ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΒΙΚΥ ΜΩΡΑΓΙΑΝΝΗ για το βιβλίο της "ΜΑΥΡΟ ΓΚΛΙΤΕΡ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε

τη συγγραφέα ΒΙΚΥ ΜΩΡΑΓΙΑΝΝΗ με το βιβλίο της «ΜΑΥΡΟ

ΓΚΛΙΤΕΡ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ


1) Κα ΒΙΚΥ ΜΩΡΑΓΙΑΝΝΗ, συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο

σας. Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το

τελειώσετε; 


Το «Μαύρο γκλίτερ» είναι ένα παράξενο βιβλίο που κινείται ανάμεσα σε

διάφορα είδη και μας παρουσιάζει την ιστορία της Σιμόνης, μιας

ταλαντούχας μακιγιέζ και πρώην ραδιοφωνικής παραγωγού που εργάζεται

στο γραφείο τελετών των γονιών της. Ταυτόχρονα όμως έχει και το χάρισμα

να ακούει τους νεκρούς, χωρίς ποτέ να απαντάει, μέχρι τη στιγμή που η

ψυχή του Λεωνίδα της ζητάει βοήθεια για να ανακαλύψει ποιος τον

σκότωσε. Ξεκίνησα να το γράφω τον Μάιο του 2022 και χρειάστηκα

ακριβώς έναν χρόνο για να το τελειώσω.


2) Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας; 


Η ίδια η Σιμόνη. Εμφανίστηκε από το πουθενά και απαίτησε να μπει στο

επόμενο βιβλίο μου.


3) Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ’ αυτό το βιβλίο; Αν ήσασταν ένας

απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του

στοιχεία; 


Θεωρώ ότι το καλύτερο στοιχείο αυτού του βιβλίου είναι ο τρόπος με τον

οποίο θίγει μια σειρά από σοβαρά ζητήματα μέσω μιας φαινομενικά

διασκεδαστικής ιστορίας. Αγγίζει θέματα όπως η διαφορετικότητα, η

αυτογνωσία, η ενδοσκόπηση, οι οικογενειακές σχέσεις αλληλεξάρτησης

ενώ περνάει ήσυχα κι από το πεδίο της ψυχικής ασθένειας.


4) Πώς αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε;


Ήμουν σίγουρη ότι θα υπήρχε κάτι μαύρο είτε στον τίτλο είτε στο

εξώφυλλο καθώς είναι τέτοια η ιδιοσυγκρασία της ηρωίδας μου. Και καθώς

εκείνη ασχολείται με το μακιγιάζ, κάποια στιγμή σκέφτηκα ότι θα ήταν

ωραίο να παντρέψω τα δύο χαρακτηριστικά στοιχεία της. Ευτυχώς ο

εκδοτικός συμφώνησε μαζί μου από την πρώτη στιγμή κι έτσι δεν

χρειάστηκε να σκεφτώ κάτι άλλο.


5) Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΜΙΝΩΑΣ και ποιοι άνθρωποι σας βοήθησαν και σας στήριξαν για αυτό

το όμορφο αποτέλεσμα. 


Το 2020, εν μέσω πανδημίας, είχα μόλις ολοκληρώσει το μυθιστόρημά μου

«Άρωμα Λουίζας» όταν γνωρίστηκα με τον Σπύρο Πετρουλάκη ο οποίος

μου μίλησε με τα πιο όμορφα λόγια για τον εκδοτικό του και μου πρότεινε

να κάνω μια προσπάθεια. Το έστειλα λοιπόν κι εγώ, τους άρεσε και τον

Φεβρουάριο του 2021 κυκλοφόρησε το πρώτο μου μυθιστόρημα από τις

εκδόσεις Μίνωας. Εκτός από τον Σπύρο Πετρουλάκη και τη Μέμη Φασιλή

που με στήριξαν όλο εκείνο το διάστημα της πανδημίας με τις συμβουλές

και τη γνώση τους, έχω πάντα την στήριξη του εκδότη μου Γιάννη

Κωνστανταρόπουλο και της Αθηνάς Λυρώνη, υπεύθυνης του εκδοτικού που

διαβάζει και αξιολογεί όλα όσα γράφω. Είμαι ευγνώμων επίσης στον

Ιάκωβο Ψαρίδη για τα τέλεια εξώφυλλα, στην Μαρία Τσιτωνάκη για την

φοβερή συνεργασία μας στην επιμέλεια, στην Ειρήνη Γαβρέλα για την

προώθηση του βιβλίου αλλά και σε ένα σωρό άλλους ανθρώπους που με

στηρίζουν και με ενθαρρύνουν από την αρχή.


6) Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;


Για μένα τα βιβλία είναι χαρά, είναι ανακούφιση, είναι καταφύγιο. Δεν

υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να μπορείς να δραπετεύεις σε χάρτινους

κόσμους. Κάπου άκουσα πρόσφατα την ακόλουθη φράση και ταυτίστηκα

εντελώς: «Διαβάζω βιβλία πάει να πει ότι έχω ζήσει χίλιες ζωές».


7) Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό και αν υπάρχουν αγαπημένα

βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και

γιατί;


Τώρα τελειώνω την τριλογία της Κοπεγχάγης της Tove Ditlevsen κι

ετοιμάζομαι να διαβάσω τους Μύστες της Έλενας Κορδέλλα.

Δυσκολεύομαι γενικά να δανείσω βιβλία ειδικά αν τα έχω ερωτευτεί. Είτε

τα χαρίζω είτε τα αγοράζω ξανά και τα κάνω δώρο.


8) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα.


Είμαι μια μαμά δύο μικρών, πρώην καθηγήτρια ξένων γλωσσών, που

διαβάζει και γράφει με μανία. Αγαπώ πολύ το θέατρο και το σινεμά αλλά

δυσκολεύομαι να τα εντάξω στο πρόγραμμά μου το οποίο είναι γεμάτο από

παιδικές ταινίες και παραστάσεις καθώς μεγαλώνω δύο σινεφίλ και

θεατρόφιλους. Το μεγαλύτερο όνειρό μου είναι να γράψω μια ιστορία που

θα μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη.


9) Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Προσπαθώ να φύγω λίγο από το Dramedy και να πάω στην πιο καθαρή

κωμωδία γιατί θεωρώ ότι ο κόσμος το χρειάζεται ακόμα κι αν δεν το ξέρει.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε πού και πώς μπορούμε να

βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη! Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις

12 Φεβρουαρίου στα βιβλιοπωλεία όλης της χώρας κι εγώ συχνάζω στη

σελίδα μου στο Facebook Vicky Moragianni και στο IG vicky_moragianni.




Μαύρο γκλίτερ
ΜΩΡΑΓΙΑΝΝΗ ΒΙΚΥ
Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ

Η Σιμόνη, πρώην ραδιοφωνική παραγωγός, νυν μακιγιέζ στο γραφείο τελετών των γονιών της, δεν είναι ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Από μικρή αγαπούσε να μοιράζει χρώμα και ομορφιά στους ανθρώπους γύρω της και να κρατάει το μαύρο για τον εαυτό της. Είναι προικισμένη με ένα ιδιαίτερο χάρισμα: ακούει τους νεκρούς να της μιλάνε και να μοιράζονται μαζί της τις ιστορίες τους.

Έτσι, όταν ο Λεωνίδας, ο οποίος έχει μόλις εγκαταλείψει τα εγκόσμια, ζητάει τη βοήθειά της για να αποδείξει ποιος πραγματικά τον σκότωσε, ένα παράδοξο ταξίδι ξεκινάει για τη Σιμόνη… Καλείται να αναθεωρήσει όλα όσα θεωρούσε δεδομένα, να βγει από τα σκοτάδια όπου κρυβόταν και να κυνηγήσει για πρώτη φορά το φως, χωρίς να τη νοιάζει αν θα καεί.

Ένα μυθιστόρημα με πολύ χιούμορ για τη ζωή, τις οικογενειακές, τις ερωτικές σχέσεις και τον θάνατο, που ακροβατεί ανάμεσα στη μαύρη κωμωδία και στο κοινωνικό δράμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard