ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ για το βιβλίο της «ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΜΗΛΙΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ, του βιβλίου «ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΜΗΛΙΑ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ.



1)Κα ΤΖΙΡΙΤΑ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας. Δεν είναι η πρώτη φορά που σας φιλοξενούμε αλλά πείτε μας για να σας γνωρίσουν και οι νέοι αναγνώστες μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να γίνεται συγγραφέας? πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή.


Από μικρή μου άρεσε να γράφω και σύντομα από το σχολείο ανακάλυψα πως έχω ταλέντο σε αυτό. Για μένα ήταν ο τρόπος έκφρασης μου ο γραπτός λόγος γιατί ήμουν ένα πολύ κλειστό παιδί που δεν μιλούσε εύκολα. Ότι ήθελα να πω, προτιμούσα να το γράφω. Έγραφα ακόμα κι αν δεν υπήρχε κανείς να διαβάζει γιατί μου έκανε καλό. Έτσι γράφτηκε και η ιστορία του Στέλιου, το πρώτο μου βιβλίο, σαν μια κατάθεση ψυχής, αφιερωμένο στη μνήμη του. Τότε δεν φανταζόμουν καν πως θα γινόταν βιβλίο που θα εκδοθεί και θα διαβαστεί από τόσες χιλιάδες ανθρώπους! 


2)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΚΑΤΩ ΑΠ΄ΤΗ ΜΗΛΙΑ» μια καλογραμμένη και υπέροχη ιστορία τριών γυναικών από τρεις διαφορετικές γενιές. Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος? Πρόκειται για μια αληθινή ιστορία ή είναι μυθοπλασία?


Η πηγή της έμπνευσης μου ήταν η ίδια η ιστορία! Την έχω αποδώσει στο βιβλίο με απόλυτη ακρίβεια. Όταν μου την διηγήθηκαν οι ηρωίδες της ένιωσα ότι είναι τόσο συγκλονιστική που αξίζει να την μοιραστώ με τους αναγνώστες μου. Είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που λέμε ότι η ζωή ξεπερνάει την φαντασία.


3)Ποια θα θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


Είναι πολλά τα μηνύματα που μας περνούν αυτές οι γυναίκες και ιδιαίτερα η Νάγια που θα έπρεπε να αποτελεί πρότυπο και παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας. Θεωρώ πως το συγκεκριμένο βιβλίο, ακριβώς επειδή είναι αληθινή ιστορία, είναι πολύ δυνατό ως προς τα συναισθήματα που γεννά στους αναγνώστες.


4)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Αυτό που συγκλόνισε και μένα την ίδια: πως ο άνθρωπος έχει τη δύναμη να ξεπεράσει ότι τον πλήγωσε κατά την παιδική του ηλικία, να γιατρέψει τα τραύματα του και να ξεφύγει ακόμα και από την κληρονομικότητα, αρκεί να το θέλει πραγματικά!


5)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε?


Όχι δεν υπήρξε κανένας άλλος! Ήταν ο πιο ταιριαστός τίτλος για όλα αυτά που έχει να πει το βιβλίο αυτό. Το μήλο που πέφτει κάτω απ’τη μηλιά, αλλά μπορεί και όχι…


6) Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ


Εντελώς τυχαία! Όταν έγραψα «το παιδί της αγάπης» και το διάβασαν φίλοι και γνωστοί, με πίεζαν να το στείλω σε έναν εκδοτικό οίκο. Ο βιβλιοπώλης της γειτονιάς μου μού πρότεινε τον Ψυχογιό που εκείνα τα χρόνια (2005 – 2006) είχε αρχίσει να δραστηριοποιείται στην ελληνική λογοτεχνία με μεγάλη επιτυχία. Το έστειλα χωρίς να πιστεύω καν πως θα ενδιαφερθούν κι όμως να’μαστε εδώ με δεκατέσσερα βιβλία στο ενεργητικό μου!


7) Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να περιμένουμε από εσάς και πόσο σύντομα ?


Το επόμενο βιβλίο μου έχει ήδη παραδοθεί στον εκδοτικό μου οίκο. Είναι ένα βιβλίο πολύ δυνατό συναισθηματικά που θεωρώ πως θα ταρακουνήσει πολύ κόσμο. Απαιτήθηκε μεγάλη έρευνα από μεριάς μου για να καταφέρω να το ολοκληρώσω κι όπως εγώ η ίδια κέρδισα πολλά πράγματα κατά τη συγγραφή του, έτσι ελπίζω πως θα κερδίσουν κι όσοι το διαβάσουν. Θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2022 – πρώτα ο Θεός!


8)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, «πηγή ιδεών» για έναν συγγραφέα;


Σαφώς την ίδια τη ζωή! Όλα όσα συμβαίνουν γύρω μου, οι άνθρωποι που γνωρίζω, οι καταστάσεις που βιώνουμε όλοι μας, όλα αυτά αποτελούν μια αστείρευτη πηγή έμπνευσης!


9)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης;


Οπωσδήποτε και αποκλειστικά το τρίτο! Η συγγραφή είναι τέχνη και μόνο ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται. Το να γράψεις ένα βιβλίο πρέπει να προκύπτει από εσωτερική ανάγκη, να είναι μια κατάθεση ψυχής. Αν ο στόχος της συγγραφής ενός βιβλίου είναι η φήμη ή το κέρδος θεωρώ ότι ποτέ δεν θα φτάσει ψηλά τον δημιουργό του.


10)Ποια συμβουλή θα δίνατε σε έναν νέο συγγραφέα, που σκέπτεται να εκδώσει το πρώτο του βιβλίο?


Αυτό ακριβώς που λέγαμε παραπάνω: να μην έχει ως στόχο την φήμη και το οικονομικό όφελος! Να γράψει αυτό που έχει στην ψυχή του, να το παραδώσει σε έναν εκδοτικό οίκο και να έχει εμπιστοσύνη πως αν αξίζει το έργο του, θα εκδοθεί.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Σας ευχαριστώ κι εγώ! Το βιβλίο μου κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία και φυσικά μπορεί να το παραγγείλει όποιος θέλει ηλεκτρονικά από το ίντερνετ και βέβαια από τη σελίδα των εκδόσεων Ψυχογιός. Εμένα θα με βρείτε στο facebook στην επίσημη σελίδα μου «Μαρία Τζιρίτα – Συγγραφέας» και στο YouTube στο κανάλι μου «Maria Tzirita Official».





ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΗ ΜΗΛΙΑ
ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

 Το νέο βιβλίο της Maria Tzirita κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο 2021 από τις Εκδόσεις Ψυχογιός. Βασισμένο στην αληθινή ιστορία τριών γυναικών από τρεις διαφορετικές γενιές, έρχεται να μας διδάξει με έναν συγκλονιστικό τρόπο πως πάντα υπάρχει ελπίδα να ξεφύγουμε από το πεπρωμένο μας και να φτιάξουμε τη ζωή μας όπως ακριβώς τη θέλουμε και μας αξίζει. Ένα καλογραμμένο βιβλίο, με γρήγορη και πλούσια πλοκή αλλά και πολλά νοήματα και προβληματισμούς, με μια ιστορία που κρατάει το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι τις τελευταίες σελίδες του, ήρθε να προστεθεί στα αγαπημένα μου βιβλία που διάβασα φέτος.

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

📖. Την ημέρα που η Πάολα καλεί στο σπίτι της την ανιψιά της τη Νάγια και της ανοίγει την καρδιά της, ανοίγει μαζί και το κουτί της Πανδώρας για ολόκληρη την οικογένειά τους. Όσα της αποκάλυψε, ξετυλίγοντας την ιστορία της ζωής της, παρέσυραν σαν άγριο κύμα την ανυποψίαστη κοπέλα κι άλλαξαν τη δική της ζωή για πάντα. Μυστικά καλά κρυμμένα για πολλά χρόνια έρχονται στο φως, φέρνοντας όμως σκοτάδι στην ψυχή της Νάγιας. Πλέον είναι στο χέρι της να αποδείξει ότι το μήλο δεν πέφτει πάντοτε κάτω απ’ τη μηλιά. Πόσο εύκολο είναι όμως κάτι τέτοιο; Πώς μπορείς να γλιτώσεις από το παρελθόν και από την κατάρα που κατατρύχει την οικογένειά της?

Το βιβλίο είναι βασισμένο σε μια αληθινά ιστορία.

Αλήθεια για πείτε μου σας αρέσει στα βιβλία να διαβάζετε αληθινές ιστορίες ή μόνο μυθοπλασίες από τους συγγραφείς μας?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard