PARFIMO.Gr και η ΡΟΖ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Νέα παραλαβή από το αγαπημένο parfimo.gr στα πλαίσια του challenge 20 euro αγορές το μήνα για τα απαραίτητα προϊόντα και όχι μόνο και μάλιστα αυτό τον μήνα είχε χρώμα ροζ.



Έτσι η τελευταία παραγγελία μου περιλάμβανε  τα εξής προϊόντα 


το αγαπημένο μου σαμπουάν L´ORÉAL PROFESSIONNEL SÉRIE EXPERT VITAMINO COLOR RESVERATROL ένα σαμπουάν για την προστασία των χρωματισμένων μαλλιών από το ξεθώριασμα έως και 8 εβδομάδες, αφήνει τα μαλλιά καθαρά από ρύπους και είναι απαλά, θα το βρείτε στα 300 ml 


GABRIELLA SALVETE NAIL POLISH REMOVER FAST & EASY ένα προϊόν αφαίρεσης βερνικιού χωρίς ασετόν για τα νυχάκια μας, αφαιρεί ακαθαρσίες και ίχνη λιπαρότητας ενώ είναι κατάλληλο και δεν καταστρέφει τα ευαίσθητα και αδύναμα νύχια. Θα το βρείτε στα 200 ml


DERMACOL BRUSHES COSMETIC BRUSH CLEANSER ένα καθαριστικό διάλυμα για πινέλα απαραίτητο για την καθαρότητα και την απολύμανση τους στα 100 ml


και τέλος ένα προϊόν που ήθελα από καιρό να έχω, μια βούρτσα καθαρισμού προσώπου διπλής όψης από την GABRIELLA SALVETE TOOLS FACE CLEANSING DUO BRUSH

Πραγματικά χάρηκα πολύ που τα έχω όλα αυτά τα απαραίτητα προϊόντα στα χέρια μου και αν και εσείς δεν τα έχετε σας προτείνω να τα παραγγείλετε τώρα, γρήγορα και εύκολα από το site της parfimo.gr και σε λίγες ημέρες θα είναι στα χέρια σας.

Προσωπικά είμαι ήδη στο site και ετοιμάζομαι να παραγγείλω μάσκες προσώπου και κάποια προϊόντα της estee lauder που θα σας αποκαλύψω στο επόμενο άρθρο μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard