ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΕΛΕΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ για το βιβλίο της "ΣΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ'' από την ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΧΑΡΛΕΝΙΚ ΕΛΛΑΣ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK
φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΕΛΕΝA ΑΝΤΩΝΙΟΥ με το
βιβλίο της, «ΣΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» από την ΕΚΔΟΤΙΚΗ
ΧΑΡΛΕΝΙΚ ΕΛΛΑΣ.




1)Κα ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ένα ακόμη βιβλίο σας από τη σειρά
Silk κυκλοφόρησε πριν λίγους μήνες και το κρατάμε
τώρα στα χέρια μας. Συστήστε μας με λίγα λόγια το
βιβλίο σας. Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο
καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Αυτό το βιβλίο δεν μου πήρε πολύ χρόνο για να το
ολοκληρώσω. Βλέπετε είναι βασισμένο σε δικές μου
εμπειρίες, εικόνες, στιγμές, αλήθειες. Δεν χρειάστηκε
να κάνω έρευνα και η ιστορία ήταν ήδη έτοιμη μέσα
μου.

2) Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης για την ιστορία, του
βιβλίου σας?

Την ιστορία αυτή την εμπνεύστηκα σ΄ ένα από τα
ταξίδια μου στο Νάσβιλ των ΗΠΑ. Ένα βράδυ σε κάποιο
από τα μπαράκια, που περιγράφω και στις σελίδες του
βιβλίου, ένας καουμπόη, ο “Τζορτζ” μου, μου ζήτησε να
χορέψουμε και κάπως έτσι γεννήθηκαν οι “Νότες”.

3) Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν
ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα
θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Είναι μια βαθιά ανθρώπινη ιστορία, συγκινητική και το
ίδιο γλυκιά. Ο τρίτος ήρωας του βιβλίου, αν μπορώ να
το πω έτσι, είναι η μουσική. Σε όλες τις ιστορίες μου
δυνατά σημεία είναι τα ψυχογραφήματα και αυτή η
φορά δεν αποτελεί εξαίρεση. Όπως φυσικά και οι
εικόνες και οι περιγραφές της πόλης του Νάσβιλ που
είναι πολύ ζωντανές. Είναι ένα ξεχωριστό ταξίδι που
ξεχειλίζει συναίσθημα και μουσική.

4)Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε
κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?

Όταν είχα γράψει αρχικά την ιστορία για το wattpad,
είχα τον τίτλο “Όταν η μουσική έπαιζε”. Αλλά τώρα που
θα κυκλοφορούσε έντυπο ήθελα έναν διαφορετικό
τίτλο για να επισημάνω τη διαφορά, την εξέλιξη. Η
ιστορία είναι γεμάτη νότες τις οποίες συνθέτει ο
έρωτας των δύο ηρώων μου, οπότε ο τίτλος ήρθε
φυσικά.

5) Θέλετε να πείτε κάτι για τους τους ανθρώπους που
σας στηρίζουν για να έχει ένα τόσο καλό αποτέλεσμα το
έργο σας?

Οι άνθρωποι που με στηρίζουν και διαβάζουν πρώτοι το
βιβλίο έχουν τεράστια εμπειρία σε κείμενα -με τον δικό
του τρόπο ο καθένας-, και κυρίως είναι ειλικρινείς, σε
σημείο ωμότητας. Δεν μου χαρίζονται και δεν μου
χαϊδεύουν τα αυτιά. Οι επισημάνσεις τους είναι
ουσιώδεις και οι συμβουλές τους πολύτιμες.

6)Διάβασα στο βιογραφικό σας ότι είσαστε Μέλος της
Αμερικάνικης Ενωσης Συγγραφέων Αισθηματικού
Μυθιστορήματος. Μιλήστε μας για αυτό.

Είναι μια Ένωση που στηρίζει και προστατεύει την
αισθηματική λογοτεχνία, στις ΗΠΑ. Απ΄ όσο γνωρίζω
είμαι η μοναδική ελληνόφωνη συγγραφέας. Κι ενώ
έχουν συγγραφείς από άλλες αγγλόφωνες χώρες ως
συνεργαζόμενα μέλη, εμένα με αποδέχθηκαν λόγω της
προσφοράς μου στο είδος στην Ελλάδα και αυτό από
μόνο του είναι πολύ τιμητικό.

7)Ποιο είδος μουσικής σας αρέσει να ακούτε?

Φυσικά country μουσική. Και έχω μεγάλη αδυναμία στη
soul. Τρελαίνομαι για ντίσκο. Όπως επίσης και για την
ιταλική και τη λατινοαμερικανική (τάνγκο/μπολερό)
που μιλάνε στην ψυχή μου.

8)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο
ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Χωρίς δεύτερη σκέψη, το έντυπο. Η μυρωδιά του
χαρτιού, η αίσθηση, οι λέξεις τυπωμένες. Τα
βιβλιοπωλεία, τα ράφια φορτωμένα βιβλία, η
αναζήτηση, η αφή, το ξεφύλλισμα. Όλα μου φαίνονται
μαγικά.

9)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για
να σας γνωρίσουμε καλύτερα.

Είμαι φιλόλογος, αλλά εργάζομαι ως δημοσιογράφος.
Ωστόσο, ζω και αναπνέω για να γράφω. Τα βιβλία μου
εκδίδονται από τη ΧΑΡΛΕΝΙΚ, ενώ ταυτόχρονα είμαι
υπεύθυνη των ελληνικών σειρών Άρλεκιν, της Eros και
της Eros Pride. Τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο μου
επιλέγω να τον περνώ με αγαπημένους μου ανθρώπους
ή διαβάζοντας, ή μελετώντας για τις επόμενες ιστορίες
μου.

10) Σας έχουμε γνωρίσει από προηγούμενα βιβλία σας,
σαν συγγραφέα ρομαντικών και ερωτικών ιστοριών. Θα
δούμε κάτι διαφορετικό από εσάς. Μιλήστε μας για τα
μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Η αισθηματική λογοτεχνία είναι η ψυχή μου, είναι ο
χτύπος της καρδιάς μου. Οπότε θα συνεχίσω σ΄ αυτό το
είδος.
Τον Μάιο κυκλοφορεί το 13ο μυθιστόρημά μου και
αυτήν τη φορά είναι μια παραμυθένια ιστορία αγάπης
που εκτυλίσσεται στην Ινδία.
Κάτι διαφορετικό που ετοιμάζω είναι ένα διήγημα αλλά
και μια συλλογή ποιημάτων στα ισπανικά.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να
ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας
πείτε που και πώς μπορούμε να βρούμε εσάς και το
βιβλίο σας.

Εγώ ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία. Τα βιβλία μου
υπάρχουν σε όλα τα βιβλιοπωλεία. Διαφορετικά μπορεί
όποιος ενδιαφέρεται να τα παραγγείλει στο
βιβλιοπωλείο της γειτονιάς του για να του το φέρουν.
Επίσης, μπορεί να τα βρει στην πηγή τους, τη ΧΑΡΛΕΝΙΚ
και το site της εταιρείας, harlenic.gr. Μαζί μου μπορεί
να επικοινωνήσει όποιος επιθυμεί μέσω των social
media ή με email στο elenantoniou.author@gmail.com.


Στις Νότες του Έρωτα
Συγγραφέας: Αντωνίου Έλενα
•Σελίδες: 368
•Aριθμός Βιβλίου: 54
•Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2023
Στη μουσική πρωτεύουσα της Αμερικής,το Νάσβιλ, η Έλενα και ο Τζορτζ θα έχουν μια δεύτερη ευκαιρία, για ένα νέο ξεκίνημα…
Υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες στον έρωτα;
Το βράδυ που η Έλενα Στεργίου κατακτά την κορυφή στη μουσική καριέρα της, βλέπει τον κόσμο γύρω της να γκρεμίζεται, καθώς ο αρραβωνιαστικός της την εγκαταλείπει λίγους μήνες πριν από το γάμο τους. Αναζητώντας ένα διάλειμμα από τη δημοσιότητα και επιδιώκοντας να κάνει μια νέα αρχή, χιλιάδες μίλια μακριά από την Αθήνα και όσα την πληγώνουν, βρίσκει καταφύγιο στο Νάσβιλ, τη μουσική πόλη των ΗΠΑ. Εκεί θα γνωρίσει έναν νέο τρόπο ζωής και ένα μουσικό είδος που θα μιλήσει στην ψυχή της. Το μόνο που δεν περιμένει να βρει είναι έναν νέο έρωτα.
Ο Τζορτζ Κόνινγκ μπορεί να φαίνεται ένας απλός αγρότης, αλλά υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς στη μουσική βιομηχανία του Νάσβιλ. Τώρα ζει απομονωμένος σ’ ένα ράντσο, με τις σκιές και τα σημάδια του, αφού εγκατέλειψε τη λαμπερή καριέρα του μετά τον τραγικό χαμό της συζύγου του. Μόλις αντικρίζει την άγνωστη γυναίκα διαισθάνεται τον κίνδυνο, αλλά αποφασίζει να πάρει το ρίσκο: να ερωτευτεί κι ας χάσει, για ακόμη μια φορά. Άλλωστε είναι μαθημένος στον πόνο και την απώλεια.
Και τώρα έρχεται η στιγμή να βρει τα βήματα στην κλειδωμένη καρδιά της Έλενας –ενώ η μουσική παίζει στο ρυθμό του έρωτα…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard