Το Body mist που λατρεύω για το καλοκαίρι !


΄Ηδη διανύουμε τον δεύτερο μήνα της Άνοιξης και οδεύουμε ολοταχώς προς το καλοκαίρι. Είναι η εποχή που αρχίζω να ψάχνω για σπρέι σώματος για να αντικαταστήσω τα χειμωνιάτικα αρώματα μου. 


Θέλω ένα πιο ελαφρού άρωμα, να μυρίζει όμως όμορφα το δέρμα μου όταν το χρησιμοποιώ, είτε μετά το μπάνιο μου πριν πέσω για ύπνο, είτε το χρησιμοποιώ στα καλοκαιρινά μου σπορ ακόμη και στην ηλιοθεραπεία μου, στην παραλία και εννοείται να το έχω πάντα μαζί μου στις διακοπές και τα ταξίδια μου.

Η αίσθηση που δίνει στο σώμα μου αλλά και στους γύρω μου, θέλω να είναι λουλουδένια να
τονίζει τον αισθησιασμό και να μπορώ να το χρησιμοποιήσω κάθε στιγμή της ημέρας.

Ένα τέτοιο σπρέι σώματος, ένα Body mist η body spray όπως συνηθίζουμε να λέμε ανακάλυψα στην συλλογή της Victoria’s Secret .

Σας μιλάω για το 
Victoria's Secret Secret Charm από την συλλογή  Victoria Secret body mist  που λίγο πολύ όλες το γνωρίζουμε αφού χρόνια τώρα βρίσκεται στην κορυφή της επιλογής πολλών γυναικών στο κόσμο. Ένα μπουκάλι με ελαφρύ αλλά ακαταμάχητο άρωμα που θα γοητεύσει τις αισθήσεις σας αλλά και όλων όσων βρίσκονται κοντά μας.

Η τιμή του είναι οικονομική, το βρήκα στην notino.gr στα 10,20 ευρώ τα 250ml ενώ υπάρχει και πιο οικονομικό στα 75ml και η διάρκεια του είναι μεγάλη!

Το λατρεύω από την πρώτη στιγμή που το μύρισα και δεν υπάρχει περίπτωση να λείπει από τις αγορές μου τέτοια εποχή, κάθε χρόνο. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα, πρέπει να  το δοκιμάσετε και εσείς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard