LIGHT BLUE is my Floral perfume by Dolce Gabbana

LIGHT BLUE is my Floral perfume by Dolce Gabbana

Σήμερα αποφάσισα ότι θέλω να γράψω για το αγαπημένο μου άρωμα, όμως ότι και να γράψω για το light blue Dolce & Gabbana είναι λίγο.

Το light blue είναι το άρωμα που φοράω χρόνια τώρα και αγοράζω ένα καινούργιο πριν ακόμη τελειώσει το μπουκάλι μου.


Είναι το άρωμα που αν το μυρίσουν οι γνωστοί μου, θα πουν ότι σίγουρα από εδώ πέρασε η Μαίρη.

Είναι το άρωμα που με έχουν σταματήσει αμέτρητες φορές στο δρόμο και στα γκισέ των υπηρεσιών για να με ρωτήσουν τι είναι αυτό που μυρίζει τόσο τέλεια.

Ναι ναι είναι το άρωμα που μου ταιριάζει, το light blue και εγώ έχουμε γίνει ένα.

Είναι το άρωμα που με ταξιδεύει σε ηλιόλουστα καλοκαίρια, σε μοσχομυριστά περιβόλια με τριαντάφυλλα και λεμονιές, δίπλα στη θάλασσα σε ξανθές αμμουδιές, στις όμορφες παραλίες της Μεσογείου, είναι το άρωμα που όταν φυσήξει το αεράκι, μοσχοβολάει ο τόπος.

Είναι ένα ανάλαφρο φρουτώδες και λουλουδένιο άρωμα, μυρίζει τριαντάφυλλο, γιασεμί, μπαμπού, κεχριμπάρι, ξύλο λεμονιάς, μόσχο, πράσινο μήλο, καμπανούλα μπλε, κέδρο, σε κάνει να αισθάνεσαι ακαταμάχητη και γεμάτη ενέργεια ενώ προσφέρει εκτός από το καταπληκτικό του άρωμα, την αίσθηση της φρεσκάδας και της δροσιάς.

Ηδη το τελευταίο μπουκάλι μου τελειώνει και είμαι στην αναζήτηση ενός καινούργιου
Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette για γυναίκες, στην μεγάλη συσκευασία των 100ml. Η τιμή του δεν είναι απαγορευτική, αν το μυρίσεις και εσύ θα καταλάβεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard