ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΝΝΑ ΨΑΘΑ για το βιβλίο της «ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΟΝΟΥ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέακ. ΑΝΝΑ ΨΑΘΑ και το βιβλίο της «ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΟΝΟΥ»  από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ




1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλία σας. Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


- Είναι το βιβλίο της «καραντίνας»! Μόλις είχα επιστρέψει από τη Γερμανία όπου

εργαζόμουν, για να κάνω ένα σοβαρό χειρουργείο στο γόνατο μου. Όπως

καταλαβαίνετε, αρκετός πόνος και αρκετός χρόνος, για να υλοποιήσω μια ιδέα που

είχα κάποια χρόνια πριν. Να βρω ένα τρόπο δηλαδή, με πολύ απλά λόγια, να δώσω

την ευκαιρία στο κόσμο, να έρθει σε επαφή με έννοιες καθημερινές, όπως σώμα,

πόνος, φόβος κτλ αλλά και να γνωρίσει τι είναι το σώμα μας , πως το φροντίζω.


2)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


- Όπως σας ανέφερα και παραπάνω, θεωρώ ότι έχει απλό τρόπο γραφής και δεν δίνει

συμβουλές. Είναι μια δροσερή βιωματική ιστορία,με χιουμοριστική διάθεση. Δίνει την

ευκαιρία στον αναγνώστη να προβλημαστεί, να δει μια άλλη οπτική και να γίνει αυτός ο

ήρωας της ιστορίας!


3)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Δεν υπάρχει άσπρο ή μαυρό. Υπάρχει και το ένα και το άλλο. Για να υπάρχει

εξέλιξη, ανακούφιση, και φροντίδα, χρειάζεται «σύνθεση» και όχι αποδόμηση ή

μονοδιάστατη οπτική.


4) Τελικά υπάρχει μυστική συνταγή για τον πόνο? 


- Υπάρχει μυστική συνταγή γενικά θα σας έλεγα. Αν μπορείς να τα καταφέρεις με

τον πόνο, γιατί όχι και με άλλα;


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου σας, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?


Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη απάντηση να σας δώσω. Όταν ολοκλήρωσα το

γράψιμο, είχα αποφασίσει τον τίτλο. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου άρεσε. Ήθελα κάτι

πιο χιουμοριστικό. Έκανα μια μικρή έρευνα ρωτώντας δικούς μου ανθρώπους. Δεν

μου άρεσε τίποτα και αποφάσισα ότι θα κρατήσω αυτόν. «Για να τον σκεφτώ θα έχει

τον λόγο του» σκέφτηκα.


5)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας πρωτοεμφανιζόμενος συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?


Με αυτή την ερώτηση μου δίνετε την ευκαιρία να τοποθετηθώ συνδυαστικά. Και σε

σχέση με εμένα αλλά και σε σχέση με τους καινούργιους συγγραφείς.

Το να είσαι συνγγραφέας με την κυριολεκτική και βαθύτερη έννοια της λέξης , είναι

μια πνευματική συνθήκη. Πρέπει να είσαι επαγγελματίας της γραφής. Η συγγραφή

είναι επάγγελμα. Οπότε ένας πρωτοεμφανιζόμενος πέρα από την πρωτοτυπία, τον

τρόπο που θα διαχειριστεί τις έννοιες και τους χαρακτήρες του, χρειάζεται να

αποφασίσει και σε προσωπικό επίπεδο.


6)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;


Είμαι ρομαντική και φανατική του έντυπου βιβλίου. Μου αρέσει πολύ να σημειώνω

με το μολύβι μου τις προτάσεις που μου αρέσουν στις σελίδες του βιβλίου!


7)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.


Και δεν μου αρέσει να μιλάω καθόλου για εμένα!!!!!!!χαχαχα

Τι να σας πω τα τυπικά; Όχι. Θα κάνω μια προσπάθεια άλλης προσέγγισης.

Λοιπόν:Μου αρέσουν οι αλλαγές. Τις θεωρώ εξέλιξη. Θέλω πάρα πολύ να πάω στη

Παταγονία και στη γη του πυρός, έχω ένα δίδυμο αδελφό που τον λατρεύω και ένα

βαφτηστήρι που κάθε φορά που τον βλέπω, μου υπενθυμίζει πόσο χαρούμενος

μπορεί να είναι κανείς με απλά πράγματα!


8)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Αυτό το βιβλίο είναι μια προσπάθεια να συστηθώ. Στόχος είναι να γνωρίσει ο κόσμος

το αντικείμενο της δουλειάς μου. Οπότε τα μελλοντικά σχέδια είναι, ηρωίδα του

βιβλίου, να συνεχίσει το ταξίδι της στον κόσμο. Εκεί θα συναντήσει διάφορους

δασκάλους και θα έρθει σ΄επαφή με τεχνικές και μεθόδους φροντίδας του σώματος.

Με αυτό τον τρόπο προσδοκώ ο κόσμος να αρχίσει να έρχεται σε επαφή με το σώμα

του. Να σκεφτεί ότι μπορεί να βρει τη κατάλληλη μέθοδο για αυτόν, για να τον

«φροντίσει» .


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


-Θέλω και εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε.

Το βιβλίο μπορείτε να το βρείτε στο site του ΚΕΔΡΟΥ και στα βιβλιοπωλεία.


Όσο για μένα μπορείτε να με βρείτε:

FB : Anna Psatha

Instagram: @annapsatha

e mail: a.psatha@yahoo.gr



ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΟΝΟΥ Συγγραφέας: ΨΑΘΑ, ΑΝΝΑ Έτος έκδοσης: 2021 Εκδόσεις Κέδρος - Kedros Publishers Μπορεί, αλήθεια, ο πόνος να είναι και καλός; Έχει, άραγε, την ικανότητα μια χιουμοριστική ιστορία να ξεκλειδώσει τη θετική του πλευρά στην καθημερινότητά μας; Το εγχειρίδιο του καλού πόνου είναι ένα παραμύθι για «μεγάλους». Στοχεύει με τρόπο απλό να φωτίσει εκείνες τις πτυχές του πόνου που έχουν την ικανότητα να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής μας, αρκεί να είμαστε πρόθυμοι να τις ανακαλύψουμε και να τις αποδεχτούμε. Ευελπιστώ η περιπλάνηση σε αυτή τη συλλογή παρατηρήσεων, σκέψεων και προσωπικών βιωμάτων να γίνει η αφορμή για να αναζητήσετε τη δική σας οπτική και να συμφιλιωθείτε με έννοιες όπως παρόν, παρελθόν, μέλλον, αιτία, πόνος, συναίσθημα, αλλαγή, ποιότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard