ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΘΟΔΩΡΗ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ «ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ....ΣΤΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε το συγγραφέα κ. ΘΟΔΩΡΗ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ, του βιβλίου «ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ....ΣΤΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ», από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ.



1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΔΡΟ....ΣΤΟ ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Είναι ένα φρέσκο χριστουγεννιάτικο βιβλίο, για όσους αγαπάνε το μυστήριο και γοητεύονται από την μαγεία των Χριστουγέννων. Στην αρχή έγραφα αυτή την ιστορία για να ψυχαγωγήσω εμένα αλλά και ορισμένα άτομα που ήθελα να έχουν ‘’κάτι’’ να διαβάσουν εκείνα τα Χριστούγεννα. Άρχισα να γράφω στο αεροπλάνο κατά την διάρκεια μιας πτήσης μου, χρησιμοποιώντας το κινητό μου. Επέστρεφα στο Λονδίνο, για την ορκωμοσία μου του master μου. Ήταν μια μεταβατική περίοδος για εμένα αφού ήμουν ήδη 2 χρόνια κάτοικος Λονδίνου και δεν είχα μεγάλο διάστημα στην Αθηνά. Κάποια στιγμή κατάλαβα πως αν δώσω τα περιθώρια θα δημιουργήσω κάτι μεγαλύτερο. Έτσι λοιπόν έμελλε αυτό να είναι το πρώτο μου βήμα στον κόσμο του βιβλίου. Το βιβλίο μου γράφτηκε στο διάστημα των μηνών Δεκέμβρη2019 με Φεβρουάριο του 2020.


2)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


Η ιδιαιτερότητα αυτού του βιβλίου είναι οι εικόνες που δημιουργούνται μέσα από την αφήγηση της ιστορίας. Με αυτή την τεχνική η ιστορία αποτυπώνεται πιο έντονα στον
αναγνώστη δίνοντάς του την ελευθερία να ταξιδέψει σε έναν φανταστικό κόσμο ως
κομμάτι της ιστορίας.


3)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης?

Το μήνυμα είναι ελεύθερο και πιθανότατα διαφορετικό για κάθε αναγνώστη. Αυτό είναι
που δίνει και ομορφιά σε μια δημιουργία. Ένα από τα μηνύματα που θα ήθελα να μεταφέρει η ιστορία, είναι η δύναμη του να πιστεύεις σε κάτι ακόμα και όταν αυτό φαντάζει ανούσιο, τρελό ή ξεπερασμένο. Είναι στο χέρι του καθένα μας να αφήσει την φαντασία να μπει διακριτικά στην ζωή του και να πιστέψει στη μαγεία με τον δικό του τρόπο.


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε;

Το βιβλίο διάλεξε το όνομα του. Εγώ άπλα το βάφτισα! Ήταν ο τίτλος που μου καρφώθηκε
στο μυαλό από την πρώτη στιγμή. Είχα τις αμφιβολίες μου αλλά τελικά τον αγάπησα. Είναι
ένας πρωτότυπος τίτλος που εντυπώνεται. Είναι ικανός να κεντρίσει το ενδιαφέρον γιατί
δημιουργεί ερωτήματα!


5)Το βιβλίο σας έχει ένα υπέροχο εξώφυλλο και αρκετές σελίδες εικονογραφημένες με άρωμα Χριστουγέννων, μιλήστε μας για την εικονογράφο του βιβλίου σας και την συνεργασία σας.

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας σχόλια. Η αρχική μου ιδέα όταν έγραφα αυτή την ιστορία
ήταν η δημιουργία ενός χριστουγεννιάτικου animation film σε μορφή σεναρίου και όχι βιβλίου. Έχοντας επιρροές από το υπόβαθρο μου στην σκηνοθεσία άρχισα να οπτικοποιώ
τους χαρακτήρες, το περιβάλλον και το ύφος της ιστορίας. Έτσι κατέληξα στην καλλιτεχνική
επιμέλεια του βιβλίου. Ο στόχος μου ήταν η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου project με
επικουρική εικονογράφηση που να βάζει τον αναγνώστη στο κλίμα της ιστορίας. Την εκτέλεση της εικονογράφησης ανέλαβε η γραφίστρια Αντωνία Μιχαλακάκου. Η συνεργασία
μας ήταν στενή και αποδοτική. Το εξώφυλλο του βιβλίου είναι ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι από μόνο του!


6)Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις εκδόσεις ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ

Όλο αυτό το αποτελεί ένα υπέροχο ταξίδι για εμένα και δεν θα μπορούσα να έχω καλύτερο
συνταξιδιώτη από τις εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη και την ομάδα των συνεργατών του. Η
συνεργασία μας είναι αρίστη. Όλη η ομάδα τους είναι εκπληκτική και σε γεμίζει με ασφάλεια λόγο της εμπειρίας τους. Είμαι πολύ χαρούμενος που από την πρώτη στιγμή πίστεψαν σε εμένα και την ιστορία μου και τους ευχαριστώ πολύ!


7)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;

Ως αναγνώστης έχω συνδέσει το διάβασα ενός βιβλίου με την χαλάρωση. Η ανάγνωση μιας
ιστορίας σου επιτρέπει να βυθιστείς σε ένα άλλο κόσμο αποτελώντας μια διέξοδο. Νομίζω
πως με ελκύει περισσότερο το έντυπο αν και τα audio books είναι μια εναλλακτική επιλογή
που κουμπώνει στην καθημερινότητα μου.

8)Πείτε μας εσείς διαβάζετε βιβλία και ναι, αυτό τον καιρό τι διαβάζετε και αν
υπάρχουν αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί;

Δεν είμαι ο μεγαλύτερος βιβλιοφάγος που θα συναντήσεις. Είμαι περισσότερο λάτρης των
οπτικοακουστικών τεχνών. Με εξιτάρουν πολύ τα βιβλία που έχουν μεταφερθεί στην
μεγάλη οθόνη. Με ευχαριστεί ακόμα περισσότερο να δω πρώτα την εκδοχή της ταινίας.
Αναζητώ και θαυμάζω τις διαφορές στον αφηγηματικό τους άξονα. Ξεχωρίζω τον
μυθιστοριογράφο Irvine Welsh ( Έρβαϊν Ουέλς) καθώς και τον τρόπο που διηγείται μια
ιστορία. Με χαρά θα δάνειζα οποιοδήποτε βιβλίο από την βιβλιοθήκη μου, ελπίζοντας πως
μια μέρα θα το έχω πάλι πίσω!


9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;

Πιστεύω πως πάντα υπάρχει μια ιστορία εκεί έξω που περιμένει να ειπωθεί με τον τρόπο
που της αξίζει. Προσπαθώ λοιπόν να μένω ενεργός και δημιουργικός σε ότι αφορά το
Filmmaking άλλα και την συγγραφή. Αυτή την περίοδο η τελευταία μου ταινία μικρού
μήκους ‘Are You Chasing A Feeling?’ ταξιδεύει σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού
αποσπώντας ορισμένες διακρίσεις. Σε αυτή την φάση της ζωής μου δεν κυνηγάω ούτε τα
λεφτά, ούτε την φήμη. Αναζητώ εμπειρίες, γνώσεις και σωστές συνεργασίες. Όλα τα άλλα
είναι απλώς καλοδεχούμενα.


10)Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά να ευχηθώ Καλές γιορτές. Αν θέλετε στείλτε μας το δικό σας μήνυμα για φέτος για τις γιορτές!

Εγώ ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι καλές γιορτές σε εσάς και τους αναγνώστες σας. Το βιβλίο
κυκλοφορεί στα μεγάλα βιβλιοπωλεία της Αθήνας, στην Θεσσαλονίκη και σιγά - σιγά σε
κάποιες πόλεις της περιφέρειας. Είναι διαθέσιμο για online αγορά μέσω των βιβλιοπωλείων και άλλων sites. Το δικό μου μήνυμα είναι, να μείνετε αισιόδοξοι και ίσως αυτές τις γιορτές ο Άγιος Βασίλης να σας φέρει αυτό που έχετε ανάγκη, ακόμα και αν δεν του το ζητήσετε.

Υγεία, Αγάπη και Χαρούμενα Χριστούγεννα σε όλους!


Ένα Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στο Πορτμπαγκάζ
Θοδωρής Καπετανάκης
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΧΑΛΗ ΣΙΔΕΡΗ

Τι συμβαίνει άραγε όταν ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι σπάει; Όταν ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο καταστρέφεται… ξεχνιέται; Χάνεται μέσα στο πέρασμα του χρόνου; Τρεις φίλοι αφήνουν την περιέργεια να τους ταξιδέψει στους μεγαλύτερους χριστουγεννιάτικους μπελάδες που θα μπορούσαν να φανταστούν. Ας μην ξεχνάμε πως οι μύθοι δεν απέχουν και πολύ από την πραγματικότητα, απλώς ζωντανεύουν μόνο σε όποιον επιτρέπει στον εαυτό του να τους πιστέψει. Μια φρέσκια χριστουγεννιάτικη ιστορία μυστηρίου για μικρούς και μεγάλους.


Ένα Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στο Πορτμπαγκάζ 
Category: Παιδικό & Νεανικό Βιβλίο
Tags: #ενα Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στο Πορτμπαγκάζ #Θοδωρής Καπετανάκης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard