδείχτηκε σωστή καθώς με

οδήγησε στο σήμερα.


 2)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΔΑΙΜΟΝΑΣ».

Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος?


Θα ομολογήσω ότι μου είναι σχεδόν αδύνατον να συστήσω μια ιστορία

τόσων σελίδων μέσα από μερικές γραμμές ή ακόμα και σε μία μόλις

παράγραφο δίχως να προδώσω σημαντικά της κομμάτια. Παραδέχομαι ότι σε

αυτό υστερώ. Παρόλα αυτά θα πω ότι ακολουθώ κάποιες διαδικασίες όταν μια

ιδέα αναδυθεί στον νου μου. Είναι πρωτίστως απαραίτητο να γνωρίσω τους

ήρωές μου, να μου συστηθούν για να μάθω ονόματα, χαρακτήρες και

δραστηριότητες. Eν συνεχεία, αποφασίζω μέσα από τη διήγηση τι ακριβώς

θέλω εγώ να πω. Ποια είναι η θέση μου δηλαδή τη συγκεκριμένη χρονική

στιγμή απέναντι σε θέματα που θεωρώ σημαντικά. Τον Δαίμονα με μια πρώτη

γρήγορη ανάγνωση κάποιος εύκολα τον κατατάσσει στην κατηγορία της

ρομαντικής λογοτεχνίας…όπως σε ότι γράφω, έτσι και σε αυτή την ιστορία ο

πυρήνας είναι η αγάπη, αλλά για εμένα και πολλά περισσότερα. Στις σελίδες

του κανείς βρίσκει το δικό μου παραμύθι για έναν κόσμο ειρηνικό αλλά και τα

χαρακτηριστικά που πιστεύω πως οφείλει να έχει ένας ηγέτης, ένας Άρχοντας.

Οι άνθρωποι είμαστε ικανοί για το απόλυτο κακό όπως και για το απόλυτο

καλό. Η πλευρά που θα βγει στην επιφάνεια εξαρτάται από πολλούς

παράγοντες. Ένας ηγέτης λοιπόν έχει καθήκον να είναι δίκαιος, προστάτης,

εμπνευστής και καθοδηγητής. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη θα μοιραστώ

ένα σημείο του βιβλίου μου. «Αληθινός άρχοντας δεν είναι αυτός που

προκαλεί πόνο. Δεν υποβιβάζει, δεν τιθασεύει με βάρβαρους τρόπους

ελεύθερους ανθρώπους και δεν κυριαρχεί. Δεν είναι δυνάστης, μα κερδίζει τον

σεβασμό και την υπακοή επιστρατεύοντας την ευγένεια, το μυαλό και την

παλικαριά». Γιατί σε τούτη τη γη που μας φιλοξενεί όλοι είμαστε ίσοι παρά τη

διαφορετικότητά μας.


3)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? 


Αυτή την ερώτηση μάλλον θα πρέπει να την απαντήσουν οι

αναγνώστες. Αν πάρω τέτοιο ρόλο θα γράψω μονάχα πως στο βιβλίο κανείς

ανακαλύπτει κάποιες αξίες που αρκετές φορές ξεχνάμε, εγκαταλείποντάς τες

να φθείρονται στον βωμό της σκληρής καθημερινότητας, του εγωισμού, του

θυμού, της αδικίας, της αγανάκτησης και του χρόνου.


4) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να στείλετε στους αναγνώστες.


Θέλω να υπενθυμίσω, κάτι που τονίζω και μέσα στο βιβλίο, ότι είναι

σημαντικό να φροντίζουμε για την ευτυχία μας, να αγαπάμε τους εαυτούς μας

αφού υπάρχουμε κυρίως ως μονάδες ενός συνόλου. Και αν ένας κόσμος

αποτελείτε από ευτυχισμένους ανθρώπους γεμάτους αγάπη, τότε δεν μπορεί

παρά να αγγίξει λίγο από τον παράδεισο. Να μας φροντίζουμε λοιπόν.


 5)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος

άλλος που απορρίφθηκε ?


Τον τίτλο τον αποφάσισα από την πρώτη κιόλας στιγμή. Για μένα ο

δαίμονας είναι ένα παρεξηγημένο πλάσμα. Τον ξέρουμε ως ένα μοχθηρό και

κακόβουλο ον μέσα από τη θρησκεία, τον αποκρυφισμό και τη λογοτεχνία.

Παρόλα αυτά στην αρχαία ελληνική γλώσσα έχει την έννοια μιας θεϊκής

δύναμης. Τον βρίσκουμε στον Πλάτωνα όταν αναφέρεται στη θεϊκή έμπνευση

του Σωκράτη. Έτσι και ο ήρωάς μου. Ένας άντρας που στις πρώτες συστάσεις

μοιάζει σκληρός, απόλυτος, απρόσιτος μην επιτρέποντας σε κανέναν να

διακρίνει το οποιοδήποτε συναίσθημα. Παρεξηγημένος, γιατί όσο η ιστορία του

προχωράει γνωρίζουμε μια διαφορετική πλευρά του.


6) Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό η αλήθεια είναι, αφού όταν πήρα το

μονοπάτι της συγγραφής πολλά όμορφα πράγματα παρουσιάστηκαν στο

διάβα μου. Δεν είμαι ο άνθρωπος που θα χτυπήσει πόρτες καθώς πιστεύω

πως αν κάτι αξίζει βρίσκει τον δρόμο του και ως τώρα δεν διαψεύστηκα ποτέ.

Απλώς γράφω πολύ και είμαι ευγνώμων για τα σχέδια της ειμαρμένης. Οι

Εκδόσεις Υδροπλάνο είναι ένα από αυτά καθώς για εμένα ήταν μια πόρτα που

άνοιξε την κατάλληλη στιγμή και αποτέλεσε το επόμενο σημαντικό σκαλί. Σε

μια μεταβατική περίοδο κάποιος μου έδειξε προς την πλευρά τους. Η απόφασή

τους να με εμπιστευτούν ήταν άμεση. Ένα χριστουγεννιάτικο δώρο τον

Δεκέμβρη του 2021 που σε αυτή την ηλικία με κάνει να αναθεωρήσω και να

πιστέψω στον Άγιο Βασίλη τελικά.


7)Διαβάζετε τα βιβλία σας μετά την έκδοσή τους? Αν τα διαβάζετε θα

θέλατε να αλλάξετε κάτι στην ιστορία σας?


Παρά το γεγονός ότι γράφω ένα βιβλίο και έπειτα το διαβάζω μερικές

φορές ακόμα κατά τη διάρκεια των διαδικασιών προς την έκδοση, όταν το

παίρνω στα χέρια μου σε έντυπη μορφή η ανάγνωσή του είναι μονόδρομος.

Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στη γυάλινη οθόνη ενός υπολογιστή και

τις τυπωμένες σελίδες του. Όσο για τις αλλαγές, καμία. Αυτές πιθανότατα

έρχονται μετά από καιρό. Αν δηλαδή αποφασίσω να ξαναμπώ στον κόσμο του

δυο χρόνια αργότερα θεωρώ ότι ορισμένα σημεία ίσως και να τα άλλαζα αφού

και εγώ η ίδια θα ήμουν διαφορετική.


8)Μιλήστε μας για την ΗΩ ΑΥΓΕΡΗ, για να την γνωρίσουμε

καλυτέρα.


Τι να πει κανείς για τον εαυτό του; Από που μπορεί να ξεκινήσει; Αυτό

αναρωτιόμουν πάντοτε όταν καλούμουν να απαντήσω σε κάτι τέτοιο. Είμαι ένας απλός,

μη τέλειος άνθρωπος που έρχεται αντιμέτωπος καθημερινά με τον ίδιο του τον εαυτό.

Εκτός από τις σπουδές μου στο Marketing έχω ασχοληθεί με το εμπόριο, τη

διακόσμηση και τις γραφικές τέχνες. Προσπαθώ να στέκομαι όσο πιο τίμια γίνεται

απέναντι στα συναισθήματά μου, να τα αναγνωρίζω, να τα αποδέχομαι και να τα

καταθέτω με οποιονδήποτε τρόπο. Είμαι εντελώς ανίκανη να προσποιηθώ. Έχω κακή

σχέση με την ανειλικρίνεια, την αχαριστία, την εκμετάλλευση, την αδικία και τον

ανταγωνισμό. Πιστεύω ακόμα στους ανθρώπους και παρά την επιφυλακτικότητα που με

χαρακτηρίζει φροντίζω να κοιτώ πρώτα το καλό σε αυτούς, αλλά αν αποφασίσει

κάποιος να μου συστήσει αδίκως μια πλευρά του που δεν μου αξίζει τότε η στάση μου

αλλάζει αμετάκλητα. Είμαι αισιόδοξη και ένα από τα γρανάζια μέσα μου κινεί τη

θετικότητα. Θεωρώ την προσφορά καθήκον μου. Έχω αδυναμίες και ελαττώματα.

Απεχθάνομαι κάθε μορφή βίας και τα φαινόμενα τυφλότητας που τείνουν να γίνουν της

μόδας. Αγαπώ τη μοναχικότητα αλλά και τις στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους

μου, δύο τομείς πολύ σημαντικοί. Διαβάζω, καθώς η ανάγνωση για εμένα ισούνται με

την εκγύμναση του πνεύματός μου. Γράφω, γιατί είναι το μέσο να καταθέτω τη στάση

μου στη ζωή, να εξομολογούμε, να θεραπεύομαι και να εκφράζομαι. Αγαπώ την

αλήθεια όσο σκληρή κι αν είναι και έχω μάθει να τη διαχειρίζομαι. Οι τέχνες είναι

κομμάτι μου και τα τελευταία χρόνια είχα το προνόμιο να επιλέξω δραστηριότητες που

με κάνουν ευτυχισμένη και με γεμίζουν. Φτιάχνω κοσμήματα από υλικά που συνήθως

δε ρίχνει κάποιος δεύτερη ματιά κι όμως είναι ικανά να μετατραπούν σε έργα τέχνης.

Όσοι με γνωρίζουν καλύτερα ξέρουν τη λατρεία μου στα ζώα και τα παιδιά, ειδικότερα

στον ανιψιό μου. Και αν για κάτι νιώθω περήφανη είναι για τον λόγο μου που είναι

συμβόλαιο και δεν τον παίρνω πίσω.


 9) Επόμενα συγγραφικά σχέδια. Τι να περιμένουμε από εσάς και

πόσο σύντομα?


Στο συρτάρι μου βρίσκονται πολλές ολοκληρωμένες ιστορίες και μετά

την έκδοση κάποιας προσφέρω στον εαυτό μου μια ανάπαυλα πριν

καταπιαστώ με την επόμενη. Αυτή τη στιγμή είμαι ήδη στη διαδικασία

συγγραφικής επιμέλειας και η όρεξή μου είναι ανεξάντλητη. Πιστεύω ότι πολύ

σύντομα θα την παραδώσω, όμως για την έκδοση υπάρχει συγκεκριμένο

πρόγραμμα το οποίο σέβομαι απόλυτα. Όλα αποφασίζονται μετά από

συζήτηση με τον εκδοτικό μου. Θα πω μόνο πως σε τούτη την ιστορία δεν θα

γνωρίσουμε έναν κόσμο όπως αυτόν του Δαίμονα, αλλά πολλούς και

διαφορετικούς. Θα έρθουμε αντιμέτωποι με το κατεστημένο, τις νοοτροπίες,

την ταξική διαφορά, τα κακώς κείμενα και τους άγραφους νόμους της

κοινωνίας μας. Όλα αυτά με επίκεντρο έναν δυνατό έρωτα που μετατρέπεται

σε πανίσχυρη αγάπη.


10)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη,

«πηγή ιδεών» για έναν συγγραφέα;


Είναι γνωστό χρόνια τώρα ότι πηγή έμπνευσης όλων των τεχνών έχει

αποτελέσει η αγάπη και ο έρωτας. Στην ποίηση, τη ζωγραφική, τη μουσική, τη

συγγραφή. Παρόλα αυτά ποτέ μου δεν κατάφερα να εντοπίσω συγκεκριμένα

την πηγή των ιδεών. Θεωρώ πως ένα εμπύρετο μυαλό μοιραία συναντιέται με

την έμπνευση κάποια στιγμή αλλά όπως υποστηρίζω, ένας άνθρωπος για να

γράψει δεν φτάνει μονάχα να διαβάζει, μα και να ζει. Όλα γύρω μας είναι

τροφή για τον νου και γιατί όχι και της φαντασίας.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη

μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να

βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ για τη συζήτηση την οποία απόλαυσα αλλά και τις

όμορφες ερωτήσεις. Δηλώνω παρούσα σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

αλλά και στο προσωπικό μου blog όπου οποιοσδήποτε είναι ελεύθερος να

έρθει σε επαφή μαζί μου ή να μάθει για τις δραστηριότητες και τα σχέδιά μου.

Όσον αφορά τα βιβλία μου τα βρίσκει κανείς μέσω του εκδοτικού οίκου, στο

φυσικό τους περιβάλλον που είναι τα βιβλιοπωλεία αλλά και στα ηλεκτρονικά

καταστήματα.

Καλή συνέχεια

https://ioavgeri.blogspot.com

https://www.facebook.com/io.avgeri.official.page

https://www.instagram.com/ioavgeri_author

https://ydroplanobooks.gr/product/daimonas/


.


Δαίμονας
ΗΩ ΑΥΓΕΡΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

Δαίμων: Κάποιοι πιστεύουν πως υποδηλώνει τη θεϊκή δύναμη και άλλοι πάλι τον θεωρούν άρχοντα του κακού. Μα στα κρυφά έτσι αποκαλούν εκείνον. Αναήλ: Ο αρχάγγελος προστάτης της αγάπης και το όνομα δόθηκε σε εκείνη. Σε ένα άγνωστο νησί, όπου τίποτα δεν βρίσκεται στην κατοχή των κατοίκων αλλά όλα τα καρπώνονται οι πάντες, ο ιδιοκτήτης και Άρχοντας, στεκούμενος στο κατώφλι του θανάτου, αποφασίζει να παραδώσει τα σκήπτρα στον απόγονό του, o oποίος μόλις εγκατέλειψε την πόλη και είναι έτοιμος να αναλάβει τα καθήκοντά του. Η παράδοση των γενεών προστάζει ο έχων την εξουσία να δεσμεύσει τη ζωή του επιλέγοντας το ταίρι του αποκλειστικά από τον τόπο. Ένα μοιραίο βράδυ, στη γιορτή του καλοκαιριού, εκείνος αποτυπώνει το σημάδι του πάνω της και τότε η αντίστροφη μέτρηση αρχίζει. Ο ρους της ιστορίας αλλάζει. Το παρελθόν αναδύεται για να εξηγήσει το παρόν και να αντιμετωπίσει το μέλλον. Άγγελος και Δαίμονας επιδεικνύουν τα φτερά τους. Μπορεί άραγε ο Παράδεισος να χωρέσει και τους δύο;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard