ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΓΓΕΛIΚΗ ΛΥΡΙΑΝΝΑ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ για το βιβλίο της «ΑΕΝΑΗ ΠΤΩΣΗ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

 Οι Εκδόσεις ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ παρουσίασαν την ποιητική συλλογή «ΑΕΝΑΗ

ΠΤΩΣΗ» και εμείς κάναμε μια μίνι συνέντευξη με τη συγγραφέα κ.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΥΡΙΑΝΝΑ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ, την οποία σας παρουσιάζουμε.



1) Σύστησέ μας με λίγα λόγια την ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΛΥΡΙΑΝΝΑ

ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ

Η Αγγελική είναι πολυπρόσωπη, ρομαντική και πεισματάρα.

Η Λυριάννα είναι διεκδικητική, περιπετειώδης και αισιόδοξη.


2)Το καινούργιο βιβλίο σας «ΑΕΝΑΗ ΠΤΩΣΗ» είναι μια νέα ποιητική

συλλογή. Μιλήστε μας για το βιβλίο σας και πείτε μας πως προέκυψε ο

τίτλος του;

Ήθελα πολλά χρόνια να επιχειρήσω την έκδοση ποιητικής συλλογής.

Σίγουρα δεν ήταν εύκολη διαδικασία. Το βιβλίο μιλάει για τις πτώσεις που

γνωρίζουμε αναπόφευκτα όλοι στη ζωή μας, μικρές ή μεγάλες και πως μέσα

από αυτές τελικά δικαιωνόμαστε και οδηγούμαστε στο φως. Όσο για την

επιλογή του τίτλου... όταν βάζω τελεία σε ένα έργο ξέρω πάντα ποιος θα

είναι και ο τίτλος του. «Αέναη» σημαίνει διαρκής και παντοτινή,

προσωπικά έχω οδηγηθεί σε πολλές διαφορετικές πτώσεις στη ζωή μου.

Κάθε φορά έβγαινα όλο και πιο δυνατή.


3) Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους αναγνώστες που

θα το διαβάσουν;

Να βρουν τη δύναμη να πετούν ακόμη και με σπασμένα φτερά.


4) Η ΑΕΝΑΗ ΠΤΩΣΗ είναι η πρώτη σας ποιητική απόπειρα. Τι

σημαίνει για σας ποίηση;

Ποίηση για εμένα σημαίνει έρωτας, πόλεμος, σκοτάδι, φως.


5)Η ποίηση στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που κατείχε παλαιότερα.

Για ποιο λόγο πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό και πως θεωρείτε ότι θα

είναι το μέλλον της;


Δε νομίζω πως διαφέρουν πολύ το χθες με το σήμερα. Αν ανατρέξει κανείς

πίσω στον χρόνο οι περισσότεροι από τους ποιητές μας αναγνωρίστηκαν

μετά θάνατον... δυστυχώς. Ήταν άνθρωποι απλοί και καταπονεμένοι.

Αγαπούσαν και «υπηρετούσαν» επάξια την τέχνη. Το ίδιο ισχύει και

σήμερα, δεν γράφεις ποίηση για την αναγνώριση, ούτε για κάποιο αντίτιμο.

Γράφεις ποίηση γιατί φλέγονται όλα μέσα σου.


6)Μιλήστε μας για το λογοτεχνικό σας έργο μέχρι τώρα και για τα

μελλοντικά σας σχέδια.

Έχω συμμετάσχει σε δύο συλλογικά μυθιστορήματα, έχει κυκλοφορήσει

από τις εκδόσεις Υδροπλάνο το πρώτο μου μυθιστόρημα «Το γράμμα που

δεν έλαβες ποτέ». Το οποίο έχει αγαπηθεί πάρα πολύ και είμαι ευγνώμων

γι’αυτό. Η «Αέναη πτώση» ήταν η συνέχεια μου... Όσο για το άμεσο

μέλλον δεν κάνω σχέδια. Αφήνω τη ζωή και στη συγκεκριμένη περίπτωση

την πένα μου να με οδηγήσουν όπου εκείνες επιθυμούν.


7) Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας ποιητές, πείτε μας δύο Έλληνες και

δύο ξένους και αν σας επηρέασαν να γράψετε την δικιά σας ποιητική

συλλογή.

Απο Έλληνες η Κική Δημουλά που σίγουρα με έχει επηρεάσει πολύ στον

τρόπο που γράφω και σκέφτομαι και ο Σεφέρης. Από ξένους η Caitlyn Siehl

και ο Atticus.


8)Εκτός από ποίηση τι άλλα είδη λογοτεχνίας διαβάζετε?

Διαβάζω πολλά βιβλία αυτοβελτίωσης και έχω αδυναμία στα αστυνομικά

μυθιστορήματα.


9) Αφιερώστε στους αναγνώστες μας, τους αγαπημένους σας στίχους

από το βιβλίο σας .

Μόνο εσύ μη φύγεις, μ’ακούς; Είναι πολλά αυτά που κατά καιρούς η

καρδιά μπορεί να υπομείνει. Μόνο εσύ, μόνο εσύ μου απέμεινες στον

κόσμο όλο. Σκέψου έναν άνθρωπο και έναν ναυαγό. Μικρή απόκλιση στο

μεταξύ μας. Αν φύγεις και εσύ, οι μουσικές θα πάψουν να υπάρχουν... Εσύ

στο σήμερα να με κρατάς σφιχτά. Τα ενθύμια σε άλλους δώρισε τα. Στο

«τώρα» μου, στο «αύριο», στο «πάντα». Εσύ, αγάπη μου, απ’όλους τους να

με απαλλάξεις.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη

μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε

εσάς και το βιβλίο σας.

Εγω σας ευχαριστώ πολύ!

Μπορείτε να με βρείτε στο facebook: https://www.facebook.com/aggeliki.xatziriga/

Αλλά και στο Instagram: https://www.instagram.com/__lirianna__/

Ενώ το βιβλίο κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία Ελλάδας και Κύπρου.

Στα βιβλιοπωλεία Public και διαδικτυακά στην επίσημα ιστοσελίδα του εκδοτικού:

https://ydroplanobooks.gr/product/aenai-ptosi/



Αέναη Πτώση

ΑΓΓΕΛΚΗ ΛΥΡΙΑΝΝΑ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ



Αν δεν γνωρίζαμε την πτώση, δεν θα ανοίγαμε ποτέ φτερά. Κάποιοι θα το χαρακτήριζαν ποιητική συλλογή. Εγώ το χαρακτηρίζω «γαλάζια παραζάλη». Να φυλάς πάντα για εσένα ένα κομμάτι ουρανού κι ένα κομμάτι θάλασσας… Διαφορετικά, πώς η ποίηση θα συνεχίσει να υπάρχει;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard