ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ για το βιβλίο της "Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ, με το

καινούργιο βιβλίο της, ''ΙΧΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ'' που εκδόθηκε

από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ.



1)Κα ΜΕΤΑΞΑ, πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από το τελευταίο σας

βιβλίο και είμαστε πάλι εδώ,  να μιλήσουμε για το νέο  βιβλίο  σας

«ΙΧΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ».  Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και

πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε; 


* Καταρχάς, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη φιλοξενία στο

Beauty days with a book. Χαίρομαι πολύ που μιλάμε και πάλι. Το

βιβλίο «Ίχνος στον καθρέφτη» ξεκίνησα να το γράφω τον Ιούνιο

του 2022 και η συγγραφή του ολοκληρώθηκε μετά από οκτώ

μήνες.


2) Το βιβλίο σας μαγεύει και παρασύρει τον αναγνώστη, θέλει να

φθάσει στο τέλος του, για να μάθει την αλήθεια. Τι ιδιαίτερο θα

διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης

του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία;


* Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Νομίζω ότι το ιδιαίτερο

στοιχείο στο συγκεκριμένο βιβλίο είναι η σύνδεση της υπόθεσης με

το Παρίσι του 19 ου αιώνα και τους καταραμένους ποιητές, καθώς

και το «όπλο» με το οποίο ο δολοφόνος εκτελεί τα θύματά του, που

δεν είναι άλλο από το αγαπημένο ποτό του Ρεμπό, του Βερλαίν και

των άλλων καταραμένων ποιητών, το αψέντι. Εκτός από αυτά,

δυνατά στοιχεία του βιβλίου θεωρώ ότι τη σχέση ενός από τους

βασικούς ήρωες της ιστορίας, του Βοΐωνα Τουρή, με τη μητέρα του

Αμαλία και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει αυτός την

ασθένειά της, η ίδια η προσωπικότητα της Αμαλίας, που ξεφεύγει

εντελώς από το γυναικείο πρότυπο της εποχής της (χωρίς αυτό να

είναι απαραίτητα θετικό) αλλά και το παρωνύμιο «Γύπας» που

επέλεξε ο εγκληματίας για τον εαυτό του, παρωνύμιο που έχει

απόλυτη σχέση με την διάπραξη των εγκλημάτων.


3)Μιλήστε μας για αυτούς που σας παρακίνησαν και σας στήριξαν

για να γράψετε αυτή την ιστορία που κρατάμε σήμερα στα χέρια

μας.


* Πάντα τις ιδέες που έχω για τα βιβλία μου τις συζητάω με την

αδελφή μου, την αγαπημένη μου Υπατία. Όταν της μίλησα για την

καινούργια ιστορία που σκαρφίστηκα, από τη μία μεριά

ενθουσιάστηκε, από την άλλη μού επέστησε την προσοχή για τη

δυσκολία της σύνδεσης του παρόντος με το Παρίσι του 19 ου αιώνα

και τους καταραμένους ποιητές. Η Υπατία πάντα διαβάζει κάθε

κεφάλαιο των βιβλίων μόλις ολοκληρώνεται και κάνει κάθε φορά

πολύ καίριες παρατηρήσεις, με αντικειμενικότητα και

αυστηρότητα. Εκτός, όμως, από την αδελφή μου, από το πρώτο

μου βιβλίο μέχρι και σήμερα στο πλευρό μου έχω τον άντρα μου

τον Τάσο και τον γιο μου τον Γιώργο, που με στηρίζουν σε κάθε

μου προσπάθεια, δείχνουν κατανόηση και κάνουν υπομονή όταν

χρειάζεται να απομονωθώ για να γράψω.


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος

που απορρίφθηκε ;


* Ο τίτλος ήρθε στο μυαλό μου μαζί με την αρχή του βιβλίου, την

πρώτη σκηνή της ιστορίας. Ο τίτλος «Ίχνος στον καθρέφτη» ήταν

ο μοναδικός τίτλος που έδωσα στην καινούργια περιπέτεια του

Μάνου Βαρσάμη και της Έλσας Γληνού και χάρηκα πολύ που

άρεσε και στον εκδοτικό μου οίκο.


5)Πιστεύεται ότι το ελληνικό αναγνωστικό κοινό αυξάνεται χρόνο

με το χρόνο; Ποιο νομίζετε ότι θα είναι το μέλλον του ελληνικού

βιβλίου τα επόμενα χρόνια; 


* Χαίρομαι πολύ που διαπιστώνω ότι το βιβλίο, είτε στην έντυπη

είτε στην ηλεκτρονική του μορφή, κερδίζει καθημερινά νέους

αναγνώστες. Πιστεύω ότι οι Έλληνες συγγραφείς είναι ιδιαίτερα

ικανοί και δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από τους ξένους

ομότεχνούς τους. Γι’ αυτό και είμαι αισιόδοξη για το μέλλον του

ελληνικού βιβλίου και πιστεύω ότι η πορεία του θα είναι ακόμα

καλύτερη και σταθερά ανοδική.


6)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό

βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;


* Προσωπικά προτιμώ το έντυπο βιβλίο. Μου αρέσει ο ήχος που

κάνουν οι σελίδες όταν τις γυρίζω, η μυρωδιά που αναδίδεται μόλις

ανοίγω το βιβλίο. Ωστόσο, δεν απορρίπτω και το ηλεκτρονικό,

αφού είτε μας αρέσει είτε όχι η τεχνολογία γενικά έχει μπει για τα

καλά στη ζωή μας.


7)Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό και αν υπάρχουν

αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε

κανέναν και γιατί;


* Μόλις τελείωσα το εξαιρετικό «Μαύρο γκλίτερ» της Βίκυς

Μωραγιάννη και θα ξεκινήσω το «Μάινε Λίλιε» της Ρούλας

Σαμαϊλίδου. Αγαπημένα βιβλία υπάρχουν πολλά στη βιβλιοθήκη

μου, αυτό όμως που δεν θα δάνειζα είναι η «Ασκητική» του Νίκου

Καζαντζάκη. Είναι αρκετά παλιά έκδοση και ανήκε στον παππού

μου, οπότε υπάρχει και ένα ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο με το

συγκεκριμένο βιβλίο και δεν θέλω για κανέναν λόγο να το

αποχωριστώ.


8)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας

γνωρίσουμε καλύτερα. 


* Σπούδασα στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, στη Δραματική Σχολή

Διομήδη Φωτιάδη και στο Εργαστήρι Δημοσιογραφίας ΑΝΤ1.

Εργάστηκα για αρκετά χρόνια ως ηθοποιός και σήμερα, εκτός από

τη συγγραφή που αποτελεί πλέον την κύρια απασχόλησή μου,

συνεχίζω να δουλεύω ως φιλόλογος σε φροντιστήριο μέσης

εκπαίδευσης, αφού λατρεύω τη διδασκαλία και την επαφή με τα

παιδιά. Παράλληλα, κάνω μεταγλωττίσεις ξένων τηλεοπτικών

σειρών, αφηγούμαι τα βιβλία μου στην πλατφόρμα Jukebooks,

επιμελούμαι και μεταφράζω βιβλία. Αγαπώ πολύ τα ταξίδια και το

διάβασμα, ενώ μου αρέσει ιδιαίτερα να έρχονται οι φίλοι μας στο

σπίτι, να τους μαγειρεύω και να τους φτιάχνω γλυκά. Γενικά, όπως

καταλαβαίνετε, δεν μπορώ καθόλου, μα καθόλου να κάθομαι

(όπως λέει και ο άντρας μου, θέλοντας να με πειράξει, έχω

τσακωθεί με τον καναπέ).


9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο

ετοιμάζετε;


* Αυτήν την περίοδο γράφω τη νέα περιπέτεια του αγαπημένου

μου αστυνομικού διδύμου, του Μάνου Βαρσάμη και της Έλσας

Γληνού, που εκτυλίσσεται με φόντο τη μυστηριακή ατμόσφαιρα

του ποταμού Αχέροντα.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς

και το βιβλίο σας.


 Εγώ σας ευχαριστώ θερμά για την όμορφη συζήτηση και εύχομαι ό,τι καλύτερο.

Εμένα μπορείτε να με βρείτε στο προφίλ μου στο facebook

(www.facebook.com/metaxael) στο Instagram (metaxa.eleftheria.official) και στο

mail μου (metaxael@hotmail.com) . Το «Ίχνος στον καθρέφτη» μπορείτε να το

βρείτε στον εκδοτικό οίκο Μίνωας και σε όλα στα βιβλιοπωλεία, αλλά και ως

audiobook στην πλατφόρμα Jukebooks.



Η κόρη της λήθης
ΜΕΤΑΞΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Ομάδα: Πεζογραφία Ελληνική
Εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ

Με πρόφαση τη συμμετοχή της στη διά νοιξη του Σπηλαίου των Λιμνών, η Αναστασία Στεφάνου επιστρέφει στην Κλειτορία ως Νατάσα Βάλβη. Πραγματικός σκοπός της είναι να ανακαλύψει τον άνθρωπο που δολοφόνησε πριν από χρόνια τη νεαρή Ιωάννα και να αποκαταστήσει το όνομα του πατέρα της, που καταδικάστηκε άδικα για τον φόνο και αυτοκτόνησε στη φυλακή.

Όταν διαπράττεται ένα νέο έγκλημα και στο χέρι του θύματος ο αστυνόμος Ρήγας βρίσκει το τσαλακωμένο σημείωμα «Η κόρη του φονιά είναι εδώ», η Νατάσα αντιλαμβάνεται με τρόμο ότι το παρελθόν εξακολουθεί να την καταδιώκει… Ακολουθεί και δεύτερη δολοφονία και εκείνη, κατηγορούμενη πλέον, προσπαθεί να αποδείξει την αθωότητά της. Όμως, η μυστηριώδης Μόιρα είναι αποφασισμένη να την καταστρέψει, υφαίνοντας γύρω της περίτεχνα έναν θανατηφόρο ιστό…

Θα καταφέρει να φτάσει η Νατάσα στην αλήθεια και να αποδώσει δικαιοσύνη ή το μυστικό θα μείνει για πάντα θαμμένο στο Σπήλαιο των Λιμνών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard