ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ RARFIMO.GR


Τα προϊόντα της MAX FACTOR και της DERMACOL σίγουρα τα γνωρίζεται και δεν χρειάζεται να σας τα συστήσω! Είναι τέλεια σε εφαρμογή και οικονομικά. Τα χρησιμοποιώ χρόνια και πάντα φροντίζω να έχω ένα make up και μια πούδρα και έναν καθαρό σπόγγο, στο συρτάρι μου.
Δεν χρησιμοποιώ μια συγκεκριμένη σειρά άλλα αγοράζω πάντα προϊόντα ανάλογα με τις ανάγκες μου και πολλές φορές και με την διάθεση μου. Αυτή τη φορά επέλεξα να αγοράσω την creme puff pressed powder και το face finity -all day flawless 3 σε 1 foundation. Για τα προϊόντα θα σας κάνω άλλη φορά αναλυτικό post.



Σήμερα θέλω να σας πω από που έκανα τις αγορές μου. Έγιναν από το ηλεκτρονικό κατάστημα, e-shop parfimo.gr  ,το οποίο είναι επίσημος εκπρόσωπος για την Ελλάδα μιας μεγάλης Τσέχικης εταιρεία που έχει μέχρι σήμερα, 20 ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ευρώπη. Από το κινητό μου περιηγήθηκα στο site χωρίς καμία δυσκολία, βρήκα και επέλεξα τα προϊόντα που ήθελα και έκανα εύκολα την παραγγελία.

Η αποστολή των προϊόντων έγινε μέσω της κούριερ Speedex  σε περίπου 3-4  ημέρες, με έξοδα αποστολής 3,50 ‎€ και δωρεάν αντικαταβολή. Φυσικά το επέλεξα το  parfimo.gr  γιατί σε έρευνα που έκανα σε ανάλογα site βρήκα τις τιμές του πολύ πιο οικονομικές ενώ η ποικιλία και οι επώνυμες μάρκες του είναι τόσες πολλές που σίγουρα θα βρεις και εσύ αυτό που χρειάζεσαι.

Είναι η δεύτερη φορά που ψωνίζω από το συγκεκριμένο e-shop και σίγουρα θα παραγγείλω ξανά προϊόντα, είμαι ήδη στην αναζήτηση προϊόντων μακιγιάζ για το Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν και ενός αρώματος για δώρο......


Εσείς τι προϊόντα μακιγιάζ θα μου προτείνατε για το ρεβεγιόν ??? περιμένω να δω τις προτάσεις σας και τα σχόλια σας....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard