ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΔΩΡΑ ΤΖΕΜΑ για το βιβλίο της «ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A

BOOK  φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΔΩΡΑ ΤΖΕΜΑ, του βιβλίου «ΤΑ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ

ΠΗΓΗ



1) Κα ΤΖΕΜΑ ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε, για το

βιβλίο σας  «ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ

ΑΛΗΘΕΙΑ». Συστήστε μας με  λίγα λόγια το νέο βιβλίο σας. Τι

ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό?


Ως αναγνώστρια, γνωρίζω ότι υπάρχουν εξαιρετικοί και

καταξιωμένοι συγγραφείς, όπως υπάρχουν και αμέτρητες καλογραμμένες

και ενδιαφέρουσες ιστορίες. Για αυτό την ίδια ερώτηση έθεσα κι εγώ στον

εαυτό μου πριν αποφασίσω να το δώσω για έκδοση…

Θεωρώ ιδιαίτερο πως μέσα στο βιβλίο αυτό, οι αναγνώστες θα βρουν

κομμάτια του εαυτού τους. Γιατί όλα αυτά που βιώνουν οι ηρωίδες, είναι

καταστάσεις που μπορεί να τις βιώσει ο καθένας και η κάθε μία. Για αυτό η

ιστορία του είναι μοναδική, όπως είναι μοναδική και κάθε ανθρώπινη

ύπαρξη. Ειδικά τα κεφάλαια με τα δύο κορίτσια , που φτάνουν πολλές

φορές στο δράμα είναι ιδιαίτερα συγκινητική. Ιδιαίτερο επίσης θεωρώ και

το θέμα της συγχώρεσης. Γιατί μέσα σε μια διαρκώς αυξανόμενη

εκδικητική κοινωνία, οι ηρωίδες συγχωρούν και λυτρώνονται αντί να

εκδικούνται. Πέραν αυτών, είναι επιτακτική ανάγκη να πληθύνουν οι φωνές

που καταμαρτυρούν την βία και την κακοποίηση, όπως κι αυτό το βιβλίο.


 2)Αν ήσασταν ένας αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι

είναι τα δυνατά του στοιχεία? 


Η άμεση και ρεαλιστική γραφή του, η οποία πηγάζει από την

πραγματικότητα των γεγονότων. Έχει γρήγορες εναλλαγές που δεν αφήνουν

τον αναγνώστη να βαρεθεί, ενώ συγχρόνως τον κρατάνε σε αγωνία για την

συνέχεια. Το δε ξετύλιγμα της ιστορίας, από το παρόν στο παρελθόν είναι

ξεκάθαρο και δεν αφήνει κενά και απορίες..


 3)Πείτε μας πως σας ήρθε η έμπνευση για αυτή την

ιστορία? Ποιος είναι ο δικός σας τρόπος να εμπνέεστε; Από αληθινά

γεγονότα; Από ερεθίσματα ή εμπειρίες χρόνων που υποβόσκουν στο

συναίσθημά σας ή από κάποια στιγμιαία παρόρμηση;


Όλα όσα ρωτάτε, υπάρχουν στην συγγραφική φαρέτρα και

αξιοποιούνται κατά περίπτωση. Υπάρχουν μάλιστα και φορές που όλα

αυτά τα στοιχεία μπορούν να συνυπάρξουν σε ένα βιβλίο. Είναι άλλωστε

γνωστό πως όσοι γράφουν αφήνουν ίχνη από το βιωματικό τους ή το ψυχικό

τους αποτύπωμα στα γραπτά τους. Η έμπνευση είναι κατά την γνώμη μου

απροσδιόριστη και ποτέ δεν γνωρίζω από πριν τι θα με εμπνεύσει.

Στο συγκεκριμένο βιβλίο για παράδειγμα, με ενέπνευσε η αδικία

που υπέστη ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο. Κι εδώ έσμιξαν όλα. Τα

αληθινά γεγονότα, το συναίσθημα και η παρόρμηση , η οποία με

παρακίνησε να γράψω και να γίνω η φωνή του..


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που

απορρίφθηκε ?


Όχι, δεν προτάθηκε κάποιος τίτλος που απορρίφθηκε και παρόλο

που συζητήσαμε το θέμα της αλλαγής με τον υπεύθυνο έκδοσης, τελικά

παρέμεινε ο ίδιος. Θα τολμούσα να πω ότι ο τίτλος του βιβλίου

αποφασίστηκε από το ίδιο το βιβλίο, γιατί του ταίριαζε απόλυτα. Υποθέτω

ότι θα πρέπει να προξενεί εντύπωση ο πληθυντικός των ημερολογίων, αλλά

όποιος διαβάσει το βιβλίο θα καταλάβει..


5) Μιλήστε μας, για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.


Θεωρώ την συνεργασία μου με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ πολύ καλή.

Ήταν ο πρώτος Εκδοτικός που έστειλα το βιβλίο μου για αξιολόγηση , γιατί

είχα ακούσει ότι κάνει πολύ προσεγμένες εκδόσεις, γεγονός που ισχύει. Τα

βιβλία της Πηγής είναι άριστα από κάθε άποψη. Επιπλέον τηρούν τα

χρονοδιαγράμματα και τις υποσχέσεις τους , ενώ παράλληλα βοηθούν με

τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους νέους συγγραφείς. Όσοι και όσες

συνεργάστηκαν μαζί μου για την ολοκλήρωση του βιβλίου ήταν ένας κι

ένας και τους ευχαριστώ πολύ!


6)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη

συγγραφή ενός βιβλίου? Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η

ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης?


Το βιβλίο είναι ένα πολιτιστικό και πνευματικό αγαθό και ο

συγγραφέας πρέπει να έχει σαν γνώμονα , ότι αυτός που πρέπει να βγαίνει

κερδισμένος είναι ο αναγνώστης. Αναμφίβολα το γράψιμο είναι εσωτερική

ανάγκη. Όσοι γράφουν, γνωρίζουν καλά, πόσο δυνατή είναι.

Φήμη ε; Γνωρίζετε κάποιον που δεν την θέλει; Ωστόσο , το κυνήγι

της δεν είναι από τις πρώτες μου δραστηριότητες. Αυτό που με ενδιαφέρει

περισσότερο, είναι οι προσδοκίες του αναγνώστη . Δεν θα ήθελα με τίποτα

αυτό που έχω γράψει να βρεθεί κατώτερο των προσδοκιών του και να

απογοητευτεί.


7)Εσείς διαβάζετε? Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία?


Δεν θα μπορούσα να φανταστώ την ζωή μου χωρίς διάβασμα. Έχω

ξενυχτήσει αμέτρητα βράδια διαβάζοντας, ενώ ήξερα ότι έπρεπε να σηκωθώ

ξημερώματα λόγω δουλειάς και υποχρεώσεων. Τα βιβλία είναι ταξίδι του

μυαλού και της ψυχής και σε βοηθάνε να δραπετεύεις από την σκληρή

πολλές φορές καθημερινότητα. Θα έλεγα ότι σε κάνουν να την αντέχεις.

Συν αυτών, το διάβασμα είναι ένα μέσο για να διευρύνουμε τους

πνευματικούς μας ορίζοντες.


8)Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς για να σας γνωρίσει καλύτερα το

αναγνωστικό μας κοινό.


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα πριν από… που να θυμάμαι

τώρα μετά από τόσα χρόνια. Έχω δυό γιούς και μια κόρη. Προέρχομαι από

τον χώρο της μόδας και είμαι σχεδιάστρια ρούχων με ειδικότητα στα

νυφικά. Παρόλο που η δουλειά μου είναι δημιουργική και κατά κάποιο

τρόπο καλλιτεχνική, εγώ είχα το μικρόβιο της γραφής να με κατατρώει..

Από πού το κόλλησα δεν ξέρω.. Απλά μια μέρα το ανακάλυψα τυχαία, όταν

ζήτησαν από τον γιό μου στο σχολείο να παρουσιάσουν από ένα ποίημα σε

μια εργασία.. Κι εγώ απλά άρχισα να γράφω και σταματημό δεν είχα..

«Τι να το κάνω αυτό ρε μαμά τρεις σελίδες; Πως σου ήρθε και το

έγραψες όλο αυτό;» Θύμωσε κιόλας το πουλάκι μου.

Κείμενα, άρθρα, ποιήματα, διηγήματα, τα έγραφα με κάθε ευκαιρία,

τα καταχώνιαζα και μέχρι εκεί. Γιατί στο μεγάλωμα των παιδιών και στις

‘νύφες’ μου, ξόδευα τις δεκαοχτώ ώρες του εικοσιτετραώρου. Αν βάλεις

και την ώρα που ξέκλεβα για το διάβασμα, πραγματικά έχω κοιμηθεί

ελάχιστα στην ζωή μου.

Και μετά ήρθε η πρώτη καραντίνα. Κι εγώ άνοιξα τον υπολογιστή

και δεν τον ξαναέκλεισα, παρά μόνον όταν τελείωσα ένα αρκετά μεγάλο

βιβλίο το οποίο γράφτηκε σε εφτά μήνες. Είναι το βιβλίο για το οποίο

κουβεντιάζουμε σήμερα.


 9)Μιλήστε μας για εσάς και τα επόμενα συγγραφικά σας σχέδια.


Αν και η καθημερινότητα μου είναι υπερπλήρης, αν είμαι καλά, θα

προσπαθήσω να τελειώσω μέσα στο 22, το ένα από τα δύο βιβλία που έχω

ξεκινήσει.


10)Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για

ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να

βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Εγώ σας ευχαριστώ για την φιλοξενία και τον χρόνο που μου

διαθέσατε. Για όποιον ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί μου, μπορεί

να με βρει : https://www.facebook.com/dortzim, στο facebook και στην

σελίδα μου ‘ Ένας Κόσμος Τέχνες’ που άνοιξα πολύ πρόσφατα ( και δεν

ξέρω τι να την κάνω).

https://www.facebook.com/pages/?category=your_pages&ref=bookmarks

και στο email μου dora.tzim@hotmail.com .

Το βιβλίο βρίσκεται στα μεγάλα βιβλιοπωλεία που αναφέρω

παρακάτω, αλλά και σε όλα τα συνοικιακά κατόπιν παραγγελίας, καθώς

επίσης και διαδικτυακά : Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή

IANOS - Online Βιβλιοπωλείο / Βιβλιοπωλείο Πολιτεία/ Πρωτοπορία /

Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης - Evripidis Bookstores Βιβλία/ booklovers.gr /

Captainbook.gr /Bibliotopia.gr - Βιβλιοτοπία - Βιβλιοτοπία e-shop / Public

Public.gr



ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΔΩΡΑ ΤΖΕΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ


Η Τάνια ψάχνει τις συρρικνωµένες µέρες του σήµερα και συρρικνώνεται µαζί τους µέσα στο χάος της πόλης που ζει. Κάθε πρωί φοράει την ασφυκτική καθηµερινότητά της και χάνεται προσπαθώντας να τις βρει. Ώσπου, ένα ξαφνικό τηλεφώνηµα φέρνει τα πάνω-κάτω… Τη στέλνει σε µέρη και καταστάσεις βγαλµένες κατευθείαν από την αχλή του χρόνου. Σε τόπους απόκοσµους, που τη µεθούν µε αρώµατα αλλοτινών εποχών και την κάνουν να νιώθει παράταιρη, µα ταυτόχρονα αναπόσπαστο κοµµάτι τους…

Εκεί τα βρίσκει όλα. Συναντάει τον Πάνο, έναν υπέροχο άντρα, που της αποδεικνύει πως υπάρχουν ακόµη θεµατοφύλακες του έρωτα. Πως υπάρχουν κάποιοι που για την αγάπη µιας γυναίκας µπορούν να εγκαταλείψουν τα πάντα, για πάντα…

Εκεί βρίσκει και τις µέρες που έψαχνε… Όλες µυρίζουν κλεισούρα και λήθη, µα εκείνη αισθάνεται σαν να δραπετεύει από χρόνια οµηρία… Δραπετεύει πίσω στον χρόνο και φτάνει µισό αιώνα πίσω, τότε που η ζωή της ξοδευόταν στα ανήλιαγα στενά της συµπρωτεύουσας. Μια ζωή σε κοµµάτια του χτες και του σήµερα, που αγωνίζονται να σµίξουν και πέφτουν επάνω της σαν καταπέλτης. Ένα παρελθόν που συγκρούεται µε το τώρα και της φανερώνει µυστικά που την κόβουν στη µέση και δεν ξέρει ποιον εαυτό να κρατήσει. Τον παλιό ή τον νέο; Θα καταφέρει άραγε να τους συµφιλιώσει;

Ένα αισθηµατικό µυθιστόρηµα που βασίζεται σε πραγµατικά γεγονότα, γεµάτο ένταση και ανατροπές που άλλοτε σε κάνουν να κλαις κι άλλοτε να γελάς µέχρι δακρύων, όπως και η ζωή…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard