ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ.ΝΙΚΟ ΑΔΑΜ για το βιβλίο του "Ο ΜΑΥΡΟΣ ΛΥΚΟΣ'' από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τo

συγγραφέα κ. ΝΙΚΟ ΑΔΑΜ, του βιβλίου «Ο ΜΑΥΡΟΣ ΛΥΚΟΣ», που

εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.

 



1)Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας, «Ο ΜΑΥΡΟΣ ΛΥΚΟΣ». Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και

πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Η ιδέα στριφογύριζε στο μυαλό για μου για χρόνια, από τότε που ήμουν ακόμα

φοιτητής. Τόσα που πλέον δεν είμαι σίγουρος για το τί μου έδωσε την αρχική

έμπνευση για να γράψω αυτή την ιστορία. Ήταν η αγάπη μου για τους λύκους, που

θεωρώ το αγαπημένο μου ζώο; Ή μήπως εκείνο το παιδικό νανούρισμα που είχα

ακούσει εντελώς τυχαία, στο οποίο μία μάνα παρακαλάει τον πεινασμένο λύκο

απέναντί της να μην πάρει το παιδί της; Το μόνο σίγουρο είναι ότι το βιβλίο

γράφτηκε αρκετά χρόνια αργότερα, το 2021-2022.

Ο «Μαύρος Λύκος» ξεκινά με την εξαφάνιση μίας έφηβης κοπέλας μπροστά στα

μάτια ολόκληρης της πόλης, κατά την διάρκεια μίας ταχυδακτυλουργικής

παράστασης. Είναι μία ιστορία απώλειας και θλίψης. Ταξιδεύει μέσα στα χρόνια,

ανάμεσα σε ξεκληρισμένες οικογένειες και χαμένα παιδιά. Χαμένες ψυχές που

αναζητούν την τιμωρία των ενόχων.


 2)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? Ποιο είναι το μήνυμα που

θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Θεωρώ πως το δυνατό του σημείο είναι η γρήγορη, κινηματογραφική πλοκή.

Είναι ένα στοιχείο που μου αρέσει να έρχομαι σε επαφή όταν διαβάζω

αστυνομικά θρίλερ και σαφώς ήθελα κάτι αντίστοιχο να προσφέρει στον

αναγνώστη και το δικό μου βιβλίο.

O κεντρικός ήρωας δεν είναι ούτε αστυνομικός, ούτε ερευνητής. Καταπιάνεται

με αυτόν τον παλιό άλυτο γρίφο μόνο και μόνο για να κρατήσει το μυαλό του

απασχολημένο, όσο το δυνατόν μακρία από τους εφιάλτες από την πρόσφατα

αδικοχαμένη οικογένειά του. Όμως όταν θα εντοπίσει μία λεπτομέρεια που

είχε ξεφύγει από τις τότε αστυνομικές αρχές, η λύση αυτού του μυστηρίου θα

γίνει αυτοσκοπός. Το μήνυμα που θέλω να περάσω, η αρχή που είχα στο

μυαλό μου καθώς έγραφα τον Μαύρο Λύκο, είναι πως στην ζωή πρέπει να

παλεύουμε άνευ όρων για όσα πιστεύουμε πως είναι σωστά και αξίζουν,

ακόμα και αν κανείς δεν πιστεύει σε εμάς.


 3)Κατά την γνώμη μου σ ένα αστυνομικό μυθιστόρημα ο αναγνώστης δεν

πρέπει να φτάνει εύκολα στην λύση του εγκλήματος, εσείς τι πιστεύεται και

ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό βιβλίο για να

κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι την τελευταία του

σελίδα?


Tα συστατικά ενός αστυνομικού θρίλερ παραμένουν τα ίδια: ένα έγκλημα,

ένας ερευνητής, ένας δράστης, η έρευνα που θα οδηγήσει σε αυτόν και ίσως

και στην λύτρωση. Τώρα το πώς όλα αυτά θα μπουν σε μία σειρά και με

τέτοιον τρόπο ώστε να προσφέρουν μία ενδιαφέρουσα ιστορία στον αναγνώστη

είναι μία πολύ μεγάλη κουβέντα.

Προσωπικά ακολουθώ έναν και μόνο κανόνα, που δεν θα σας παρεξηγούσα αν τον

χαρακτηρίζατε εντελώς εγωιστικό: γράφω για εμένα και μόνο. Η πλοκή αλλά κυρίως

το στυλ γραφής αντιπροσωπεύουν όλα εκείνα τα στοιχεία που μου αρέσει να

ανακαλύπτω εγώ ο ίδιος ως αναγνώστης ενός βιβλίου. Είναι εγωιστικό, όμως

παραδέχομαι ότι γράφω για να περνώ πρώτα εγώ καλά με τις ιστορίες μου.


 4)Ποια συμβουλή θα δίνατε σε έναν νέο συγγραφέα, που σκέπτεται να

εκδώσει το πρώτο του βιβλίο?


Πρώτα η πλοκή, μετά τα πρόσωπα. Και να ευχαριστηθεί το μαγικό ταξίδι της

συγγραφής στο έπακρο. Και να επιμείνει μέχρι να κάνει το όνειρό του

πραγματικότητα. Το βιβλίο μου απορρήφθηκε νομίζω 3 φορές πριν τελικά

εκδοθεί...


 5)Γιατί διαλέξατε να ασχοληθείτε με το αστυνομικό μυθιστόρημα?


Γιατί πολύ απλά με εξιτάρει. Υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα αλλά και

πρόκληση από το να φανταστείς και υστερα να βάλεις με λέξεις στο χαρτί μία

δυνατή σκηνή φόνου ή δράσης;


 6)Τι είναι αυτό που γοητεύει τους αναγνώστες και τα τελευταία χρόνια

αναζητούν όλο και περισσότερο βιβλία αστυνομικής λογοτεχνίας?


Ίσως γιατί είναι το είδος που μπορεί να συνδυάσει μία ευφάνταστη ιστορία, με

ενδιαφέροντες χαρακτήρες και όλα αυτά πάνω στην βάση της αιώνιας πάλης

του καλού εναντίον του κακού, προσδοκώντας στο τέλος την λύτρωση.


 7)Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της

αστυνομικής λογοτεχνίας και πόσο σας επηρέασαν.


Μου αρέσει ο τεράστιος Πέτρος Μάρκαρης, όμως μου είναι δύσκολο να

προσδιορίσω από ποιους συγγραφείς έχω επηρεαστεί. Λατρεύω για

παράδειγμα τον καταιγιστικό ρυθμό στα βιβλία του Νταν Μπράουν και ας μην

είναι αστυνομικά. Μπορώ να πω ότι έχω προσπαθήσει να πάρω κάποια

στοιχεία από εκεί, καθώς μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται η

πλοκή τους.


 8)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα.


Κατάγομαι από την Μαγούλα Αττικής, ένα μικρό χωριό δίπλα στην πόλη της

Ελευσίνας. Εργάζομαι στον τομέα της ναυτιλίας και τα τελευταία 4 χρόνια

κατοικώ μόνιμα στο Αμβούργο της Γερμανίας. Έχω την τύχη να αγαπώ την

ναυτιλία, συνεπώς πηγαίνω στην δουλειά μου με χαμόγελο. Αισθάνομαι

ευλογημένος για αυτό. Αγαπώ τα βιβλία, να διαβάζω και να γράφω, αν και θα

ήθελα να είχα περισσότερο χρόνο για αυτό. Μου αρέσει να τρέχω, με κάνει να

αισθάνομαι όμορφα, ειδικά αν τρέχω δίπλα στον ποταμό Έλβα μία

ηλιόλουστη Κυριακή (πράγμα σπάνιο στον Βορρά). Το μόνο πρόβλημα είναι

πως η μέρα έχει μονάχα 24 ώρες και ακόμα δεν έχω βρει την χρυσή τομή για

να κάνω όλα όσα θέλω κρατώντας μία ισορροπία. Αλλά από την άλλη, αυτό

θα ήταν λιγάκι βαρετό, έτσι;


 9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Ετοιμάζω την δεύτερη περιπέτεια του Μάνου Σαρρή φυσικά. Δεν φημίζομαι

για την ταχύτητα μου στην συγγραφή, οπότε δεν μπορώ να δώσω ακόμα

κάποια ημερομηνία. Θέλω να πιστεύω όμως ότι θα αξίζει την αναμονή.


 10)Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και

το βιβλίο σας.


Το βιβλίο μου «Ο ΜΑΥΡΟΣ ΛΥΚΟΣ» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΗΓΗ.

Μπορείτε να το βρείτε εκεί, αλλά και σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία.





Ο Μαύρος Λύκος
Συγγραφέας: Νίκος Αδάμ
Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή

Ένα καταιγιστικό αστυνομικό θρίλερ που ξεκινά από την υποφωτισμένη Ελευσίνα και αφήνει πίσω του
θύματα, πόνο, αλλά και μια χαραμάδα ελπίδας

EΛΕΥΣΙΝΑ, 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1975

Όλοι οι κάτοικοι της πόλης είναι συγκεντρωµένοι στην κεντρική πλατεία για να παρακολουθήσουν το γεγονός της βραδιάς: την ταχυδακτυλουργική παράσταση του πασίγνωστου µάγου Αβκάρ. ∆ιάσηµος τότε για το κόλπο του να εξαφανίζει τυχαία κάποιον από τους θεατές και ύστερα να τον επαναφέρει επάνω στη σκηνή µέσα από τη µαγική του ντουλάπα, ο µάγος Αβκάρ διαλέγει εκείνο το βράδυ µέσα από το πλήθος την έφηβη Ιωάννα Οικονόµου.

Όταν όµως η ντουλάπα ανοίγει, δεν βρίσκεται κανείς µέσα. Η µικρή Ιωάννα έχει εξαφανιστεί µια για πάντα, µπροστά στα µάτια των γονιών της και ολόκληρης της πόλης.

ΠΑΡΟΝ

Συγκλονισµένος από τον αιφνίδιο θάνατο της οικογένειάς του και θολωµένος από τα βαρβιτουρικά χάπια που του προσφέρουν ελάχιστες ώρες ύπνου γεµάτου εφιάλτες, ο εικοσιεννιάχρονος Μάνος Σαρρής επιστρέφει στην Ελευσίνα για να µείνει µαζί µε τον µοναδικό εν ζωή συγγενή του, τον συνταξιούχο αστυνοµικό Στέφανο Σαρρή. Εκεί ανακαλύπτει τυχαία τον φάκελο της υπόθεσης εξαφάνισης της Ιωάννας Οικονόµου, στην οποία ο θείος του ηγούνταν των τότε ερευνών.

Για τον Μάνο, το διάβασµα των στοιχείων και των µαρτυριών σχετικά µε εκείνον τον άλυτο γρίφο γίνεται ένα µέσο να ξεχαστεί από τον προσωπικό του θρήνο. Όταν όµως εντοπίσει µία λεπτοµέρεια που είχε διαφύγει από τις τότε αρχές, θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου, φέρνοντας στο φως αµέτρητες υποθέσεις εξαφανίσεων παιδιών µέχρι και σήµερα.

Από τους σκοτεινούς δρόµους της βιοµηχανοποιηµένης Ελευσίνας έως τα περίχωρα της Πόλης του Μεξικού, ανάµεσα σε κατάδικους πρώην σατανιστές,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard