ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΟΛΙΟΥ για το βιβλίο του «ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ» από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

 

Καλημέρα σας, σήμερα στο BEAUTY DAYS WITH A BOOK φιλοξενούμε τη συγγραφέα κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΟΛΙΟΥ, του βιβλίου «ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ», από τις ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ.


1)Συστήστε μας με λίγα λόγια το βιβλίο σας «ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ». Πότε ξεκινήσατε να το γράφετε; Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας και πόσο καιρό σας πήρε για να το τελειώσετε;

Πρόκειται για κοινωνικό μυθιστόρημα, το οποίο μιλά για τον έρωτα, την απάτη και τις εμμονές οι οποίες μπορούν να γίνουν καταστροφικές. Η πρωταγωνίστρια, η Ισμήνη, μετά από ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα παθαίνει μερική αμνησία. Επιστρέφει απ’ το νοσοκομείο σε μια ζωή άγνωστη για εκείνη. Σ’ έναν σύζυγο που θυμόταν ως ένα απλό φίλο. Στην αναζήτηση ενός χαμένου εαυτού, προσπαθώντας να συνθέσει τα ξεχασμένα κομμάτια της ζωής της, καταλαβαίνει πως τα πράγματα δεν είναι όπως της τα έχουν παρουσιάσει.

Τον Φεβρουάριο του 2016 σε μία απ’ τις δυσκολότερες περιόδους τις ζωής μου, λόγω ενός προβλήματος υγείας, γεννήθηκε αυτή η ιστορία. Η συγγραφή πάντα λειτουργούσε λυτρωτικά για εμένα. Είναι ένας τρόπος έκφρασης στις δύσκολες στιγμές. Στην αρχή ξεκίνησα με λίγες γραμμές κι ελάχιστους χαρακτήρες. Η λέξη «αμνησία» ήταν το κεντρικό θέμα του βιβλίου και με βάση αυτήν, μέσα σε εννιά μήνες περίπου ολοκληρώθηκε το μυθιστόρημα.


2)Τι ιδιαίτερο θα διαβάσουμε σ αυτό το βιβλίο? Αν ήσασταν ένας απλός αναγνώστης του, ποια θα θεωρούσατε ότι είναι τα δυνατά του στοιχεία?

Οι σελίδες του σε ταξιδεύουν στην μαγευτική Σεβίλλη, η πόλη της φιέστα και της ανεμελιάς. Στην γενέτειρα του αυθεντικού φλαμένγκο. Εκεί που χτυπά πραγματικά η καρδιά της πρωταγωνίστριας μας, της Ισμήνης. Οι εναλλαγές ανάμεσα σε παρόν και παρελθόν μας αποκαλύπτουν όσα έχει φυλαγμένα η καρδιά της.

Οι ανατροπές διαδέχονται η μία την άλλη και τα μυστικά έρχονται στο φως, δίνοντας ένα πολλά υποσχόμενο τέλος.


3)Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να αποκομίσει ο αναγνώστης σας.

Πριν την εισαγωγή του βιβλίου μου, έχω παραθέσει ένα απόφθεγμα του Μέγα Αλέξανδρου: «Δεν υπάρχει τίποτε αδύνατο, γι’ αυτόν που θα προσπαθήσει». Πιστεύω ακράδαντα σε αυτήν την φράση και είναι το μήνυμα που θέλω να πάρει και ο αναγνώστης. Όταν υπάρχει αληθινή αγάπη και οι δεσμοί μεταξύ δύο ανθρώπων είναι δυνατή, όλα μπορούν να συμβούν. Όταν όλα δείχνουν ακατόρθωτα, δεν πρέπει να χάνουμε το κουράγιο μας και να προσπαθούμε με ό,τι δύναμη μας έχει απομείνει και θα τα καταφέρουμε. Ακόμα για το αδύνατο.


4)Πως αποφασίσατε τον τίτλο του βιβλίου, υπήρξε κάποιος άλλος που απορρίφθηκε ?


Ο τίτλος του βιβλίου ήρθε αβίαστα στο μυαλό μου καθώς ολοκλήρωνα τα τελευταία κεφάλαια. Δεν είχα σκεφτεί κάτι διαφορετικό. Θεώρησα πως ο τίτλος αυτός αντιπροσωπεύει απόλυτα την υπόθεση της ιστορίας αυτής.


5)Κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται καινούργια βιβλία και συνεχώς μας συστήνονται καινούργιοι συγγραφείς. Ποιο νομίζετε ότι είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας πρωτοεμφανιζόμενος συγγραφέας για να μας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ?

Ισχύει πως καθημερινά βλέπουμε όλο και περισσότερα βιβλία να κυκλοφορούν στην αγορά. Ωστόσο μια δυναμική πρωτομεφανιζόμενη παρουσία, με ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα, θα αφήσει το δικό της σημάδι στον χώρο των εκδόσεων. Ο συγγραφέας στο κάθε βιβλίο του θα χρειαστεί να δημιουργήσει ουσιαστικούς χαρακτήρες με τους οποίους μπορεί να ταυτιστεί ο αναγνώστης. Οι ζωντανές σκηνές και οι ρεαλιστικοί διάλογοι είναι απαραίτητα συστατικά για να μείνει ένα βιβλίο στην καρδιά του αναγνώστη.

Επίσης είναι πολύ σημαντική η επαφή που θα κρατήσει ο συγγραφέας με το κοινό του. Ένας πρωτοεμφανιζόμενος ίσως να μην έχει ένα ευρύ αναγνωστικό κοινό, ωστόσο διατηρώντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά στο έργο του και σε συνδυασμό με τον τρόπο που θα συστηθεί, αποτελούν την ιδανική συνταγή για να κερδίσει τις εντυπώσεις.

6)Πως νιώθετε τώρα που εκδόθηκε το πρώτο σας βιβλίο ?


Νιώθω ιδιαίτερη τιμή και ενθουσιασμό που κρατάω στα χέρια μου το μονοπάτι της λησμονιάς. Σε συνεργασία με τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή έχει γίνει εξαιρετική δουλειά. Φυσικά όλα αυτά δεν θα είχαν γίνει πραγματικότητα αν δεν είχα την αμέριστη στήριξη του συζύγου μου, ο οποίος είναι πάντα στο πλευρό μου για να πραγματοποιήσω τα όνειρά μου.



7)Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;


Λατρεύω το έντυπο βιβλίο. Η ιδιαίτερη μυρωδιά του χαρτιού, η αίσθηση αφής του και το άκουσμα των σελίδων να γυρίζουν αποτελούν ιεροτελεστία καθώς διαβάζω ένα βιβλίο.


8)Πείτε μας τι διαβάζετε αυτό τον καιρό και αν υπάρχουν αγαπημένα βιβλία στη βιβλιοθήκη σας, που δε θα τα δανείζατε σε κανέναν και γιατί;


Παρόλο που είμαι λάτρης της αστυνομικής λογοτεχνίας αυτό το διάστημα έχω ξεκινήσει να διαβάζω κλασσική λογοτεχνία. Συγκεκριμένα μια πρόσφατη επιλογή μου είναι η «Περηφάνια και Προκατάληψη» της Τζέιν Όστεν.

Σπανίως δανείζω κάποιο από τα βιβλία που υπάρχουν στην βιβλιοθήκη μου και ο λόγος είναι πως ο κάθε τίτλος αποτελεί ένα μοναδικό και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου.


9)Θα ήθελα να μας πείτε μερικά πράγματα για εσάς, για να σας γνωρίσουμε καλύτερα.


Γεννήθηκα στην Βέροια Ημαθίας και μεγάλωσα στην Αλεξάνδρεια όπου κατοικώ μόνιμα. Είμαι παντρεμένη και έχω μια κόρη τριών ετών.

Έχω σπουδάσει Μηχανικός Πληροφορικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στην πόλη της Καβάλας. Έχω εργαστεί για μερικά χρόνια επάνω στο αντικείμενο ως καθηγήτρια σε σχολή
πληροφορικής. Ωστόσο με κέρδισε η συγγραφή, καθώς γράφω από τα δεκαοκτώ μου, και αποφάσισα να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό.

Γνωρίζω ισπανικά και αγγλικά. Αγαπώ πολύ την μουσική, τον κινηματογράφο και τον φιλοτελισμό.


10)Μιλήστε μας για τα μελλοντικά σας σχέδια, τι καινούργιο ετοιμάζετε;


Το μονοπάτι της λησμονιάς είναι η πρώτη μου ολοκληρωμένη συγγραφική προσπάθεια. Στόχος μου, μελλοντικά, είναι να καταφέρω να εκδώσω και κάποια ακόμη έργα τα οποία έχω ολοκληρώσει κατά ένα μεγάλο ποσοστό και τα κρατάω φυλαγμένα στο συρτάρι μου.

Στα άμεσα σχέδιά μου είναι η έκδοση ενός ακόμη τίτλου με μια ιστορία που θα συναρπάσει ακόμη περισσότερο. Θα είναι άραγε η συνέχεια για το μονοπάτι της λησμονιάς; Θα το μάθουμε σε λίγο
καιρό.


Τελειώνοντας με τις ερωτήσεις θα ήθελα να ευχαριστήσω για ακόμη μια φορά και θα ήθελα να μας πείτε που και πως μπορούμε να βρούμε εσάς και το βιβλίο σας.


Σας ευχαριστώ κι εγώ για την φιλοξενία!

Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε στον ιστότοπο των Πρότυπων Εκδόσεων Πηγή, καθώς και στα φυσικά τους βιβλιοπωλεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Όπως επίσης και σε οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο σε όλη την Ελλάδα.
Καλές αναγνώσεις!



Το Μονοπάτι της Λησμονιάς
Συγγραφέας: Αναστασία Τόλιου

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Μετά από ένα αυτοκινητιστικό ατύχηµα, η Ισµήνη ξυπνά στο νοσοκοµείο έχοντας πάθει µερική αµνησία, µε κενά τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια – τη µισή περίπου ζωή της. Η επιστροφή της στο σπίτι και τον σύζυγό της θα τη φέρει µπροστά σε ερωτήµατα για τις επιλογές της ζωής της, αλλά και για την ίδια. Μόνη της θα πρέπει να βρει τα στοιχεία ώστε να συνθέσει ξανά τα ξεχασµένα χρόνια και να δει ότι ίσως ο εαυτός της, αλλά και η ζωή της, δεν είναι ακριβώς αυτό που της έχουν παρουσιάσει.

Ένα µυθιστόρηµα για τον έρωτα, την απάτη και τις εµµονές που µπορεί να γίνουν καταστροφικές. Μια αναζήτηση ενός χαµένου εαυτού που ζει σ’ έναν ονειρεµένο κόσµο, ο οποίος για την ίδια δεν είναι παρά ένα χρυσό κλουβί. Οι απαντήσεις όµως που θα βρει, καθώς θα διασχίζει το µονοπάτι της λησµονιάς της, κρύβουν θανάσιµους κινδύνους…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σας!

Adbox

@templatesyard