ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΜΑΡΙΑ ΦΩΣΚΟΛΟΥ για το βιβλίο της «ΑΓΝΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε

τη συγγραφέα κ. MAΡΙΑ ΦΩΣΚΟΛΟΥ, του βιβλίου «ΑΓΝΗ

ΕΚΔΙΚΗΣΗ», που εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.




1)Κα ΦΩΣΚΟΛΟΥ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να

γνωρίσουμε εσάς και το  βιβλίο σας. Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή

να γίνεται συγγραφέας; Πότε και πώς ξεκινήσατε την συγγραφή.


Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Είναι χαρά μου να μιλήσουμε για την Αγνή

Εκδίκηση.

Η αλήθεια είναι ότι ποτέ μου δεν σκέφτηκα κάτι τέτοιο. Απλά προέκυψε.

Εγώ μονάχα έγραφα και η έκδοση ήρθε στην πορεία. Κατά τη γνώμη μου

όποιος γράφει είναι εν δυνάμει συγγραφέας. Το κομμάτι της έκδοσης είναι

ένα άλλο κεφάλαιο εντελώς ξεχωριστό. Συγγραφέα δεν σε κάνει η έκδοση

του βιβλίου σου, αλλά η δουλειά σου επάνω στο χαρτί. Ίσως γι’ αυτό και

μετά από την έκδοση τριών βιβλίων ακόμη δεν μπορώ να αποκαλέσω τον

εαυτό μου συγγραφέα.

Ξεκίνησα να γράφω από την εφηβεία μου. Στην αρχή κάποιους στίχους και

μικρές ιστορίες. Περνώντας τα χρόνια, ως ενήλικη πλέον, αποφάσισα πως

είχε έρθει η ώρα να δοκιμάσω τον εαυτό μου στο μυθιστόρημα. Ουσιαστικά

από τότε ξεκίνησε να πραγματοποιείται αυτό το μεγάλο και ιδιαίτερο ταξίδι.


2) Συστήστε μας με λίγα λόγια το καινούργιο βιβλίο σας «ΑΓΝΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ»,

μιλήστε μας για τους ήρωες του τον Χάρη, την Αριάννα, την Αγνή.


Είναι τρεις ήρωες πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους με έναν μονάχα κοινό

παράγοντα. Τον έρωτα. Το θέμα είναι πως ο καθένας τους τον βλέπει από

άλλη οπτική γωνία, αντιδρά και υποτάσσεται διαφορετικά στα δρώμενα της

ζωής του με αποτέλεσμα η συμπεριφορά του να έχει αντίκτυπου στους

άλλους.

Μέσα από αυτό το βιβλίο ο αναγνώστης θα πορευτεί πλάι σε πολλά

ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία μας. Θα γνωρίσει έναν

εναλλακτικό τρόπο ζωής όπως είναι ο βιγκανισμός, αλλά το πιο σημαντικό

για μένα είναι πως θα εμβαθύνει μέσα στην ψυχή ενός ανθρώπου καθώς θα

έρθει αντιμέτωπος με την ψυχοπάθεια, τη σχιζοφρένεια και την εμμονή.


3)Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος;


Ξεκινώντας αυτή την ιστορία είχα αποφασίσει να γράψω για έναν μεγάλο

έρωτα. Βέβαια όπως αποδείχτηκε στη συνέχεια δεν είμαι αμιγώς

αισθηματικώς τύπος… Έτσι βγήκε η Αγνή Εκδίκηση όπου είναι ένα βιβλίο

με κοινωνικά ζητήματα και μια δόση ψυχολογικού θρίλερ.


4)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία. 


Οι προβληματισμοί που θέτει στον αναγνώστη, όπου δεν είναι λίγοι. Γιατί

όλοι γνωρίζουμε πως τα βιβλία που μας κάνουν να τα σκεφτόμαστε για

καιρό, εκείνα είναι που μας έχουν κερδίσει περισσότερο. Αυτό

καταλαβαίνω από τα μηνύματα που λαμβάνω από τους αναγνώστες.


5)Πείτε μας, πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


Όταν ήθελα να στείλω προς αξιολόγηση το δεύτερο μου βιβλίο, το Δύο

ζωές ένα παζλ, δεν ήξερα πού να το στείλω. Τότε μια φίλη μού μίλησε για

το Υδροπλάνο. Επικοινώνησα με την Αναστασία Κορινθίου, της έστειλα το

βιβλίο, το ενέκρινε και έτσι απλά ξεκίνησε αυτή η όμορφη συνεργασία.


6)Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;

Εσείς διαβάζετε; Πείτε μας συγγραφείς και βιβλία που ίσως σας έχουν

επηρεάσει.


Εννοείται πως διαβάζω και μάλιστα αρκετά για τον χρόνο που διαθέτω. Δεν

υπάρχει γιατί σε αυτό το ερώτημα. Το βιβλίο εκτός από ταξίδι μέσα στον

κόσμο που πλάθει ο συγγραφέας προσφέρει κι άλλα πράγματα. Είναι πολύ

σημαντικό να δουλεύει το μυαλό ενός ανθρώπου. Το βιβλίο προσφέρει

γνώση, εμπειρίες, εξάπτει τη φαντασία. Υπάρχουν εκατομμύρια βιβλία εκεί

έξω και αυτή ακριβώς είναι η μαγεία. Υπάρχουν βιβλία για όλα τα γούστα!

Όσο για το ποιοι συγγραφείς και ποια έργα τους με έχουν επηρεάσει, θα σας

πω ότι όταν διαβάζω αφήνομαι να με παρασύρει η ιστορία. Δεν κάθομαι να

αναλύσω από τη σκοπιά του συγγραφέα το κάθε βιβλίο, ίσως και γι’ αυτό

δεν επηρεάζομαι εύκολα, τουλάχιστον συνειδητά.


7)Υπάρχουν βιβλία αγαπημένα στη βιβλιοθήκη σας που δε θα τα δανείζατε

σε κανέναν και γιατί;


Όχι δεν υπάρχουν. Αλλά δεν δανείζω τα βιβλία μου σε ανθρώπους που ξέρω

ότι δεν θα τα σεβαστούν όπως κι θα ήθελα. Είμαι κι εγώ από εκείνους τους

αναγνώστες που δεν γράφουν επάνω στα βιβλία τους, δεν τσαλακώνω τις

σελίδες και γενικά όλα μου τα βιβλία είναι σαν καινούργια. Σαν

αμεταχείριστα.


8)Μιλήστε μας για τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια. Τι να περιμένουμε

από εσάς και πόσο σύντομα;


Τώρα δουλεύω ένα βιβλίο εποχής που βασίζεται σε αληθινή ιστορία. Η

μεγάλη δυσκολία σε αυτό το εγχείρημα είναι πως πρόκειται για μια ιστορία

του περασμένου αιώνα με αποτέλεσμα η συλλογή των πληροφοριών να

είναι λίγο δύσκολη. Ακόμη όμως έχουμε καιρό γι’ αυτό. Δεν είναι κάτι

ολοκληρωμένο συνεπώς δεν μπορώ να σας πω πότε θα είναι έτοιμο.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια

φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και

το βιβλίο σας.


Η χαρά είναι δική μου που θελήσατε να μιλήσουμε για το νέο μου βιβλίο. Η

Αγνή Εκδίκηση όπως είπαμε κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Υδροπλάνο.

Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το προμηθευτεί είτε από τον εκδοτικό οίκο

είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο. Ακόμη κι αν δεν υπάρχει διαθέσιμο μπορεί

πάντοτε να το παραγγείλει.

Μαζί μου μπορεί να επικοινωνήσει μέσω social media, τόσο στο facebook

όσο και στο instagram όπου είναι πλέον οι πιο άμεσοι τρόποι. Μπορούν να

με βρούνε στο facebook ως Φώσκολου Μαρία με ελληνικούς χαρακτήρες

και στο instagram ως foskolou.maria.author



Αγνή εκδίκηση
ΜΑΡΙΑ ΦΩΣΚΟΛΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ


«Είμαι η Αγνή και μου ανήκουν όσα εγώ θέλω να μου ανήκουν. Όσα και όσοι αποφασίσω εγώ. Όλοι οι υπόλοιποι είναι απλώς παράπλευρες απώλειες σε έναν πόλεμο για την κατάκτηση της δικής μου κορυφής. Δεν θα διστάσω να βγάλω από τη μέση όποιον τολμήσει να σταθεί εμπόδιο στα σχέδιά μου. Είμαι η Αγνή και η Εκδίκηση είναι όλη ΔΙΚΗ ΜΟΥ!» Χάρης, Αριάννα, Αγνή. Τρεις τελείως διαφορετικοί άνθρωποι, ένας δυνατός δεσμός κι ένα αρρωστημένο πάθος. Πώς αλλάζει η ζωή σου όταν γνωρίζεις τον αληθινό έρωτα; Πόσο εύκολα απαγκιστρώνεσαι από το παρελθόν και τι γίνεται αν αυτό δε θέλει να σε αφήσει; Ο Χάρης έχει μια ελεύθερη σχέση με την Αγνή. Δεν τον ενδιαφέρει η δέσμευση μέχρι που γνωρίζει την Αριάννα. Χωρίς δεύτερη σκέψη ακολουθεί την καρδιά του. Η Αγνή όμως έχει άλλη γνώμη. Το κενό της απουσίας του οδηγεί το μυαλό της σε αχαρτογράφητες περιοχές. Τίποτα δεν έχει τελειώσει μεταξύ τους, αντίθετα όλα τώρα ξεκινούν. Στα παιχνίδια του μυαλού τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard