ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΣΕΛΟΥΡΗ για το βιβλίο της «ΑΣΦΥΞΙΑ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη

συγγραφέα κ. ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΣΕΛΟΥΡΗ, του βιβλίου «ΑΣΦΥΞΙΑ», που εκδόθηκε από

τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


1)Κα ΚΑΣΕΛΟΥΡΗ, συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΑΣΦΥΞΙΑ». Πότε

ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και πόσο

καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Αρχικά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ για την φιλοξενία και τη συνέντευξη. Το βιβλίο

μου «ΑΣΦΥΞΙΑ» είναι ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με κατά συρροή δολοφόνο. Ξεκίνησα

να το γράφω τον Μάιο του 2020 και το τελείωσα τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου. Βέβαια,

είχαν προηγηθεί τρεις μήνες εντατικών ερευνών για να συγκεντρώσω τα στοιχεία που θα

χρησιμοποιούσα σ' αυτό. Πηγή έμπνευσης του βιβλίου ήταν όλα τα βιβλία αστυνομικής

λογοτεχνίας που έχω διαβάσει και αγαπώ.



2)Ποια θεωρείται ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε

να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Κατά τη γνώμη μου δυνατά στοιχεία του βιβλίου είναι ο ρεαλισμός, τα επιστημονικά

ιατροδικαστικά στοιχεία και οι χαρακτήρες, που ενώ νιώθει κανείς ότι είναι υπαρκτά

πρόσωπα, έχουν μια δόση ηρωισμού και γενναιότητας στην καρδιά τους. Δεν υπάρχει

κάποιο μήνυμα που θα ήθελα να αποκομίσει ο αναγνώστης, παρά μόνο να νιώσει τη

χαρά και το ταξίδι της ανάγνωσης, όπως νιώθω και εγώ όταν διαβάζω ένα καλό

αστυνομικό μυθιστόρημα.


3)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?


Ο τίτλος «ΑΣΦΥΞΙΑ» επιλέχθηκε εξαρχής από μένα και υποδηλώνει τον τρόπο

δολοφονίας που ακολουθεί ο συγκεκριμένος κατά συρροή δολοφόνος στο βιβλίο.


4)Κατά την γνώμη μου σ ένα αστυνομικό μυθιστόρημα ο αναγνώστης δεν πρέπει να

φτάνει εύκολα στην λύση του εγκλήματος και στο δολοφόνο, εσείς τι πιστεύεται και

ποια είναι τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένα αστυνομικό βιβλίο για να

κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι την τελευταία του σελίδα?


Προσωπικά με ικανοποιούν πολλά και διαφορετικά είδη αστυνομικού

μυθιστορήματος. Σε κάποια ο δολοφόνος είναι γνωστός από την αρχή, αλλά

υπάρχουν τόσες αποκαλύψεις και ανατροπές μέχρι το τέλος που δε σου επιτρέπουν ν'

αφήσεις το βιβλίο από τα χέρια σου. Οι ζωντανοί χαρακτήρες, η καλοδουλεμένη

πλοκή με συνδυασμό στοιχείων και οι συνεχείς ανατροπές στη δράση, αλλά και τη

σκέψη του αναγνώστη είναι για μένα στοιχεία ενός καλού αστυνομικού βιβλίου.


5)Είναι το πρώτο σας βιβλίο, πως αισθάνεστε τώρα που εκδόθηκε και γιατί διαλέξατε

να μας συστηθείτε με ένα αστυνομικό μυθιστόρημα?


Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη που εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο και ελπίζω

να προσφέρει χαρά και ικανοποίηση σε όσους το διαβάσουν. Αγαπώ ιδιαίτερα την

αστυνομική λογοτεχνία και γι' αυτό θέλησα να γράψω κάτι που θα ικανοποιούσε

εμένα σαν αναγνώστη.


6)Τι είναι αυτό που γοητεύει τους αναγνώστες και τα τελευταία χρόνια αναζητούν

όλο και περισσότερο βιβλία αστυνομικής λογοτεχνίας?


Ο φόβος του θανάτου είναι ένα υπαρξιακό ζήτημα, που απασχολεί τον άνθρωπο από

την αρχή της ιστορίας του. Η αστυνομική λογοτεχνία κατορθώνει να συνομιλεί με

αυτό το θέμα και υποσυνείδητα να απαλύνει τον αρχέγονο αυτό φόβο. Μας

εξοικειώνει με καταστάσεις που δεν τολμούμε να σκεφτούμε στην κανονική μας ζωή

και έτσι μας ωθεί να αγαπήσουμε περισσότερο την ίδια τη ζωή.


7)Πείτε μας αγαπημένα σας βιβλία και συγγραφείς από τον χώρο της αστυνομικής

λογοτεχνίας και πόσο σας επηρέασαν.


Αγαπημένος συγγραφέας αστυνομικής λογοτεχνίας είναι ο Jo Nesbo. Πιστεύω ότι

είναι ένας κορυφαίος συγγραφέας στο είδος αυτό και λατρεύω όλα τα βιβλία του.

Ένα από τα πιο σπουδαία βιβλία αστυνομικής λογοτεχνίας για μένα είναι το

«ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΟΙ ΦΟΝΟΙ» του Dereck Van Arman. Θεωρώ ότι είναι το βιβλίο που

με επηρέασε περισσότερο στον τρόπο που θα ήθελα να γράψω το δικό μου. Αγαπώ

να διαβάζω όμως και πάρα πολλούς άλλους συγγραφείς όπως: Michael Connelly,

Arne Dahl, Tana French, Tami Hoag, Tony Parsons, Camilla Lackberg, Styart

Macbride.


8) Πείτε μας πως προέκυψε η συνεργασία σας, με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ


Έστειλα το βιβλίο μου στις εκδόσεις Υδροπλάνο τυχαία, όπως και σε άλλους

εκδοτικούς οίκους. Το επόμενο πρωί έλαβα ένα μέιλ από την κυρία Αναστασία

Κορινθίου, που μου ανέφερε ότι πέρασε όλη τη νύχτα διαβάζοντας το βιβλίο μου και

ήθελε να κλείσουμε συμβόλαιο. Την ίδια μέρα υπογράψαμε και πραγματικά από τότε

έχει ξεκινήσει ένα μαγικό ταξίδι με υδροπλάνο. Ευχαριστώ την νεράιδα μου

Αναστασία Κορινθίου που έκανε το όνειρο πραγματικότητα, αλλά και όλη την ομάδα

στις εκδόσεις για την φανταστική δουλειά και αμέριστη υποστήριξη που μου

προσφέρουν διαρκώς.


9)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε

καλύτερα


Είμαι δασκάλα σε δημοτικό σχολείο και φέτος έχω την έκτη τάξη. Αγαπώ πολύ τη

δουλειά μου και προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερη σ' αυτή. Έχω τρία

μικρά παιδιά, εννιά, εφτά και τεσσάρων χρονών και είμαι πραγματικά ευτυχισμένη

και περήφανη για την οικογένεια μου. Ενώ γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα

επέλεξα να κατοικώ σ' ένα πολύ μικρό χωριό έξω από την Πάτρα. Η επαφή με τη

φύση και η ηρεμία που νιώθω είναι για μένα αναντικατάστατα.


10)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Έχω ήδη γράψει το δεύτερο αστυνομικό μυθιστόρημα με τους ίδιους ήρωες και

διαφορετικό δολοφόνο και τώρα γράφω το τρίτο με τον ίδιο τρόπο. Οι

πρωταγωνιστές του βιβλίου είναι πλέον φίλοι μου και απασχολούν τη σκέψη μου

διαρκώς. Όσο μου διηγούνται τις ιστορίες τους θα συνεχίσω να τις γράφω.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα

ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Και εγώ θέλω να σας ευχαριστήσω για τη συνέντευξη και την ευκαιρία να

παρουσιάσω το βιβλίο μου. Όποιος επιθυμεί μπορεί να αγοράσει το βιβλίο από

οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο και από τις εκδόσεις ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ. Όσο αφορά εμένα θα

χαρώ να επικοινωνήσω με τους αναγνώστες είτε στο facebook

https://www.facebook.com/aggelikh.kaselouri είτε στο instagram

aggelikhkaselouri._author.




Ασφυξία
Συγγραφέας: Αγγελική Κασελούρη
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.


Η Αθήνα συγκλονίζεται από ένα αποτρόπαιο έγκλημα. Η ομάδα του αστυνομικού διευθυντή Σκιαδά αναλαμβάνει να εξιχνιάσει την υπόθεση. Στην αρχή όλα δείχνουν σύνδεση με τον εφοπλιστή, θείο του θύματος και τις σχέσεις του με εμπόρους ναρκωτικών. Όταν όμως τα πτώματα αρχίζουν να πληθαίνουν και το πανελλήνιο έρχεται αντιμέτωπο με έναν αδίστακτο κατά συρροή δολοφόνο, κάθε προσπάθεια της ομάδας φαίνεται να πέφτει στο κενό. Η Νάντια, που παρακολουθεί τις παλιές της συμμαθήτριες από το λύκειο Ζωγράφου να δολοφονούνται η μία μετά την άλλη, ανακαλύπτει ξαφνικά τις δυνάμεις και το θάρρος που έχει. Νιώθοντας τη ζωή της να κινδυνεύει, αν και δεν είναι χωρισμένη -ένα χαρακτηριστικό που φαίνεται να προτιμά ο δολοφόνος- θα βοηθήσει την αστυνομία να βρεθεί στα ίχνη του. Όμως, έτσι η ίδια βυθίζεται όλο και περισσότερο στην υπόθεση, θέτοντας σε κίνδυνο τον εαυτό της και όσα αγαπά, συνθήκη που την αναγκάζει να το σκάσει κυνηγημένη. Ο πανέξυπνος δολοφόνος όμως ξέρει πώς να τη βρει… Θα καταφέρουν άραγε ο Σκιαδάς και η ιδιόρρυθμη ιατροδικαστής Βι να τη βοηθήσουν πριν να είναι πολύ αργά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard