ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΝΟΡΑ ΠΥΛΟΡΩΦ για το βιβλίο τη «ΕΡΩΤΑΣ ΜΑΓΟΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε το συγγραφέα κ. ΝΟΡΑ ΠΥΛΟΡΩΦ και το βιβλίο της με τίτλο «ΕΡΩΤΑΣ ΜΑΓΟΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ




1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλία σας. Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε ;


Άρχισα να γράφω το 2004. Εντελώς τυχαία και συμπωματικά.

Ήταν  κομβική η αυτή η στιγμή στη ζωή μου, και το δώρο θεόσταλτο. Μου άνοιξε καινούργια μονοπάτια και μου έδωσε απασχόληση, νόημα και μπούσουλα  στα χρόνια που ακολούθησαν.

Ο «Έρωτας Μάγος» από τις εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα είναι το πέμπτο μου βιβλίο. Μου πήρε περίπου δυόμιση χρόνια για να το τελειώσω.

Βασική  ιδέα ήταν η πολυπλοκότητα των σχέσεων ανάμεσα στα δύο φύλα, κατά πόσο αυτά που ζήσαμε στην παιδική μας ηλικία καθορίζουν τις κατοπινές μας επιλογές και πόσο ρόλο παίζει η σωματική προσέγγιση και στην αρχή μιας σχέσης αλλά και στην κατοπινή πορεία της


2)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό τα βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?


Οι δυο ήρωές μου, ο Θέμης και η Βη  ξεκινάνε μια σχέση  κάτω από πολύ περίεργες συνθήκες και προϋποθέσεις. Κουβαλάνε και οι δυο βαριά φορτία από τα παιδικά τους χρόνια,  λεκτική βία, προδοσία, ελλειμματική φροντίδα και πολλή μοναξιά. Ο μόνος κοινός παρονομαστής που θα είχαν και θα τους έφερνε ενδεχομένως και πιο κοντά θα ήταν η σωματική επαφή. Μόνο που εκεί ο Θέμης θέλοντας να εξοστρακίσει την απειλή μιας συναισθηματικής δέσμευσης χρησιμοποιεί το σεξ σαν εργαλείο για να «υποτάξει» τη γυναίκα του. Μόνο που τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα λογαριάζει.


3)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Δεν θέλω να περνάω μηνύματα. Το θεωρώ αν μου επιτρέπεται η έκφραση λίγο αλαζονικό να πιστεύω ότι κάτι θα αλλάξει επειδή το είπα  εγώ.

Αυτά που γράφω είναι οι δικές μου αλήθειες. Αν κάποιος αναγνώστης βοηθηθεί θα χαρώ πολύ. Αν όχι, μου φτάνει να απολαύσει το  βιβλίο. Ας μην ξεχνάμε ότι ένα βιβλίο έχει πολλές αναγνώσεις. Ο καθένας διαβάζει και ερμηνεύει ανάλογα με το βιογραφικό του και φυσικά με την ιδιοσυγκρασία του.


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου σας, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?


Στην αρχή ο τίτλος ήταν «Η σχέση», θέλοντας να τονίσω την καθολικότητα του θέματος. Μετά όμως ο «Έρωτας Μάγος» έκανε το θάμα του. Μου είπε: «Καλά, κι εγώ τι ρόλο παίζω; Άσε με να κάνω τα μαγικά μου…!!!»


5)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας πρωτοεμφανιζόμενος συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?


Να γράφει από καρδιάς γιατί το έχει ανάγκη να «ξεκλειδώσει τα συρτάρια του», όχι γιατί ελπίζει ότι θα η συγγραφή θα τον κάνει διάσημο.


6)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;


Χωρίς δεύτερη σκέψη, το έντυπο βιβλίο. Αγαπώ να το έχω στα χέρια μου, να το ξεφυλλίζω, να το βλέπω και να το ακουμπώ πάνω στο κομοδίνο μου, να μυρίζω το χαρτί και να σημειώνω στις σελίδες του.


7) Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.


Γεννήθηκα και ζώ στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασα στη Γερμανία, στο Ινστιτούτο Διερμηνέων Μεταφραστών του Πανεπιστημίου της Χαϊδελβέργης Γερμανικά, Ιταλικά, Αγγλικά και λογοτεχνία. Συγχρόνως πήρα το δίπλωμα της διδασκαλίας της Γερμανικής Γλώσσας. Εργάστηκα ως καθηγήτρια στο Ινστιτούτο Goethe στις Ανώτατες Βαθμίδες και σε τάξεις διδασκαλίας Λογοτεχνίας και Μετάφρασης. Μετέφρασα από τα γερμανικά πεζογραφία και ποίηση.


8)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Δεν ανήκω στους πειθαρχημένους συγγραφείς. Εννοώ ότι γράφω όταν έχω έμπνευση. Δεν κάθομαι στο γραφείο σε τακτές ώρες να περιμένω την «κυρία». Έτσι υπάρχουν εποχές που είναι άφορες, που δεν γράφω και άλλες που με συνεπαίρνει η δημιουργικότητα και «βιδώνομαι» μπροστά στον υπολογιστή. Μια τέτοια εποχή περνάω τώρα. Έχω τελειώσει μια συλλογή διηγημάτων και έχω αρχίσει ένα μυθιστόρημα που με εξιτάρει παρά πολύ με ένα δύσκολο αλλά πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.

Εμένα στο Facebook, nora piloroff-prokopiou , και χαίρομαι για κάθε είδους άποψη και κριτική. Μαθαίνω κι εγώ μ’ αυτόν τον τρόπο. Το βιβλίο σε όλα τα βιβλιοπωλεία της πόλης. από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ


.

Έρωτας Μάγος
Νόρα Πυλόρωφ
Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα - Ellinika Grammata

Ένας πετυχημένος και γοητευτικός άντρας κάνει μια απρόσμενη πρόταση γάμου στη γραμματέα του, με την οποία έχει τυπική σχέση. Χωρίς να έχει προηγηθεί καμιά απολύτως ερωτική προσέγγιση μεταξύ τους. Η νεαρή γυναίκα προβάλλει αντίσταση στην αρχή, όμως παρά τη συναισθηματική του ψυχρότητα τον θέλει όσο τίποτε στον κόσμο. Αποδέχεται λοιπόν την πρότασή του και αρχίζει για τους δυο ένα επικίνδυνο παιχνίδι με τη φωτιά και μια αδιέξοδη σχέση κυριαρχίας και υποταγής. Η συμβίωσή τους θα φέρει στην επιφάνεια παλιές ρωγμές και αναπηρίες, σκοτεινά πάθη και τραυματικές εμπειρίες από το δικό του μυστηριώδες παρελθόν και την περίεργη σχέση του με τον δίδυμο αδελφό του και το δικό της αγεφύρωτο χάσμα με την ελλειμματική οικογένειά της. Οι εύθραυστες ισορροπίες όμως διαταράσσονται και αλλάζει το σκηνικό, με την ηρωίδα να διαχειρίζεται ό,τι την πόνεσε και τη στιγμάτισε, και να ορίζει πια αυτή τους κανόνες.

«Δείξε μου», του λέει, όπως του είχε πει ακόμα μια φορά, μόνο που τώρα είναι αλλιώς, τώρα πρέπει αυτός να δοκιμαστεί, πρέπει να την κάνει ευτυχισμένη, να της δείξει τα μυστικά του σμιξίματος, να λατρέψει το κορμί της, να είναι εκείνος που θα την κάνει γυναίκα. Γιατί είναι ο μόνος τρόπος για να την κρατήσει.

Η ανάγνωση του βιβλίου γίνεται μια συναρπαστική περιπέτεια, αλλά και αφορμή για προβληματισμό πάνω στις αχαρτογράφητες περιοχές της γυναικείας ταυτότητας. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard