ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΑΠΟ PARFIMO.GR

 Όταν θέλω να αγοράσω προϊόντα περιποίησης προσώπου πάντα επιλέγω το parfimo.gr.

Έτσι σήμερα είμαι στην θέση να μοιραστώ μαζί σας δυο σούπερ αγορές που έκανα τον προηγούμενο μήνα. Μια κρέμα και ένα καθαριστικό προσώπου από την Lancaster



  • Lancaster Skin Therapy Anti-Ageing Oxygen Moisturizer Gel-Cream 
    μια κρέμα προσώπου σε μορφή τζελ  με αντιγηραντική και αντιρυτιδική δράση για γυναίκες, είναι 24η κρέμα και απευθύνεται σε γυναίκες ηλικία 40+, χωρίς χρώμα, με αντιγηραντική και ενυδατική δράση και πολύ καλά αποτελέσματα. Είναι ανάλαφρη χάρη στην κρεμοgel υφή της, απορροφάται εύκολα και δεν γυαλίζει. Μπορείτε να την χρησιμοποιήστε στο πρόσωπο αποφυγόντας την περιοχή των ματιών. Χαρίζει στην επιδερμίδα υγιή όψη καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας. θα την βρείτε σε βαζάκι των 50ml στην εκπληκτική τιμή των 15,35 ευρώ στο parfimo.gr


    Από την ίδια σειρά αγόρασα το προϊόν LANCASTER SKIN THERAPY DETOXIFYING ένας αποτοξινωτικός καθαριστικός αφρός προσώπου για γυναίκες, σε σωληνάριο των 150 ml, καθαρίζει την επιδερμίδα σε βάθος, δεν την ξηραίνει, είναι φιλικός με την περιοχή των ματιών αφού δεν τσούζουν με την χρήση του. Μου άρεσε αρκετά και τον χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με την κρέμα. 


    Ικανοποιημένη από τις αγορές μου μπορώ να σας μεταφέρω με σιγουριά ότι κατάφερα και αυτό τον μήνα να έχω στα χέρια μου 2 καλά προϊόντα και να μην υπερβώ τον προϋπολογισμό μου (μηναίο στοίχημα 20 ευρώ) για προϊόντα περιποίησης . Επιπλέον το πακέτο έφτασε στα χέρια μου γρήγορα και ασφαλέστατο, αφού η συσκευασία του είναι σούπερ!

    Ηδη είμαι στο site που είναι εύκολο και απλό στην χρήση και στις παραγγελίες για να παραγγείλω αντηλιακά καλλυντικά της Lancaster που έχουν προσφορές και σκέφτομαι να αγοράσω κάποια επειδή τα χρησιμοποιώ και των χειμώνα αλλά θα τα έχω έτοιμα για το επόμενο καλοκαίρι!


    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

    Adbox

    @templatesyard