ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΖΟΥΜΠΟΥ για το βιβλίο της "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟΔΑΣΟΣ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα
κ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΖΟΥΜΠΟΥ του βιβλίου «ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟΔΑΣΟΣ» από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ




Κα ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΖΟΥΜΠΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για να
γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας, «ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟΔΑΣΟΣ»
1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας. Είχατε σκεφτεί από μικρή ότι θα γίνετε
συγγραφέας? Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το
τελειώσετε?

Κατ’ αρχάς, σας ευχαριστώ για την πρόσκληση!
Όταν ήμουν μικρή ήθελα πολύ να γίνω συγγραφέας. Πάντα έγραφα, σε μικρή
φόρμα, βέβαια. Καθώς μεγάλωνα, εξακολουθούσα να γράφω, αλλά σταδιακά
σταμάτησα να ονειρεύομαι ότι κάποια στιγμή θα εκδοθούν δικά μου βιβλία ή ότι θα
τα δω κάποτε στα ράφια των βιβλιοπωλείων.
Μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισα ότι είναι ώρα να αρχίσω να γράφω πιο
συστηματικά, κάτι εκτενέστερο, σε μεγαλύτερη φόρμα, και να αρχίσω και πάλι να
ονειρεύομαι με την ανοιχτή καρδιά του παιδιού.
Το «Έγκλημα στο Καστανόδασος» ξεκίνησα να το γράφω τον Ιανουάριο του 2023.
Έγραφα μανιωδώς, κάθε μέρα, το σκεφτόμουν συνεχώς και κρατούσα σημειώσεις
παντού. Σε τετράδιο, στο κινητό, σε ημερολόγιο, σε χαρτάκια, σε χαρτοπετσέτες. Το
ολοκλήρωσα μέσα σε λιγότερο από τέσσερις μήνες, μαζί με τις απαραίτητες
διορθώσεις. Το δεύτερο μου πήρε περισσότερο είναι η αλήθεια!


2)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε στο βιβλίο σας? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης
του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Θα διαβάσετε έναν πρωτότυπο συνδυασμό αστυνομικής λογοτεχνίας και new age
πνευματικότητας, με στοιχεία υπερφυσικού που δίνουν μία διαφορετική αίσθηση
σε όλο το βιβλίο, παρότι το έγκλημα έχει μετά βεβαιότητας τελεστεί από ανθρώπινο
χέρι. Αν σας γοητεύει ο κόσμος της ενεργειακής θεραπευτικής, των
μετενσαρκώσεων, των κρυστάλλων, των μέντιουμ, και παράλληλα λατρεύετε το
αστυνομικό μυθιστόρημα, σας υπόσχομαι ότι το «Έγκλημα στο Καστανόδασος» θα
είναι μία ξεχωριστή εμπειρία που θα σας κρατήσει άγρυπνους με ερωτηματικά και
ανατροπές!


3)Πείτε μας πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την ιστορία? Ποιος είναι ο δικός σας
τρόπος να εμπνέεστε;

Η έμπνευσή μου ήταν μία εικόνα που ήρθε στο μυαλό μου ένα απόγευμα καθώς
περπατούσα: Μία νέα γυναίκα πεσμένη μπρούμυτα μπροστά στην καγκελόπορτα
του σπιτιού της, βάναυσα δολοφονημένη. Ήξερα ότι ο δράστης θα είχε αφαιρέσει
το μενταγιόν της, με το δέντρο της ζωής και τη μαύρη τουρμαλίνη, και το ένα της
παπούτσι. Από κει και πέρα, είχα πολλά να σκεφτώ! Η έμπνευση είναι σύντομες
αστραπές, απροσδόκητες στιγμές διαύγειας κατά κάποιο τρόπο. Το βιβλίο γράφεται
με δουλειά, με επιμονή και πειθαρχία. Όπως και σε καθετί άλλο, η ιδέα απέχει
μακράν της υλοποίησης!


4)Γιατί επιλέξατε να μας συστηθείτε με ένα βιβλίο μυστήριου? Ποια πιστεύετε ότι
είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό βιβλίο για να κρατήσει
αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι την τελευταία του σελίδα?

Επειδή αυτό είναι το αγαπημένο μου είδος, αυτό που λατρεύω να διαβάζω. Πάντα
περνάω πρώτα από τα ράφια των αστυνομικών στα βιβλιοπωλεία.
Ένα αστυνομικό βιβλίο πρέπει να έχει, όπως και κάθε βιβλίο, ενδιαφέροντες
χαρακτήρες. Έναν πολύ ελκυστικό και ιδιαίτερο κεντρικό ήρωα. Ανατροπές, στοιχεία
που να σπρώχνουν τον αναγνώστη συνεχώς σε διαφορετικά σενάρια επίλυσης. Και
βέβαια ένα τέλος που να κολλήσει στο μυαλό του αναγνώστη παρότι θα έχει από
ώρα διαβάσει την τελευταία γραμμή και κλείσει το βιβλίο.


5) Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Ίσως ακούγεται κλισέ, όμως νιώθω ευγνωμοσύνη απέναντι στους ανθρώπους των
εκδόσεων Πηγή. Από την πρώτη μας επαφή υπήρξαν συνεννοήσιμοι, ευγενείς,
ευέλικτοι. Επίσης, μου αρέσει πολύ το γεγονός ότι έχουν ξεχωριστή σειρά Crime, με
τη δική της αισθητική, κι έτσι νιώθω ότι το βιβλίο μου εντάσσεται σε μία οικογένεια
βιβλίων ίδιας θεματικής.


6) Σε ποιους θα θέλατε να πείτε ένα ευχαριστώ, επειδή σας βοήθησαν και σας
στήριξαν κατά την διάρκεια της συγγραφής και την έκδοση του βιβλίου σας.

Σίγουρα στην οικογένειά μου, και ιδιαίτερα στον σύζυγό μου, που σεβάστηκε τις
ώρες μοναξιάς στις οποίες μεταφράζεται η συγγραφή ενός βιβλίου. Και φυσικά
στους φίλους μου, που έκαναν τη χαρά μου για τη συνεργασία μου με τις εκδόσεις
ΠΗΓΗ και την έκδοση του βιβλίου μου δική τους χαρά.


7)Πως νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας μυθιστόρημα και τι θα
συμβουλεύατε σ ένα νέο συγγραφέα που θέλει να εκδώσει το πρώτο του βιβλίο
αλλά το ΄΄σκέφτεται&quot΄΄

Νιώθω χαρά, ευγνωμοσύνη, ικανοποίηση. Η συγγραφή ενός βιβλίου είναι μία
εσωτερική διαδικασία. Κάποιες φορές η ιστορία ρέει και νιώθεις τις λέξεις να
τρέχουν σαν να σου τις υπαγορεύει κάποιος. Και κάποιες άλλες γράφεις, σβήνεις,
ξαναγράφεις κ.ο.κ. κι αισθάνεσαι ότι δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ το βιβλίο. Η στιγμή
που άνοιξα το πακέτο κι έπιασα το βιβλίο για πρώτη φορά στα χέρια μου, ήταν
σκέτη μαγεία. Για λίγα δευτερόλεπτα δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ότι αυτή
ήταν η ιστορία που έχτισα λέξη – λέξη.
Αν κάποιος γράφει, το μόνο που έχω να του πω είναι να εξακολουθήσει να το κάνει,
και να μοιραστεί το έργο του, αφού το επιμεληθεί και το διορθώσει, με τους
εκδοτικούς. Δεν έχει τίποτα να χάσει. Αντιθέτως, έχει να κερδίσει μία νέα,
εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και συναρπαστική περιπέτεια!


8)Εσείς διαβάζετε? Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία?

Διαβάζω αρειμανίως. Διαβάζω, ακούω audio books, δεν μπορώ να με φανταστώ
χωρίς βιβλία. Δεν ξέρω γιατί πρέπει να διαβάζουμε βιβλία, πέρα από τα προφανή.
Ξέρω ότι διαβάζω επειδή με ταξιδεύει, με χαλαρώνει, πλουτίζει τις γνώσεις μου για
άγνωστα σε μένα θέματα, αυξάνει την εν συναίσθησή μου, μου προκαλεί
προβληματισμό για θέματα που δεν με έχουν απασχολήσει ποτέ, φωτίζει τα
κίνητρα και τους τρόπους λειτουργίας της ανθρώπινης φύσης. Με κάνει καλύτερο
άνθρωπο η ανάγνωση.

9)Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.

Το δεύτερο βιβλίο μου είναι ήδη έτοιμο. Μία σειρά βίαιων θανάτων ακολουθεί
έναν καθ’ όλα φυσικό θάνατο, και η Ραφαέλα πρέπει να βγάλει άκρη ερμηνεύοντας
γρίφους με αριθμούς με μισόλογα! Αυτόν τον καιρό σχεδιάζω το τρίτο βιβλίο, για το
οποίο, όμως, θα μου επιτρέψετε να μην πω ακόμα τίποτα!


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και
θα ήθελα να μας πείτε πού και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Το «Έγκλημα στο Καστανόδασος» είναι διαθέσιμο στην επίσημη ιστοσελίδα των
εκδόσεων Πηγή, σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες βιβλιοπωλείων, αλλά και στο
αγαπημένο σας βιβλιοπωλείο της γειτονιάς, πιθανώς κατόπιν παραγγελίας.
Θα χαρώ να επικοινωνήσουν οι αναγνώστες και να μοιραστούν μαζί μου τη γνώμη
τους για το βιβλίο! Ο πιο εύκολος τρόπος είναι μέσω facebook, στη σελίδα
«Αγγελική Ζούμπου – Τα βιβλία μου», αλλά και στο προσωπικό μου προφίλ.
Και πάλι σας ευχαριστώ για την κουβέντα μας!






Έγκλημα στο Καστανόδασος
Συγγραφέας: Αγγελική Ζούμπου
ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

Η αστυνομική λογοτεχνία στα καλύτερά της!

«Είµαι πάνω από το πτώµα και το παρατηρώ µε ενδιαφέρον.
Το αίµα κυλάει ακόµη στην άσφαλτο. Έχει µια περίεργη οµορφιά
το θέαµα. Δεν ακούγονται καθόλου ήχοι. Αν συγκεντρώσω
την προσοχή µου απόλυτα και κλείσω τα µάτια, παίρνω όρκο
ότι µπορώ να ακούσω το αίµα να κυλάει».

Μάνη, Αύγουστος 2020

Η Ραφαέλα Πλούµη, νεαρή δικηγόρος, φεύγει µέσα στη νύχτα από το τριήµερο σεµινάριο πνευµατικότητας και αυτογνωσίας που παρακολουθεί, χωρίς ποτέ να συζητήσει µε κανέναν τους λόγους.

Κέρκυρα, Νοέµβριος 2022

Μία νέα γυναίκα βρίσκεται δολοφονηµένη δύο ανάσες από το καστανόδασος. Ο δολοφόνος έχει αφαιρέσει το ένα της παπούτσι και το µενταγιόν που πάντα φορούσε: το δέντρο της ζωής, δεµένο µε µία µαύρη τουρµαλίνη, έναν κρύσταλλο που καθαρίζει τις ενέργειες και διευκολύνει την επικοινωνία µε τις άλλες διαστάσεις.

Κέρκυρα, Ιανουάριος 2023

Η Ραφαέλα, ιδιωτική ερευνήτρια πλέον, αναλαµβάνει να διαλευκάνει τη δολοφονία. Ποια ήταν τελικά η γυναίκα αυτή; Ποιες ήταν οι παράξενες ικανότητές της; Με την εξέλιξη της έρευνας, η Ραφαέλα αρχίζει να καταλαβαίνει πόσα τη συνδέουν µε τη νεκρή γυναίκα. Θα καταφέρει να ξετυλίξει το µπερδεµένο νήµα της υπόθεσης, καθώς η µία ανατροπή ακολουθεί την άλλη;

Ενεργειακοί θεραπευτές. Μέντιουµ. Σύγχρονες «µάγισσες». Ό,τι δεν περίµενες ΠΟΤΕ να δεις
σε πλοκή ενός αστυνοµικού µυθιστορήµατος. Αυτοί είναι µόνο κάποιοι από τους λόγους
που δε θα µπορείς να το αφήσεις από τα χέρια σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard