ΧΟΙΡΙΝΟ ΛΕΜΟΝΑΤΟ

ΧΟΙΡΙΝΟ ΛΕΜΟΝΑΤΟ



ΥΛΙΚΑ

1 κιλό χοιρινό (επιλέγω λαιμό)
λίγο αλεύρι 
2 κρεμμύδια χοντροκομμένα
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένα
2 καρότα κομμένα σε ψιλές ροδέλες ή κυβάκια
2 κουταλιές της σούπας μουστάρδα ή σκόνη μουστάρδας
1 ποτηράκι κρασί λευκό
2 λεμόνια στυμμένα
1 κουταλάκι σούπας ζωμό λαχανικών σε βαζάκι
 νερό ζεστό 
1 κουταλάκι σούπας ρίγανη, ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι




ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ξεκινάμε με το χοιρινό, το κόβουμε σε μικρά κομμάτια, το αλατο-πιπερώνουμε και το περνάμε από όλες τις πλευρές του,  με αλεύρι. 

Σε μια κατσαρόλα προσθέτουμε το ελαιόλαδο, και ζεσταίνουμε σε δυνατή φωτιά. Σοτάρουμε το χοιρινό ώστε να ροδίσει από όλες τις πλευρές του, το βγάζουμε από το λάδι και το αφήνουμε στην άκρη. 

Συμπληρώνουμε αν χρειαστεί με ελαιόλαδο, και ρίχνουμε στην κατσαρόλα, τα χοντροκομμένα κρεμμύδια, στην συνέχεια το ψιλοκομμένο σκορδάκι μας και τα καρότα. Πολλές φορές βάζω και λίγο πράσο, του πάει!
Σοτάρουμε τα λαχανικά και ρίχνουμε μέσα και το χοιρινό. 
Προσθέτουμε το κρασί και το αφήνουμε να εξατμιστεί. 
Στην συνέχεια ρίχνουμε το χυμό από τα 2 λεμόνια, το νεράκι, τον ζωμό λαχανικών, την μουστάρδα και ανακατεύουμε. 
Σκεπάζουμε την κατσαρόλα και το αφήνουμε σε μέτρια προς χαμηλή φωτά να σιγομαγειρευτεί. Θα χρειαστούν 1 ½ - 2 ώρες.
Στο τέλος ρίχνουμε και την ρίγανη.

Σερβίρουμε με πουρέ ή ρύζι  
Πολλές φορές φτιάχνω πατάτες με κρέμα γάλακτος και τυριά στο φούρνο, γιατί έτσι μου το ζητάνε και εγώ χατίρια δεν χαλάω!

 Την συνταγή την ξεσήκωσα από τον αγαπημένο Ακη Πετρετζίκη και σαν πειραχτήρι που είμαι την έφερα στα δικά μου μέτρα με πολύ μικρές αλλαγές, πχ δεν έβαλα λευκό κρασί, έβαλα ένα κύβο λαχανικών αντί για ζωμό, γιατί απλά δεν είχα, προσθέτω λίγο πράσο  γιατί μου αρέσει με το χοιρινό. 
Σκόνη μουστάρδας και ρίγανη επιλέγω από το e-shop της house of spices. 
Επίσης ζητάω από τον κρεοπώλη μου, να μου κόβει το χοιρινό στο μέγεθος που θέλω για να μην χάνω χρόνο.

Καλή επιτυχία!! 

Αν φτιάξετε την συνταγή και σας αρέσει, ανεβάστε μια φωτο με tag στον insta account μας @yummytastesbymaryandeva.
Θα χαρούμε πολύ να διαβάσουμε τα σχόλια σας.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard