ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤO PARGIMO.GR


Τον μήνα που μας πέρασε, το στοίχημα που έχω βάλει με τον εαυτό μου να ψωνίζω προϊόντα που χρειάζομαι χρησιμοποιώντας μόνο 20 ευρώ, μπορώ να πω ότι έγινε πάλι πραγματικότητα χάρη στις εκπτώσεις και της προσφορές του αγαπημένου μου e-shop parfimo.gr 



Εκτός από τα δύο after sun "Αντηλιακά καλλυντικά Piz Buin" που σας παρουσίασα σε προηγούμενο post, αγόρασα ακόμη δύο προϊόντα, το Batiste Dry Shampoo Fresh που χρησιμοποιώ χρόνια και το Batiste Dry Shampoo Plus Brilliant Blonde που χρησιμοποίησα για πρώτη φορά.

Η Batiste είναι η μάρκα που προσφέρει μεγάλη ποικιλία από ξηρά σαμπουάν. Το ξηρό σαμπουάν το κουβαλάω πάντα μαζί μου στις διακοπές και στα ταξίδια, μου λύνει το πρόβλημα του άλουστου μαλλιού όταν ο χρόνος με πιέζει και δεν προλαβαίνω να τα λούσω και να τα στεγνώσω.
Εφαρμόζεται στις ρίζες των μαλλιών από απόσταση 30 εκατοστών. Στην συνέχεια κάνεις ένα ελαφρύ μασάζ και χτενίζεις. Το προϊόν απορροφά το πλεονάζον σμήγμα έτσι τα μαλλιά φαίνονται καθαρά, χωρίς τη χρήση νερού και ανάλαφρα, ενώ τα αρωματίζει ευχάριστα.



Χρησιμοποιώ το ξηρό σαμπουάν Batiste Dry Shampoo Fresh και σε ένα λεπτό μου δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αφαιρώντας την υπερβολική λιπαρότητα και δίνοντας στα μαλλιά μου ένα φρέσκο άρωμα. Αφήνει τα μαλλιά λαμπερά και αρωματισμένα και είμαι έτοιμη να βγω έξω, ξέροντας ότι τα μαλλιά μου είναι τέλεια. Θα το βρείτε σε μπουκάλι των 200 ml στα 3,40 ευρώ.


To ξηρό σαμπουάν Batiste Dry Shampoo Plus Brilliant Blonde το χρησιμοποίησα πρώτη φορά στα μαλλιά μου, είναι σχεδιασμένο για ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις μαλλιών. Καθαρίζει απαλά τα μαλλιά και αφαιρεί την υπερβολική λιπαρότητα. Αφήνει τα μαλλιά φρέσκα, τονίζει τις ξανθές αποχρώσεις, τα μαλλιά είναι λαμπερά και αρωματισμένα. Θα το βρείτε σε μπουκάλι των 200 ml στα 3,90 ευρώ.

Και τα 2 προϊόντα έχουν τα ίδια ικανοποιητικά αποτελέσματα. Μην ξεχνάτε όμως ότι τα μαλλιά πρέπει να λουστούν  με την πρώτη ευκαιρία, γιατί μπορεί τα ξηρά σαμπουάν να υποκαθιστούν το λούσιμο για τις έκτακτες περιπτώσεις όμως το καθαρό νερό είναι απαραίτητο για το τριχωτό της κεφαλής μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard