Parfimo.gr το e-shop που θα βρεις ότι ψάχνεις!



Τα τελευταία χρόνια που ανακάλυψα το e-shop, Parfimo.gr  δεν υπάρχει περίπτωση μια φορά τον μήνα να μην κάνω μια καινούργια παραγγελία με προϊόντα για εμένα ή φίλους που γιορτάζουν και αυτό συμβαίνει επειδή διαθέτει μια μεγάλη συλλογή από προϊόντα και μπορώ να επιλέξω ανάμεσα σε μεγάλα αλλά και μικρότερα brands αλλά και κάποια ιδιαιτέρα προϊόντα που τα βρίσκω σε προσφορές και πολύ καλές τιμές.
 
Στο συγκεκριμένο e-shop ψωνίζω σχεδόν κάθε μήνα και σημαντικό ρόλο παίζει, η ευκολία στο να κάνω την παραγγελία μου ακόμη και από το κινητό, η καλή εξυπηρέτηση, έρχονται στη πόρτα μου πολύ γρήγορα και με ασφάλεια, παρότι η αποστολή τους γίνεται από την Τσεχία. Επίσης τα προϊόντα είναι αυθεντικά και οι συσκευασίες τους τηρούν όλες τις προδιαγραφές.

Αυτό το μήνα η παραγγελία μου περιείχε 2 προϊόντα  "Calvin Klein"  που είχα χρησιμοποιήσει μερικά χρόνια πριν και τα βρήκα ψάχνοντας, σε πολύ καλές τιμές.

Τα προϊόντα που αγόρασα είναι το CALVIN KLEIN EUPHORIA ένα σπρεϊ σώματος για γυναίκες  στα 150 ml και το CALVIN KLEIN EUPHORIA στα 200ml μια λοσιόν σώματος, και τα δύο με ιδιαίτερο άρωμα που λατρεύω.

Τα συστατικά τους
Νότες κορυφής- ροδάκινο, βατόμουρο, ρόδι  kaki, πράσινες χορδές, Πασιφλόρα 
Νότες της καρδιάς- λωτός , ορχιδέες, μανόλια τσαμπάκα 
Νότες της βάσης- πατσουλί, αμπάρο, βανίλια, μόσχος, βιολέτα, μάονι

Σήμερα ψάχνοντας για την επόμενη αγορά μου, αποφάσισα ότι θα είναι ένα Versace perfume, δώρο για μια φίλη που έχει τα γενέθλια της τον Ιούνιο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard