ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΙΑΤΟΥΛΑΚΗ για το βιβλίο της «ΕΡΩΤΑΣ ΦΩΤΙΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη

συγγραφέα κ. ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΠΙΑΤΟΥΛΑΚΗ, του βιβλίου «ΕΡΩΤΑΣ ΦΩΤΙΑ», που

εκδόθηκε από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.



1)Κα ΠΙΑΤΟΥΛΑΚΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να

γνωρίσουμε εσάς και το  βιβλίο σας. Πείτε μας, είχατε ονειρευτεί από μικρή να

γίνεται συγγραφέας? πότε και πως ξεκινήσατε την συγγραφή?


Καλή σας μέρα κυρία Τσιλίκη και σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.

Από πολύ μικρή με θυμάμαι να γράφω στίχους τραγουδιών, ποιήματα και μικρά

διηγήματα. Η ζωή που ήταν πολύ δύσκολη δεν μου επέτρεψε δυστυχώς να ονειρευτώ

ποτέ πως θα γινόμουν συγγραφέας. Δεν τολμούσα ούτε να το σκεφτώ πως θα κάνω το

όνειρο μου πραγματικότητα και αυτό αποδείχθηκε πως ήταν τεράστιο σφάλμα.

Ξεκίνησα τη συγγραφή πριν λίγα χρόνια όταν ένα πρόβλημα υγείας με ανάγκασε να

αποτραβηχτώ προσωρινά στο εξοχικό μου. Μέσα στην ηρεμία και ησυχία της εξοχής

θυμήθηκα το παλιό όνειρο μου και άρχισα πάλι να γράφω. Σε μικρό διάστημα

ολοκλήρωσα τα δυο πρώτα μου βιβλία. « Όσα δεν μπορούσα να σου πω τη στιγμή

που έπρεπε» και «Το τίμημα μιας ερωτικής βραδιάς» Τότε έκανα τη σκέψη να

εκτυπώσω μερικά για τους δικούς μου ανθρώπους που ήθελαν να τα διαβάσουν.

Αναζητώντας online τον κατάλληλο τρόπο τα έστειλα σε δυο εκδοτικούς οίκους

ζητώντας πληροφορίες για εκτύπωση και εντελώς αναπάντεχα βρέθηκα με διπλά

συμβόλαια στο χέρι. Επέλεξα τις Συμπαντικές διαδρομές με κίνητρο ότι η πρόταση

τους ήταν η ταυτόχρονη έκδοση και των δυο βιβλίων μου. Βλέπεται είχα χάσει πολύ

χρόνο, δεν είχα τα περιθώρια και την υπομονή να περιμένω. Έτσι αφού

ταλαντεύτηκα για ένα μικρό διάστημα με ανασφάλειες δέχτηκα να υπογράψω και τα

δυο βιβλία μου κυκλοφόρησαν μαζί στις 13/4 20.


2) Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΕΡΩΤΑΣ ΦΩΤΙΑ». Ποια ήταν η πηγή

έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος? 


Ο Έρωτας φωτιά είναι ένα εκπληκτικό βιβλίο που μιλάει κατευθείαν στην ψυχή μου.

Λόγω ότι είναι το πρώτο μυθιστόρημα που συνειδητά έγραψα σαν νέα συγγραφέας

γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως θα εκδοθεί, θεωρώ πως με δίδαξε πολλά…


Η υπόθεση του βιβλίου ξεκινά με δυο νέους ανθρώπους, την Άρτεμις Αθηναίδου

κοινωνική λειτουργό και τον πασίγνωστο δικηγόρο Άδωνι Απέργη. Μια αναπάντεχη

κληρονομιά από τον θανάσιμο διεστραμμένο εχθρό της, -που αρχικά αρνείται να

αποδεχθεί- θα είναι η αιτία της γνωριμίας τους. Ο όρος που υπάρχει στη διαθήκη και

η πρόταση του Άδωνι να τη βοηθήσει να προσπεράσει όσα την πληγώνουν ώστε να

παραλάβει την κληρονομιά, από την πρώτη στιγμή ανατρέπει εντελώς τη ζωή τους.

Οι συγκλονιστικές αλλαγές έρχονται καταιγιστικές και η Άρτεμις που ήταν εντελώς

απροετοίμαστη δεν προφταίνει να τις σταθμίσει και να τις αφομοιώσει.

Η αγάπη που αρχίζει να αισθάνεται για τον γοητευτικό Άδωνι που τη φλερτάρει

διακριτικά ξυπνούν μνήμες εφιαλτικές από την παιδική της ηλικία. Καλά κρυμμένα

μυστικά βγαίνουν στην επιφάνεια και οι αγιάτρευτες πληγές της ξαναματώνουν… Το

παρελθόν και η ζήλεια για την όμορφη Ούρσουλα τη φιλενάδα του Άδωνι, δεν της

επιτρέπουν να εκφραστεί και να ενδώσει στην πολιορκία του. Κρατάει αποστάσεις

μέχρι τη στιγμή που οι φονικές πυρκαγιές στο Μάτι Αττικής την οδηγούν στο

νοσοκομείο και ευάλωτη από όσα έχει υποστεί του μιλάει για τη ζωή της.

Από εκεί και μετά μια καταιγιστική αλληλουχία γεγονότων θα ανατρέψουν πολλές

φορές τις ισορροπίες της. Ο Άδωνις που προσπαθεί επίμονα να κερδίσει την αγάπη

της γίνεται διαδοχικά από φίλος, αγαπημένος και στην πορεία καημός και πόνος

αγιάτρευτος… Η Ούρσουλα που επεμβαίνει δυναμικά με σκληρές αλήθειες για να

τους χωρίσει τη φέρνει αντιμέτωπη με ότι χειρότερο μπορούσε να φανταστεί. Οι

φριχτές αποκαλύψεις που ακολουθούν κάνουν τους επώδυνους εφιάλτες της να

γιγαντωθούν και της στερούν το δικαίωμα στην ευτυχία. Το ανυπέρβλητο εμπόδιο

που έβαλε ανάμεσα τους η μοίρα και ο θανάσιμος εχθρός της, αποδεικνύουν πως η

αγάπη τους ήταν από την αρχή καταδικασμένη. Μια αγάπη αυστηρά απαγορευμένη

για εκείνους που η ζωή τούς δείχνει το πιο σκληρό πρόσωπο της και ένας παράφορος

έρωτας που ζητάει λύτρωση πυρπολούν το σώμα και την ψυχή τους...

Θα καταφέρει η Άρτεμις να ξεπεράσει τα κοινωνικά στερεότυπα, τη δημόσια

κατακραυγή, ακόμα και τον ίδιο της τον εαυτό που αδιαφορεί για τις επιταγές της

καρδιάς της; Αυτό για να το μάθουμε θα πρέπει να φτάσουμε στην τελευταία σελίδα

του βιβλίου που μέχρι εκεί θα μας κρατάει με κομμένη την ανάσα…

Η πηγή της έμπνευσης αυτού του μυθιστορήματος όπως και ότι άλλο γράφω είναι

κάτι που δεν μπορώ να το εκφράσω με λόγια. Δεν είναι κάτι που έρχεται σιγά- σιγά

ώστε να το κατατάξω κάπου και να το αναλύσω. Αιφνιδιαστικά το μυαλό μου

κατακλύζεται από μια ολοκληρωμένη υπόθεση. Βλέπω εικόνες, πρόσωπα, γεγονότα,

ακούω διαλόγους και ξεχειλίζει η καρδιά μου από πληθώρα συναισθημάτων που εγώ

απλώς καταγράφω. Ακόμα και ο τίτλος από την πρώτη στιγμή έχει κάνει κατάληψη

στο μυαλό και στο κείμενο μου. Ίσως οι διεργασίες μέσα μου να γίνονται δίχως να το

συνειδητοποιώ και όταν καθίσω να γράψω γνωρίζω ήδη και την πιο μικρή

λεπτομέρεια μέχρι το τέλος. Με εξαίρεση τις περιγραφές, την εποχή, σε ποια πόλη θα

ζουν οι πρωταγωνιστές μου και θα διαδραματίζεται η ιστορία. Αυτά είναι τα μόνα

που επιλεγώ και προσθέτω εγώ.


3)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


Η παιδική σεξουαλική κακοποίηση και οι επώδυνες συνέπειες που αφήνουν στην

ψυχή και στο σώμα των θυμάτων και το αντίκτυπο που έχει στην κοινωνική ζωή τους

είναι ένα καυτό θέμα στις μέρες μας. Η ιστορία που επέλεξα να γράψω είναι από

μόνη της πολύ δυνατή και επιπλέον έχει πολύ εντόνους και ουσιαστικούς διαλόγους.

Θεωρώ πως αυτό είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του βιβλίου αν και όσα

ακολουθούν είναι εξίσου συγκλονιστικά!


4)Ποια θεωρείτε ως την πιο σημαντική, ίσως και ανεξάντλητη, «πηγή ιδεών» για έναν

συγγραφέα;


Πιστεύω η ίδια η ζωή με τις τόσες αντιξοότητες και ομορφιές της. Τα βιώματα μας,

το περιβάλλον γύρω μας, οι κοινωνικές ανισότητες και οι δύσκολες συνθήκες που

ζουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι η πιο ανεξάντλητη πηγή ιδεών.


5)Ποιος πιστεύετε ότι πρέπει να είναι ο κύριος στόχος κατά τη συγγραφή ενός

βιβλίου; Το οικονομικό όφελος, η φήμη ή η ικανοποίηση μιας εσωτερικής ανάγκης;


Η συγγραφή είναι η ικανοποίηση μια εσωτερικής ανάγκης που με ωθεί να γράφω και

να λυτρώνομαι ταυτόχρονα. Η φήμη έρχεται δεύτερη και σίγουρα είναι μια

καλοδεχούμενη δικαίωση να μαθαίνεις πως αναγνωρίζεται το έργο σου. Το

οικονομικό όφελος δεν ήταν ποτέ αυτοσκοπός μου. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως

πολλοί διάσημοι συγγραφείς με σημαντικά έργα δεν απέκτησαν ποτέ χρήματα.


6)Εσείς διαβάζετε? Γιατί πιστεύετε πως πρέπει να διαβάζουμε βιβλία?


Φυσικά! Διαβάζω τα πάντα. Θα έλεγα μάλιστα πως δεν μου ξεφεύγει γραπτός λόγος.

Ακόμα και όταν οδηγώ -που αυτό είναι τρομακτικό σφάλμα- διαβάζω στη διαδρομή

ότι πέσει στην αντίληψη μου. Από διαφημιστικές πινακίδες που βρίσκονται πάνω στις

νησίδες, τίτλους εφημερίδων και περιοδικών που είναι κρεμασμένα στα περίπτερα ως και

 τα νούμερα των αυτοκινήτων που προπορεύονται. Μια πολύ κακή συνήθεια που

δυστυχώς δεν μπορώ να την κόψω.


Πιστεύω πως επιβάλετε να διαβάζουμε για να διευρύνουμε τις γνώσεις μας και να

καλλιεργούμε τη φαντασία μας. Σκεφτείτε πόσα φανταστικά και υπέροχα ταξίδια

έχουμε κάνει με τα βιβλία και πόσες διαφορετικές ζωές έχουμε ζήσει ως αφανείς

πρωταγωνιστές βρίσκοντας μέσα στις πυκνογραμμένες σελίδες τους όσα η ζωή μας

στέρησε. Το βιβλίο έχει μια κρυφή, ξεχωριστή μαγεία και με ένα απαλό άγγιγμα στη

ψυχή μας με το χρυσό ραβδί των πασπαλισμένων με χρυσόσκονη λέξεων ξυπνά

έντονα και αλληλοσυγκρουόμενα συναισθήματα. Είναι η καλύτερη συντροφιά στις

μοναχικές ώρες μας και μια ευχάριστη διέξοδος σε όσα μας πονούν. Επιπλέον το

διάβασμα τονώνει τη μνήμη και είναι μια ανέξοδη μέθοδος ψυχοθεραπείας…


7)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο

θα επιλέγατε;


Επιλεγώ το έντυπο γιατί είμαι άνθρωπος που του αρέσει να αγγίζει, να μυρίζει τη

μυρωδιά του χαρτιού και θέλει να βλέπει το βιβλίο στη βιβλιοθήκη του για να ξαναζεί

τις όμορφες στιγμές. Στην εποχή μας όμως όπως γνωρίζετε έχει μπει για τα καλά και

το ηλεκτρονικό βιβλίο στη ζωή μας. Εγώ που γράφω καθημερινά στο Word το έχω

συνηθίσει και έχει πάρει και αυτό μια θέση στην καρδιά μου.


8) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα. 


Δεν έχω πολλά να σας πω για μένα. Η ζωή που έζησα δεν είχε τίποτα το ιδανικό…

Προέρχομαι από μια οικογένεια βιοπαλαιστών και είμαι το δεύτερο παιδί από τα

τέσσερα. Σαν παιδί δεν έπαιξα… ούτε έκανα ανώτερες σπουδές όπως ήταν το

μεγαλύτερο όνειρο μου και πριν συμπληρώσω τα δεκαεπτά ήμουν παντρεμένη, -οι

γονείς τότε αποφάσιζαν για εμάς. Από δεκατριών ετών δούλευα σε διάφορες

επιχειρήσεις και από τα τριάντα μου και επί μια εικοσαετία διατηρούσα δικό μου

κατάστημα. Η ζωή δεν μου χαρίστηκε, κατάφερα όμως να επιβιώσω και να βγω

σχεδόν… αλώβητη από πολύ δύσκολες καταστάσεις διατηρώντας την πίστη, την

ελπίδα και την αισιοδοξία μου. Απέκτησα ένα παιδί, -μια κόρη- που τα τελευταία

χρόνια ζει μόνιμα στο εξωτερικό και εγώ απαλλαγμένη πλέον από ευθύνες επέλεξα

προσωρινά την αποκέντρωση. Ζω μια πολύ ήρεμη, φυσιολογική ζωή στον πανέμορφο

Κόρφο κορινθίας δίπλα σε δάσος, με θέα τη θάλλασα. Απολαμβάνω τις ομορφιές της

φύσης, τα ζώα που τα λατρεύω και περνώ τις μοναχικές ώρες μου γράφοντας.


9)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Από τις αρχές του 2021 έχω έτοιμο το τέταρτο αισθηματικό βιβλίο μου με τίτλο

«Αγάπα με» που περιμένει τη σειρά του να εκδοθεί. Ένα πέμπτο βιβλίο μου «Το

Αμάρτημα» με ένα πολύ δύσκολο θέμα -που προβλέπω πως θα γίνει και θέμα

συζήτησης όταν με το καλό εκδοθεί- τέλειωσε πολύ πρόσφατα. Τώρα βρίσκομαι στο

στάδιο επανελέγχου και λόγω ότι το έχω γράψει με δυο διαφορετικά ΤΕΛΟΣ πρέπει

να αποφασίσω ποιο θα κρατήσω και ποιο θα διαγράψω. Πρώτη φορά ταλαντεύομαι

για το τέλος ενός βιβλίου και αυτό οφείλετε στο ότι διστάζω να κάνω αυτό που λέει η

ψυχή μου γιατί έχω αγγίξει ένα πολύ ευαίσθητο ζήτημα που λογικά δεν αγγίζετε!

Παράλληλα γράφω δυο νέα βιβλία που βρίσκονται ήδη στα μισά της ιστορίας τους.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα

ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Το βιβλίο μου «Έρωτας φωτιά» έχει την τύχη να κυκλοφορεί από τις Πρότυπες

Εκδόσεις Πηγή και οι πληροφορίες μου λένε πως κάνει μια δυναμική έναρξη στην

αγορά και λαμβάνει εξαιρετικές κριτικές. Οι αναγνώστες μπορούν να το

παραγγείλουν ηλεκτρονικά από τις εκδόσεις Πηγή και σε δυο μέρες θα το έχουν

παραλάβει. Αν ακολουθήσουν το παρακάτω πρώτο link θα μπορέσουν να διαβάσουν

και απόσπασμα 16 σελίδων.

Έρωτας Φωτιά - Εκδόσεις iWrite

Έρωτας Φωτιά - Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή (pigi.gr)

Επίσης πωλείται και στα βιβλιοπωλεία Public, Ιανός, Πολιτεία, Πρωτοπορία, και

online σε 19 καταστήματα από το Skroutz. Μπορούν επίσης να το αγοράσουν και από

όλα τα συνοικιακά βιβλιοπωλεία κατόπιν παραγγελίας.

Θα είναι τιμή και χαρά να επικοινωνήσω με όσους αναγνώστες/τριες επιθυμούν να

συζητήσουν μαζί μου. Θα με βρουν στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση και στη βιβλίο

φιλική ομάδα που έχω δημιουργήσει.

piatoylakip@gmail.com

(20+) Βιβλία Αγάπης Νέκταρ Ζωής. | Facebook


Κλείνοντας θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου, να ευχαριστήσω θερμά την κυρία

Μαίρη Τσιλίκη και την ιστοσελίδα της BEAUTY DAYS WITH A BOOK για τη

φιλοξενία και την ευκαιρία που μου έδωσαν μέσω της συνέντευξης να έρθω κοντά με

τους αναγνώστες/στριες μου και όσους αγαπούν το βιβλίο.

Καλό καλοκαίρι.

Με εκτίμηση: Πηνελόπη Πιατουλάκη

 



Έρωτας Φωτιά
Ένας αυστηρά απαγορευμένος έρωτας ξετυλίγεται
Συγγραφέας: Πηνελόπη Πιατουλάκη,



Τίποτα δεν προµήνυε τις τεράστιες ανατροπές που θα έφερνε στην ήσυχη ζωή της Αρτέµιδος Αθηναΐδου, µια απλή επίσκεψή της µετά από πρόσκληση στο δικηγορικό γραφείο των Ν. & Α. Απέργη στην Αθήνα.

Η επιτακτική ανάγκη της για χρήµατα, ταυτόχρονα µε την τεράστια, καταραµένη κληρονοµιά, που απέκτησε αναπάντεχα από τον θανάσιµα διεστραµµένο εχθρό της, την έφερε µπροστά σε ηθικά διλήµµατα.

Να κάνει αποδοχή της κληρονοµιάς δεχόµενη τον όρο που υπήρχε, για να σώσει τα οικοτροφεία της και τα ορφανά που προστάτευε; Να εξοφλήσει τα χρέη της περιουσίας της και να µη σχολάσει κανέναν από τους ανθρώπους που εργάζονταν στη δούλεψή της; Ή να ακολουθήσει την καρδιά της που της βροντοφώναζε ΟΧΙ;

Η συµβουλή που της έδωσε ο δικηγόρος της, µήπως ήταν µια προσωρινή θεάρεστη λύση; Ή, η αρχή που θα έφερνε στην επιφάνεια όλα όσα είχε σκεπάσει το πυκνό προστατευτικό πέπλο της λήθης, που µόνη της είχε φτιάξει για να καλύπτει τη φριχτή παιδική της ηλικία;

Κι ο γοητευτικός Άδωνις Απέργης, θα γινόταν η σωτηρία της; Ή, η οριστική καταστροφή της, µε τη φωτιά που θα άναβε µέσα της η παρουσία του στη ζωή της;

Συναισθήµατα άγνωστα µέχρι εκείνη τη στιγµή… Αγάπη, Πάθος και Ζήλια, τάραξαν τις αισθήσεις της. Κι ένας Έρωτας Αυστηρά Απαγορευµένος για εκείνους! Ένας Έρωτας Καταστροφικός! Ένας Έρωτας Φωτιά… που δεν έκαιγε µόνο το κορµί, έκαιγε συθέµελα την ψυχή της, την παρέσυρε ολοκληρωτικά στη δίνη του…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard