ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤH ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ «ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τh συγγραφέα κ.ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, του βιβλίου «ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ.




1)Κα  ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. 
Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς.

 Είμαι ένας άνθρωπος αισιόδοξος, χαμογελαστός, έχω πολλές φίλες και φίλους, μου αρέσει να ζωγραφίζω, να βγάζω φωτογραφίες, να πηγαίνω βόλτες με το σκύλο μου αλλά πάνω από όλα μου αρέσει να γράφω ιστορίες  για όλα όσα μας συμβαίνουν καθημερινά. Ιστορίες αστείες, βγαλμένες από τη ζωή μας, αφουγκράζομαι τα όσα γίνονται γύρω μας και καταγράφω εικόνες, λέξεις, σκέψεις, που θα μπορούσαν να είναι δικές μας. Σκοπός μου είναι, οι αναγνώστες που να διαβάζουν τις περιπέτειες των ηρώων μου να σκέφτονται...καλά υπάρχουν και χειρότερα! Πολύ, πολύ χειρότερα! Και να χαμογελούν πλατιά!

 2)Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας? Πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή;

Ποτέ δεν είχε περάσει από το μυαλό μου η σκέψη ότι θα γίνω συγγραφέας. Ήμουν για πολλά χρόνια δημοσιογράφος, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα περιοδικά και οι λέξεις ήταν η δουλειά μου. Μετά χωρίς καλά καλά να το συνειδητοποιήσω, άνοιξα ένα αρχείο στον υπολογιστή μου και άρχισα να γράφω μια ιστορία. Έτσι, το 2001 προέκυψε λίγο σαν παιχνίδι και λίγο σαν αστείο, το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο  “Έχετε Μήνυμα στο κινητό σας”. Ακολούθησαν άλλα δεκαέξι και είμαι χαρούμενη, που τόσοι πολλοί αναγνώστες, επιλέγουν να κάνουμε παρέα μέσα από τις ιστορίες μου και να διασκεδάζουμε με τα ίδια πράγματα.

 

3)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Ξεκίνησα να το γράφω στη διάρκεια της πρώτης καραντίνας και σκεφτόμουν πως θα τελειώσει αυτή η περιπέτεια και θα το διαβάζουμε με τη σκέψη ... πω πω τι περάσαμε! Κι όμως, να που είμαστε τώρα εδώ και ξαναζούμε τα ίδια . Όπως η Λίτσα η ηρωίδα του βιβλίου μου, που περνάει όλη τη μέρα της με τα γάντια, τη μάσκα , τα καθαριστικά , μόνο που εκείνη, έχει...κερασάκι στην τούρτα και την έλευση των πεθερικών της στη ζωή της, που φυσικά την κάνουν άνω κάτω. Γιατί όπως λέει και ο σοφός λαός, “χέρι χέρι, έρχονται πάντα οι καταστροφές”! Ένα χιουμοριστικό βιβλίο, για να ξεφύγουμε έστω και για λίγο, από όλους και όλα!

 

4)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο ?Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Νομίζω πως το δυνατό του σημείο είναι πως καταγράφει σχεδόν μέρα με τη μέρα την καθημερινότητα μας. Τους φόβους, τις αγωνίες, τις ελπίδες αλλά έχει και τόσα πολλά αστεία περιστατικά που σε κάνουν να γελάς, κάποιες φορές και δυνατά και έτσι δεν σταματάς να αισιοδοξείς και να ελπίζεις.

 

5)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.

 Πως δεν πρέπει να χάνουμε ποτέ το πείσμα μας, πρέπει  να συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε και να περπατάμε μπροστά. 

6)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?

 Όχι. Το “Αυτή η Οικογένεια θα με τρελάνει” ήταν ο πρώτος και μοναδικός τίτλος. Αφού το βιβλίο πραγματεύεται ξεκάθαρα τις οικογενειακές σχέσεις που γίνονται εντελώς ...τρέλα μέσα στο πλαίσιο μιας καραντίνας.

7)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς .Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας   συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?

 Δεν νομίζω πως υπάρχει...πακέτο, ούτε οδηγίες χρήσεως και επιτυχίας. Νομίζω πως η αλήθεια που βάζει ο συγγραφέας μέσα σε κάθε βιβλίο , είναι ο μόνος δρόμος που μπορεί να οδηγήσει στην καρδιά των αναγνωστών. Και φυσικά ...μαγεία και χρυσόσκονη για να...ντύσεις κάθε λέξη.

8) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα ?

Αν όλα πάνε καλά και δεν...σταματήσει ο κόσμος να γυρίζει,γιατί με το 2020 ποτέ δεν ξέρεις(!) θα έχω καινούριο βιβλίο το καλοκαίρι. Χιουμοριστικό και επικαιρο, όπως προσπαθώ να είναι όλα τα βιβλία μου. Ανυπομονώ για το επόμενο ραντεβού με τους αναγνώστες !

9)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, «πηγή ιδεών» για έναν συγγραφέα;

 Η ίδια η ζωή. Πολλές φορές γράφω ένα περιστατικό στα βιβλία μου και μετά με ρωτάνε : “Μα καλά βρε Κατερίνα, πως το σκέφτηκες, δεν συμβαίνουν αυτά”. Κι εγώ έχω απλώς καταγράψει κάτι αληθινό! Δεν είναι καθόλου τυχαία η φράση “τις ωραιότερες ιστορίες της γράφει η ζωή”.

10)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης;

 Σίγουρα η ανάγκη να πεις μια ιστορία που τριγυρίζει στο μυαλό σου και δεν σε αφήνει να ησυχάσεις!! Τώρα για τα υπόλοιπα, μακάρι να έχουν όλοι οι συγγραφείς τη δυνατότητα να ζουν από τα έργα τους. Δυστυχώς είναι εξαιρετικά δύσκολο στις εποχές που ζούμε. Κι όσο για τη φήμη; Νομίζω πως σε όλους αρέσει να τον γνωρίζει ο κόσμος για κάτι καλό που έχει δημιουργήσει...

11)Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;

 Γιατί μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους και μας ταξιδεύουν σε κόσμους ονειρικούς, μαθαίνοντας μας κι ένα σωρό χρήσιμα πράγματα. Εύχομαι όλοι να διαβάζουν όσο περισσότερο μπορούν.

Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

 Το βιβλίο μου κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ψυχογιός κι εμένα στο facebook KaterinaMananedaki  , istagram @katerina.Mananedaki.

 Σας ευχαριστώ πολύ για την ωραία κουβέντα.

Καλή δύναμη και υγεία.


ΑΥΤΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ!
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΝΑΝΕΔΑΚΗ

Τρελαθήκατεεε; Τρελαθήκατεεε;
Κοντεύετε; Α, ωραία. Μια στιγμή να απολυμάνω στα γρήγορα έναν ζουρλομανδύα και πάμε παρέα να γελάσουμε, να ξεφύγουμε από τους πάντες και τα πάντα. Είχα, που λέτε, τον άντρα, τα παιδιά, τον σκύλο, μια δουλειά, και μια ωραία πρωία έκαναν την εμφάνισή τους η παγκόσμια πανδημία και τα πεθερικά μου! Γιατί χέρι χέρι έρχονται πάντα οι καταστροφές. «Ο καλός ο πεθερός, γάιδαρος καμαρωτός,
και η κακιά η πεθερά, κολοβή οχιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard