ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΛΙΑΧΗ για το βιβλίο του «ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ

 Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK  φιλοξενούμε τo συγγραφέα κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΛΙΑΧΗ, του βιβλίου «ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ» που εκδόθηκε από ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ.



Κε ΛΙΑΧΗ, ευχαριστούμε που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και το βιβλίο σας καλύτερα.


1) Πείτε μας κάποια πράγματα για τον εαυτό σας, μιλήστε μας για εσάς.


Πως και πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή ? Από την ηλικία των δεκαπέντε και έπειτα ξεκίνησα να διαβάζω εξωσχολικά βιβλία, θυμάμαι το πρώτο μου ήταν το Χωρίς Οικογένεια, στην συνέχεια Καζαντζάκη και ότι άλλο υπήρχε στην βιβλιοθήκη του σπιτιού. Με εξίταρε το να προβάλω στο μυαλό μου κάθε βιβλίο σαν ταινία, αλλά δεν είχα βρει ακόμη το είδος των βιβλίων που ταίριαζε στην ιδιοσυγκρασία μου. Όταν όμως ξεκίνησα να αγοράζω τα δικά μου βιβλία βρήκα τον δρόμο μου. Πλέον τα βιβλία τρόμου, φανταστικού είχαν γίνει η καλύτερη μου παρέα. Εναρκτήριο έναυσμα για να ξεκινήσω να γράφω ήταν μία τριλογία του Sanderson, με τον τίτλο Οι Τιμωροί. Μόλις την ολοκλήρωσα δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέπτομαι αν μπορούσα να τολμήσω να κάνω και εγώ μία δική μου προσπάθεια. Κάπως έτσι μπήκε το μικρόβιο της συγγραφής που λειτούργησε και συνεχίζει να λειτουργεί ως μέσο χαλάρωσης από την καθημερινότητα.


2)  Συστήστε μας με  λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;


Το νέο μου βιβλίο με τίτλο Άλλη Οπτική ξεκίνησα να το γράφω αρχές του 2019. Για βδομάδες δούλευα την ιστορία στο μυαλό μου και όταν έφτασε στα χέρια μου από έναν καλό φίλο μια εγκυκλοπαίδεια με Δαίμονες ήταν σαν να κατάφερα να ενώσω όλα τα κομμάτια της ιστορίας. Από εκεί και έπειτα η πλοκή χτίστηκε σε μερικές ώρες και ξεκίνησε το γράψιμο. Έως τότε είχα κάνει και άλλες δουλειές αλλά με αυτό το βιβλίο ένιωσα ίσως για πρώτη φορά πως καταλάβαινα τους χαρακτήρες, κάθε τους κίνηση είχε νόημα, κάθε τους βήμα μέσα στην ιστορία είχε σκοπό. Όταν ολοκλήρωσα την ιστορία κατάλαβα γρήγορα πως είχα δημιουργήσει έναν όμορφο κόσμο.


3)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο?


Είναι ένα βιβλίο που παρουσιάζει ένα σύνολο θρησκειών και πως αυτό έχει δημιουργηθεί από τον ίδιο τον άνθρωπο. Παρουσιάζει πραγματικά μια διαφορετική οπτική από αυτή που γνωρίζουμε έως σήμερα. Μέσα από αυτή την ματιά, όπου παίρνουμε ως αξίωμα ότι ο άνθρωπος δημιουργεί τους Θεούς του, παρουσιάζεται ένα σκληρό παραμύθι ενηλίκων που ταξιδεύει τον αναγνώστη και τον οδηγεί σε μία νέα πραγματικότητα.

 

4)Αν ήσασταν  ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία? 


Τρία είναι τα σημεία που θεωρώ πως αξίζει να σταθώ. Πρώτη είναι η σχέση που θα αναπτύξουν μέσα από χαοτικές στιγμές οι δύο πρωταγωνιστές του βιβλίου. Δεύτερο η ιδέα στην οποία βασίζεται το σύγγραμμα, πως οι θεοί είναι υπερφυσικά όντα που οι άνθρωποι τους δημιούργησαν και τους έδωσαν δύναμη, όχι το αντίστροφο αφού τίποτα δεν προϋπήρχε από τον άνθρωπο σύμφωνα με την ιστορία μου. Το τρίτο σημείο είναι η σύνδεση μεταξύ του φυσικού και του υπερφυσικού κόσμου και πως αυτή θα επηρεάσει την πορεία της ανθρωπότητας σε όλα τα επίπεδα.


5)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.


Αρχικός μου στόχος είναι ο αναγνώστης να αισθανθεί μία πληρότητα με την ολοκλήρωση της ανάγνωσης. Να μπορέσει να μπει στην ιστορία και να ταξιδέψει στον κόσμο που δημιούργησα. Μεγαλύτερη μου επιθυμία είναι να δημιουργήσω την ανάγκη στον αναγνώστη να φανταστεί πέρα από τις σελίδες του βιβλίου, να γεννήσει εικόνες που ίσως δεν είναι καν γραμμένες και με αυτές να πάει την φαντασία του ένα βήμα παραπέρα και να αισθανθεί την ιστορία στο πετσί του.


6)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε?


Όχι δεν υπήρξε άλλος τίτλος. Η ιδέα του βιβλίου ήταν να παρουσιάσω μια δική μου οπτική για τον κόσμο. Ακόμη και ικανότητα του πρωταγωνιστή βασίζεται στον τίτλο του βιβλίου. Οτιδήποτε άλλο περνούσε σαν τίτλος από τον μυαλό μου φάνταζε λίγο ή άτοπο.


7) Μιλήστε μας για την συνεργασία σας με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ


Λόγω της κατάστασης που διανύουμε ήταν φύσις αδύνατο να μπορέσω να επισκεφθώ τις εγκαταστάσεις του Εκδοτικού αυτό όμως θα αλλάξει σύντομα. Ήταν όμως έως σήμερα η πιο ζεστή αγκαλιά που έχω λάβει από τότε που ξεκίνησα την συγγραφή. Η αποφασιστικότητα τους και η τόλμη να προχωρήσουμε μαζί αυτό το βιβλίο ήταν τόσο δυνατή που έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου.

Πηγαίνεις σε έναν βιβλιοπωλείο και σαν επίδοξος συγγραφέας χαζεύεις τα ονόματα των εκδοτικών οίκων και λες, «Μακάρι να μπορούσα να γράψω και εγώ σε εκείνους». Το θεωρείς άπιαστο, σχεδόν αφύσικο. Να που έκανα λάθος, να που η Αναστασία Κορινθίου πίστεψε στην προσπάθεια μου και από την πρώτη στιγμή με έκανε να νιώσω νικητής, γιατί ας μην κρυβόμαστε όταν καταφέρνεις να γίνεις μέλος σε έναν τέτοιο Εκδοτικό το αίσθημα της νίκης είναι το πρώτο που αισθάνεσαι.


8)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας   συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?


Ας μην γελιόμαστε, στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση. Η παρθενογένεση πέθανε την ημέρα που γεννήθηκε ο πρώτος άνθρωπος. Προσωπικά θεωρώ πως ένας συγγραφέας χρειάζεται ιστορίες, αν τις έχει στην συνέχεια χρειάζεται ανθρώπους για να τους ρωτήσει αν αυτές οι ιστορίες είναι καλές. Αν βρίσκουν αποδοχή. Έχω γράψει αρκετές ιστορίες που δεν ευδοκίμησαν διότι έως σήμερα έχουν απορριφθεί από το περιβάλλον μου. Ευτυχώς έχω ανθρώπους που η ανάγνωση βιβλίων είναι το χόμπι τους και εκτιμώ την γνώμη τους. Οπότε θεωρώ σημαντικό να υπάρχει μια ιστορία με αποδοχή από τον κόσμο και αυτό μόνος μου δεν μπορώ να το κρίνω. Ότι γράφω θεωρώ πως είναι υπέροχο και αυτό είναι λάθος. Υπάρχουν άνθρωποι σαν την Αναστασία που μπορούν να ξεχωρίσουν μία καλή δουλειά, που αξίζει τον κόπο να εκδοθεί και να μοιραστεί στους ανθρώπους.


9)Ποια σειρά ή φράση θα θέλατε να υπογραμμίσει κάποιος που διάβασε το βιβλίο σας και γιατί?


«Άσε τον ακατανόμαστο, αδερφέ μου, όπως μας έχει αποδείξει η ζωή και τα χιλιάδες βιβλία του Τάγματος, ό,τι βαφτίζουμε, ό,τι ονοματίζουμε, του δίνουμε δύναμη και αυτό δεν το θέλουμε σε καμία περίπτωση. Ας βρει ο καθένας το δικό του όνομα γι’ αυτό το μέρος»

Στα παραπάνω λόγια κρύβεται η μαγεία όλου του βιβλίου και για να καταλάβει κανείς τι εννοώ θα πρέπει να το διαβάσει. Είμαστε αυτό που μπορούμε και τίποτα παραπάνω. Η θέληση από μόνη της δεν αρκεί.


10)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Αυτή την περίοδο γράφω ένα μυθιστόρημα που ανήκει στο φανταστικό. Σε αυτή την νέα προσπάθεια θα εξιστορήσω την ιστορία ενός ανθρώπου που με τις δικές του αξίες θα προσπαθήσει να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. Όμως οι δικές του αξίες είναι χτισμένες από καταστροφικές σχέσεις, μίσος και απαξίωση προς το άτομο του. Οπότε το καλύτερο μέρος για εκείνον θα είναι το χειρότερο για όλους τους άλλους. Θα μετατραπεί σε έναν τιμωρό με λάθος ιδέες που θα έχει σκοπό την κάθαρση της ανθρωπότητας. Η ιδέα υπάρχει, αλλά χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά για να ολοκληρωθεί η ιστορία.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα  να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Το βιβλίο θα βρίσκεται πάντα στο site του εκδοτικού οίκου όπως και σε όλα τα βιβλιοπωλεία εφόσον ζητηθεί. Εμένα θα με βρείτε μέσα στις σελίδες του βιβλίου μου, πάντα μου άρεσε να βάζω χαρακτηριστικά του εαυτού μου μέσα στους ήρωες.





Άλλη οπτική
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΙΑΧΗΣ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ


Μία σχέση απαγορευμένη από το ίδιο το σύμπαν που όμως έφερε στη ζωή ένα αγοράκι με το όνομα Ορφέας. Έχει ετεροχρωμία στα μάτια αφού το ένα είναι γαλάζιο και το άλλο μαύρο. Θα καταλήξει από βρεφική ηλικία ορφανός μέχρις ότου βρεθεί η Αμαλία και ο Παύλος, ένα νέο ζευγάρι που θα τον αγκαλιάσουν και θα τον κάνουν μέλος της οικογένειάς τους. Ο Ορφέας θα ταλαιπωρηθεί από εφιάλτες, τόσο ζωντανούς που θα βρίσκει το κρεβάτι του βρεγμένο κάθε πρωί. Θα οδηγηθεί στον παιδοψυχίατρο για να μην χάσει το μυαλό του. Όπως ίσως πολλά παιδιά βλέπει τέρατα, κατεστραμμένα τοπία και άλλες φρικιαστικές εικόνες. Εσωστρεφής λόγω αυτής της ιδιαιτερότητάς του δεν θα έχει φίλους παρά μόνο έναν, τον Άλκη που είναι το μοναχοπαίδι του νονού του. Όσο μεγαλώνει τόσο ζωντανεύουν και οι εφιάλτες του και αποκτούν δύναμη τα τέρατα που συναντά. Νιώθει πως η ζωή του είναι ένα παζλ, με τα κομμάτια να είναι σκορπισμένα γύρω του αλλά να αδυνατεί να τα ενώσει. Θα έρθει όμως η ώρα που ο εφιάλτης θα μετατραπεί σε πραγματική κόλαση, που τα τέρατα θα ονομαστούν Διάβολοι και που ο φίλος του θα αποδειχθεί ο χειρότερος εχθρός του. Τότε, στη χειρότερη στιγμή της ζωής του θα καταφέρει να ενώσει τα πρώτα κομμάτια του παζλ και αυτό θα τον οδηγήσει σε κόσμους με Δαιμονολάτρες, Μάγους και Διαβόλους που μόνος τους σκοπός είναι η επικράτηση της πίστης τους, ώστε να έχουν δύναμη επί των ανθρώπων. Μέσα σε αυτό το χάος ο Ορφέας θα προσπαθήσει να βρει τον πραγματικό του εαυτό και τη θέση που του αρμόζει στη Γη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard